لو رفتن تصویری جدید از پرچمدار بعدی هوآوی؛ P9 با دوربین دوگانه در راه است
به تازگی تصویری از مدیر شرکت هوآوی در اینترنت منتشر شده است که وی را در حال صحبت با موبایلی ناشناخته نشان می دهد. این موبایل بدنه ای آلمینیومی دارد و از سنسور اثر انگشت و ...
به تازگی تصویری از مدیر شرکت هوآوی در اینترنت منتشر شده است که وی را در حال صحبت با موبایلی ناشناخته نشان می دهد. این موبایل بدنه ای آلمینیومی دارد و از سنسور اثر انگشت و دوربین دو گانه بهره می برد.
با توجه به اینکه هوآوی در اواخر اسفند با ارسال دعوتنامه مراسم معرفی P9، حضور دوربین دوگانه در این دستگاه را تایید کرد، می توان اظهار داشت که موبایل مذکور همان پرچمدار آتی سازنده چینی است.
در رابطه با P9 پیش بینی می شود که هوآوی از پردازنده اختصاصی Kirin 950 استفاده نماید و ۳ گیگابایت رم را نیز در مجموعه سخت افزاری این دستگاه به کار بندد. P9 احتمالا نمایشگری ۵.۸ اینچی خواهد داشت و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.
علاوه بر این، شنیده ها حکایت از آن دارند که هوآوی سه نسخه دیگر از P9 را نیز تدارک دیده است.
اولین مورد P9 Lite است که احتمالا با پردازنده Snapdragon 650 عرضه می شود و از ۲ گیگابایت رم بهره می برد. این دستگاه صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی دارد و حافظه داخلی آن برابر با ۱۶ گیگابایت است.
مدل دیگر P9 Special نام دارد که از Kirin 955 استفاده می کند و از رمی ۴ گیگابایتی نیز کمک می گیرد. ابعاد نمایشگر این نسخه با P9 اصلی تفاوتی ندارد، اما هوآوی حافظه داخلی دستگاه را در این نسخه به ۶۴ گیگابایت افزایش داده است.
آخرین مدل نیز P9 Max نامیده می شود که یک تبلت غول آسای ۶.۸ اینچی به شمار می رود. این دستگاه نیز مانند P9 Special از پردازنده Kirin 955 استفاده می کند و به همراه ۴ گیگابایت رم، در مدل های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی قرار است به بازار عرضه شود.
در پایان توصیه می کنیم در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد هوآوی هستید، این مطلب را در رابطه با آینده این تولید کننده چینی در سال ۲۰۱۶ از دست ندهید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

که یک تبلت غول اسای 6.7اینچی بشمار میرود??? فکرکنم اگه میگفتین یک فبلت6.8اینجی غول اسای بهتر بود چون تبلت ها از7اینچ شروع میشن و یک تبلت 6.8اینچی غول اسا نیست.چون اصلا تبلت نیس ویک فبلت بشمار میره.البته اگه اشتباه نکنم
بخدا من عاشق این P9 Max هستم هر موقع اومد حتما میگیرم، هم برام کار تبلتبو انجام میده هم گوشییییی.... عالیییه عالییییییییی ( با اینکه خودم طرفدار سرسخت سامسونگم )
مهم داخلش و نرم افزارش هست
که بعید میدونم نرم افزار درست و حسابی داشته باشه! ?
دوربین دوگانه هم که گند میزنه به ظاهر گوشی
ببخشید آقا مانی، شما خودت یه پا استادی، اما ۶.۷ اینچ یه "موبایل غول آسا"ست، اگه بهش بگیم تبلت اونموقع میگیم "تبلت کوچک" با تشکر
منظورش فبلت بوده.
قیافه نداره ولی گوشی خوبیه
بازم اپل خواست يه چيزي بزنه اين پريد جلو
تا شايعه تاچ سه بعدي اومد اين زد حالا هم دوربين دوگانه
همه چي كه به اول بودن نيست اپل برا دوربين دةگانه وبقيه تكنلوژي هاش اينقدر حساسه كه ميره برا هر كدةم يه شركتو ميخره مطمنن فاكسان ميتونه دوربين دوگانه بسازه ولي نه بهترينش
عزیزم اول htc دوربین دو گانه زد و بعد Huawei تو گوشیhonor6plus
اگه قراره به کپی برداری باشه اپل این کاره تره با این طراحی های تکراریش
فورس تاچ رو قبول دارم ولی دررابطه با دوربین دوگانه بد نی یه نگاهی به تاریخ تولید honor6plus بندازی.هواوی دو سال پیش دوربین دوگانه زده.
خدایا پول برسون
درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, هوآویp9 خیلی جالب هس و فکر کنم عملکردی قدرتمند وعالی داشته باشه به خصوص از لحاظ پردازنده و رم یعنی مدلP9 special و P9 max , باید دید هوآوی P9 در عمل چه خواهد کرد و اینکه مانند همیشه محصولات هوآوی از قیمتی مناسب برخوردار خواهد بود ؟!
Qiyafash bad nist khobe