پس از رونمایی و معرفی One M7 در سه سال پیش، HTC دیگر نتوانست با محصولات خود آنطور که باید و شاید کاربران را شگفت زده نماید. عدم تغییرات چشم گیر در طراحی، ضعف تکنولوژی های دوربین و چندین مورد دیگر از این دست، از جمله دلایل اصلی بودند که سبب گشتند این برند جایگاه خودش را رفته رفته در بازار از دست بدهد.
اما کمپانی تایوانی نشان داده هنوز حاضر نیست رقابت را واگذار نماید و مدیرانش اخیراً رجز خوانی هایی را صورت داده اند و در برخی از آنها گفته اند که موبایل بعدی شان «برترین و بهترین دوربین» در میان اسمارت فون ها را خواهد داشت.
تا به امروز رندرها و تصاویر متعددی از HTC 10، یا پرچمدار آتی شرکت مورد بحث رسانه ای شده اند، ولی اکنون مدتی است که دیگر خبری از اینگونه لو رفتن های اطلاعات نیست. در این بین طراحی با نام «Leoside» بر اساس اطلاعاتی که از دستگاه مذکور به بیرون درز یافته رندرهایی تازه را آماده ساخته که می توانند تصور بهتری از آن را به ما بدهند.
ناگفته نماند این رندرها بسیار نزدیک به آن چیزی هستند که @onLeakes چندی پیش در توییتر منتشر کرده بود و بر اساس آنها به نظر می رسد HTC پس از مدت ها توانسته در نوسازی زبان طراحی خود گام های موثری برداشته و البته فاکتورهای سنتی جذاب این زبان را نیز حفظ نماید.
آنچه Leoside به نمایش در آورده، رنگ های مشکی-خاکستری و مشکی-نقره ای محصول را نشان می دهند و البته شاید در ذهن شما قدری شبیه به پرچمدار فعلی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ به نظر آیند.
می بایست یادآور شویم قطعیتی در مورد این رندرها وجود ندارد و نمی توان داده های آنها را به عنوان یک خبر رسمی موثق تلقی کرد. نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید در صورتیکه HTC 10 با چنین شکل و شمایلی و به همراه سخت افزاری مطلوب راهی بازار شود شانسی برای موفقیت خواهد داشت یا خیر؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.






همین که داره دربارش اینجا بحث میشه یعنی مهمه
چه انتقاد ازش باشه چه تعریف
در حد گوشی های 2015 هستش
شاید بشه با s6 مقایسش کرد
طراحیش فوق العاده ست بخدا... فقط منم که چشمام خیره مونده یا شمام اینطوری شدید؟!
من الان HTC One m9 دارم و ازش راضی ام.حیف که نمیتونم این رو بخرم.ولی واقعا اچ تی سی عالیه و به عقیده ی من گوشی های سامسونگ و اپل بدلیل تبلیغات بیشتر تونستن گوی سبقت رو از دست اچ تی سی بگیرن.البته نا گفته نمونه تا اینجا دوربین های اچ تی سی تعریفی نداشتن و بعلاوه گوشی من سنسور اثر انگشت نداره
به دل ما که نیومد...گلکسی اس7 فوق العادس
باسلام وخسته نباشیدبه دوست دارن تکنولوژی واقعامتاسفم برای این انتقادات چون واقعاًاین طراحی اچ تی سی به نظرمن ازهمه پرچمداران امسال قشنگترهست کسانی که هی یجاازگوشیوایرادمیگرن یامیخوان کل کل کنندیااین که هیچی نمیدونندمثلاًاون کسی که میگه دکمه هومش شبیه گلکسی هست اولابروتاریخچه اچ تی سیونگاه کن دکمه هوم کی اول زده بعدحالااگرنزده باشه اون دکمه روپشت که نمیتونست بزاره طراحی زیبای پشتش خراب میشدبالای گوشی که واقعاخنده دارهست پایین ازهمه بهترهست بعدطراحی دکمه بهدغیرازدایره وبیضی به نظرتون چی میتونست بذاره اخه ،مربع،لوزی،...
با حذف احتمالی اسپیکر های بوم ساوند،لابد میخوای بلندگوی گوشی رو بزارن وسط گوشی?اینجوری خوبه?
اگه هم دقت کنی میبینی که شیار های اسپیکر m10 باs6 و iphone 6 فرق داره
انصافا طراحیش با روح و روان ادم بازی میکنه
یه آشغال واقعی
عزیزم انگار اشتباهی نظر دادی ، پیج هواوی کوچه بغلیه ، برو اونجا...
خخخخخخ لااایک داری بخدااا ،حاجی فلجتیم???
سلام دوستان عیدتون پیشاپیش مبارک
من خودم طرفدار پر و پا قرص سامسونگم حتی از زمانی ک بقول دوستان چسب زخم تولید میکرد
فقط خواستم بگم امسال مطمِنا htc دولت تعیین میکنه
من منتظرم بیاد یقینا از اس 7 بهتره