ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی قیمت ماژول های G5 را اعلام کرد

یکی از ویژگی های بارز پرچمدار جدید شرکت کره ای ال جی، طراحی ماژولار آن است که به کاربر اجازه می دهد قسمت انتهایی تلفن همراه را جدا کرده و قطعه های سخت افزاری مخصوص ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۹ اسفند ۱۳۹۴  |  ۱۸:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یکی از ویژگی های بارز پرچمدار جدید شرکت کره ای ال جی، طراحی ماژولار آن است که به کاربر اجازه می دهد قسمت انتهایی تلفن همراه را جدا کرده و قطعه های سخت افزاری مخصوص را به آن بیافزاید تا قدرت تلفن را از جنبه های مختلف افزایش دهد.

این قطعات که حالا تحت عنوان «ال جی و دوستان» شناخته می شوند، قرار است به صورت جداگانه فروخته شوند و هر کدام قیمتی متفاوت برای خود دارند. یکی از این دوستان G5، ماژول باتری اضافه است که با قیمت 35 دلار فروخته می شود.

اما اگر از علاقه مندان به دنیای موسیقی هستید، قطعا ماژول مخصوص Bang & Olufsen را دیده اید. این قطعه نیز با قیمت 160 دلار عرضه می شود و کیفیت صدای تلفن همراه را چند برابر بهتر می کند.

دوست داران عکاسی نیز یک ماژول در سبد خرید خود خواهند داشت. این قطعه به همراه باتری اضافه عرضه می شود و حدود 85 دلار قیمت گذاری شده است. البته توجه داشته باشید که این قیمت ها توسط ال جی کره منتشر و سپس به دلار تبدیل شده اند. بنابراین شاید قیمت در مناطق دیگر اندکی متفاوت باشد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • ...

    سال تموم شد بازم باد نگرفتید به سلایق دیگران احترام بزارید

  • SAMAN

    هنوزم میگم سیستم عامل فقط اندروید و در حال حاضر گوشی هم فقط LG.

  • مهدی

    لطفا رعایت کنید و از الفاظ نامناسب که در شائن شما هم نیست استفاده نکنید درسته الجی یک سری لوازم جانبی زده که به قول بعضی ها اضافه زده ولی شما اصلا فراموش کردین الجی-سامسونگ-سونی وبقیه ساخت ایران نیستن وتعصب زیادی سر این برندا کاملا کار اشتباه ونادرستیِ( ممنون ).

  • امیر

    G2>G3>G4>G5
    جی 2 زمانه خودش واقعا عالی بود
    اما بعد از اون سال به سال بدتر شد از همه نظر جز دوربین جی4
    مثله زد2 سونی که سال به سال داره داغون تر میشه

    • bagher

      جی 2 هنوز ام یکی از بهترین گوشیا هستش مخصوصا از نظر دوربین اما اینکه شما میگی پس رفت داشته منطورتونو متوجه نمیشم

  • امیر

    هنوزم نتونسته چیزی مثله جی 2 بسازه
    که زمانه خودش واقعا در حد بهترین های بازار بود
    و هر سال داره پس رفت میکنه ال جی
    واقعا حیفه

    • ِDandelion

      اما به نظر من جی 3 از هر نظر خیلی بهتر و پیشرفته تر از جی 2 بود و جی 4 هم از جی 3 بهتر. جی 4 هم امکانات سخت افزاری بهتری داره هم طراحی متنوع تر و جذاب تر و جدیدتر. در مورد جی 5 هم همین صدق میکنه. طراحی ماژولارش طوریه که با امکاناتی که به جی 5 میده این گوشی رو نمیتونی با گوشی های دیگه مقایسه کنی. اگر به نظر شما داره پسرفت میکنه پس چرا هی داره جایزه برای طراحی میگیره و همیشه مدل های پرچمداری که ارائه میکنه جایزه بهترین های سال رو میگیرن؟؟؟؟؟؟؟؟

    • محمد...

      جی 3 به غیر از باطریش هنه چیزش مثل جی2 خوبه...من هردورو داشتم ولی اصلا از جی4 و جی5 خوشم.نمیاد.

  • reza

    بعد خیلیا بی اطلاع اومدن به به چه چه کردن که الجی نوآوری داشته! بخوره تو سرش یه سری قطعه اضافه بیخود که یه عالمه پول بابتش باید داد.

    • ِDandelion

      در این که نوآوری داشته شکی نیست ... کدوم برند اومده طراحی ماژولار زده؟ خود گوگل تو پروژه آرا داره میکشه خودشو ولی هنوز نتونسته یه چیز درست ارائه بده. ال جی اولین برندیه که این ریسکو کرد و طراحی ماژولار رو ارائه کرد. این طراحی خیلی هم کاربردی هستش و شما در ازای پرداخت یه قیمت ناچیز میتونید گوشیتون رو به بهترین امکانات مجهز کنید.

    • parham

      کسی مجبورتون نکرده برید لوازم اضافه رو بخرید تمام برندا از جمله سامسونگ هم این وسایل جدا گانه میفروشن تازه محصولات ال جی خیلی جدید تر و بهتر هسته

    • bikar

      نمیدونم تعصب تا چقدر میتونه بعضی‌ها رو کور کنه,واقعا کار الجی قابل ستایش هست.
      زنده باااااددد الجی

      • parham

        احسنت منم موافقم

    • سعید

      کسی مجبورت نکرده بیای اینجا نظر بدی..
      کسی که پول داشته باشه میخره توکه پول نداری حرف نزن

      • محمد...

        چه وضعه حرف زدنته مرتیکه؟پولتو به رخ مردم نکش مردم اگه بخوام انقدر پول بدن میرن آیفون میگیرن عشق دنیارو میبرن مجبور نیستن برن الجی بخرن...

        • SAMAN

          آیفونم شد گوشی بجز سرعتش چیزی نداره که اونم گوشیهای اندرویدی به پاش رسیدن .من که خودم قفل گوشیو کامپیوترم واز همه لحاظ امکانات گوشی برام مهمه میگم LG ترکونده من خودم LG G3 دارم هنوز رو دستش گوشی با این همه امکانات کامل و فوق العاده نیومده البته هنوز با LG G5 کار نکردم ول مطمئنم اونم ردیفه.

        • bad name

          خب داداش کار رفیقمون رو میتونی به حساب این بزاری که خودشو به زد به ادم پولدار ولی ادم پولدار دستش همیشه یه ایفون مشکی با یه اپل واچ شکری هست ?

      • ممی

        البته باید یه کوله پشتی هم واس تشکیلاتش بگیره. البته امیدوارم که پول نیاز نشه واس فروشش، و اگر نه داستانیه فروشش. گوشیو محتوای کوله پشتی .... ??? البته شاید هم بشه محتوا رو G6استفاده کردش؟!

      • bad name

        ??????

  • ممی

    یاد یوگی و دوستان بخیر :-))

  • Mohammad

    Ya khoda to iran zire 500 nist

    • مرتضی

      معلومه ، تازه اگه اصلا پیدا بشه
      واقعا این کار الجی بیخود بوده تا اینجا . مگه اینکه ماژول هایی بده که کارای فراتر از گوشی موبایل انجام بدن ، چمیدونم ، مثل مثلا اسکن 3بعدی ، هلوگرافیک ، ویدئو پروژکتور . یه چیزی که یه آبشن اضافه حساب بشه

      • سعید

        اگه سامگو یا اپل یا سونی بودن این کارو میکردن کار بیخودی نبود؟؟

        پس سونی که چندسال پیش دوربین سایبرشات که به گوشیاش وصل میشد هم یه چیز بیخودیه...

        • احمد

          چطور صفحه خمیده رو کاملا بیفایده میدونستید حالا که به ماژول ها همین نسبت داده شده بدتون میاد؟؟؟

مطالب پیشنهادی