اپل عرضه آپدیت iOS 9.3 را به دلیل بروز «باگ فعالسازی» روی آیفون ها و آیپدهای قدیمی متوقف کرد
اپل به تازگی اعلام کرده که عرضه آپدیت iOS 9.3 به صورت موقت روی دستگاه های قدیمی iOS مانند آیفون 5 اس، آپید ایر و آیپد ایر 2 متوقف شده است. چند روز پیش، ارائه ...
اپل به تازگی اعلام کرده که عرضه آپدیت iOS 9.3 به صورت موقت روی دستگاه های قدیمی iOS مانند آیفون 5 اس، آپید ایر و آیپد ایر 2 متوقف شده است. چند روز پیش، ارائه آپدیت 9.3 سیستم عامل iOS آغاز شد اما با گذشت مدتی کوتاه از انتشار بروزرسانی، برخی کاربران خبر از بروز مشکلی دادند که بعد از آپدیت، دستگاه را بلااستفاده می کرد.
گذشته از توقف عرضه آپدیت، کمپانی اپل صفحه پشتیبانی جدیدی در وب سایت خود ایجاد کرده تا کاربرانی که قادر به فعالسازی آیفون، آپید یا آیپاد خود بعد از بروزرسانی نیستند به کمک آن، مشکل به وجود آمده را برطرف نمایند.
راه حل پیشنهادی اپل آن است که Activation Lock از طریق آی کلاد حذف گردد و یا فعال سازی دستگاه به وسیله آیتونز روی پی سی انجام شود. برای آگاهی از جزییات مربوط به فعالسازی و دور زدن باگ Activation Lock روی سیستم عامل iOS 9.3 می توانید از این لینک استفاده کنید.
باید به خاطر داشت این اولین باری نیست که اپل، عرضه آپدیت جدید سیستم عامل iOS را برای مدتی محدود متوقف می کند. در ماه سپتامبر سال 2014 نیز، اپل موقتا انتشار آپدیت iOS 8.0.1 را متوقف کرد چرا که به گفته کاربران، نرم افزار جدید سبب می شد تا دسترسی به سرویس های مخابراتی قطع گردد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
براي ايفون 5s وقتي كه گوشي فول بشه كاملا ميريزه به هم !
پيام ها پاك ميشن يا به هم ميريزن، ليست تماس ها پاك ميشن
نوتيفيكيشن ها ميرن و ...
من ایپد مینی دارم اپدیتش کردم هیچ چیز جدیدیواسم نیومده
برای اینکه night shift روی ipad mini پشتیبانی نمی شه روی گوشی ها از ۵اس به بعد و تبلت ها از ایر۲.
من ايپد٤ دارم،سرعتش واقا عالي شده
سلام من میخوام بدونم آیپد خوبه یا نه؟از دوستانی که تجربه کار با آیپدو دارن خواهش می کنم به سوالم جواب بدن.
بله من از داشتنش کاملا راضیم، گوشیم اندرویده و طرفدار اندروید هستم اما اگه از حق نگذریم iOS در ضمینه تبلت خیلی خوب جواب داده. البته باید مورد استفادشو پیدا کنی چون اگه ندونی واسه چی می خوای بخری، می مونه یجا بی استفاده. من بیشتر فصل امتحانای دانشگا و توی مسافرت ها بدردم خورد.
آقا تصحیح میکنم: "زمینه"
اشتباه لپی بود، حالا نگید بی سواده :)
بله من ۴ ساله که آیپد دارم اول ipad 2 داشتم الان هم air 2 دارم واقعا عالیه به هیچ وجه حاضر نیستم سراغ تبلت دیگه ای برم تقریبا میشه گفت بهترین تبلت موجود در بازار اصلا از پولی که بابت این تبلت دادم پشیمون نیستم برای وب گردی و بازی عالیه از دوربینش هم راضیم نسبت به تبلت بودنش واقعا خوبه کیفیت صدای خروجی اسپیکرها هم در مقایسه با مدلهای قبلیش خیلی بهتر شده.بسیار خوش دست و باریکه و کیفیت جنس بدنه هم عالیه اگر هم که تجربه کار با ios رو نداشتید دیگه حتما توصیه میکنم بخرید
ای بابا! افتضاحی شده بخش نرم افزار و برنامه نویسی اپل! اینهمه سرمایه و اعتبارو به باد ندن با این گیج بازیا و بی گدار به آب زدن هاشون
سلام به همه دوستان
من روی ۵ اس اصلا به مشکل بر نخوردم ۲ باز اپل ایدی خواست اما اصلا مشکلی پیش نیومدیم سرعت هم بهتر شده نسبتا شیفت شب هم عالی
پس چزا من نمیتونم 5s خودمو اپدیت کنم شما چجوری اپدیت کردی؟
من ايپد 4 و ايفون 5 أپديت كردم اما مشكلي پيش نيومده خدارو شكر
من که نابود شدم icloud همیشه با ابدیت مشکلی نداشت این بار فعال نشد و کلا دستگاه بی استفاده شد حالا باید ببرم دبی نمایندگیش خدا لعنت کنه فروشنده دستگاه که findروشن به ما انداخت در رفت
تجربه شخصي من با آيپد 3 و iOS9.3:
از زمان خريد دستگاه (كه روي آيپدم iOS 5 نصب بود) تا كنون، تمام آپديتها (اعم از آپديتهاي 0.1، 0.01) را در روز اول عرضه و هميشه بصورت On The Air نصب كرده بودم و طي اين دوران طولاني، هيچگاه براي آيپدم (اپها و DATA) مشكلي پيش نيامده بود. بعضي جزييات (مثل لگ داشتن سيستم عامل و يا ناسازگاري اندك اپها) وجود داشت كه عمدتا در آپديتهاي بعدي رفع ميشد.
اين دفعه، آپديت آيپد 3 به iOS9.3 را انجام دادم كه بعدش، يكي دو روز هم كار كرد. اما ديروز دستگاه Reset شد و ديگر سيستم عامل بالا نيامد.
متاسفانه از آخرين محتواي آيپدم Backup نداشتم.
ناچار شدم با برنامه iTunes روي مك، دستگاه را به iOS 9.2.1 اصطلاحا Update كنم (فقط تغيير سيستم عامل،بدون پاك كردن DATA) كه يكي دو ساعت طول كشيد اما انجام شد.
بنابراين سيستم عامل با iOS 9.2.1 بالا آمد. اما مشكلات زير را دارم:
1- خوشبختانه آلبوم عكسها موجود است.
2- فضاي اپها مورد اشغال است. اما آيكن آنها در فولدرها مفقود است.
3- تاريخچه پيامهاي iMessage گم شده است.
4- يادداشت هاي Notes كه روي iCloud نبودهاند و بصورت On My iPad بودهاند، مفقود هستند.
موارد 3 و 4 را از طريق يك نرم افزار iOS Recovery توانستم روي كامپيوترم بازيابي كنم، اما در آيپد نشان داده نميشوند.
salam
mitonam beporsam chehori az9.3 kardish 9.2.1
من که 5 اس دارم سرعتش خیلی خوب شده