انتشار عکس های زنده و اطلاعات جدید از تلفن هوشمند HTC 10 [به روز رسانی شد]
جدیدترین عکس های متعلق به موبایل اچ تی سی 10 امروز به فضای مجازی راه یافتند و در کنار آنها، اطلاعات مختصری هم از خصوصیات و امکانات پرچمدار آتی شرکت تایوانی اچ تی سی به ...
جدیدترین عکس های متعلق به موبایل اچ تی سی 10 امروز به فضای مجازی راه یافتند و در کنار آنها، اطلاعات مختصری هم از خصوصیات و امکانات پرچمدار آتی شرکت تایوانی اچ تی سی به دست آمد.
همانطور که در عکس های لو رفته قبلی دیده بودید، دوربین چهارگوشی که در پشت بدنه One M9 قرار داشت دیگر وجود ندارد و در عوض جای خود را به یک دوربین گرد نظیر آنچه روی مدل اچ تی سی One M9 قرار گرفته بود، داده است.
درست در کنار دوربین دستگاه یک فلاش ال ای دی دوگانه و سیستم فوکوس لیزری آن قرار دارد. در مورد بدنه این موبایل هم باید بگوییم که به خاطر برش های خاص ایجاد شده در لبه های آن دست گرفتنش آسان تر از هر زمان دیگری شده است. و در پایان اینکه با توجه به عکس های لو رفته می توان حدس زد که دو رنگ مختلف از این موبایل به بازار عرضه خواهند شد.
در مورد امکانات این موبایل هم که برخی از آنها را پیشتر در خبرها خوانده بودید باید بگوییم که طبق پیش بینی ها این اسمارت فون مجهز به یک نمایشگر 5.15 اینچی Super AMOLED با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل است و درست در زیر درپوش بدنه آن نیز یک چیپست اسنپدراگون 820 حاوی یک پردازنده چهار هسته ای و پردازنده گرافیکی Adreno 530 جای گرفته است.
گفته می شود که دستگاه چهار گیگابایت رم دارد و از 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. پیش بینی شده دوربین اصلی این تلفن هوشمند از نوع 12 مگاپیکسلی باشد که احتمالا همان حسگر Sony IMX377 به خدمت گرفته شده درون موبایل های نکسوس 6 پی و نکسوس 5 اکس را در خود جای داده است.
گفتنی است که شرکت تایوانی مورد بحث در نظر دارد یک رویداد رسانه ای را در تاریخ 24 فروردین ماه برگزار نماید و سوالی که با نزدیکی شدن به زمان برپایی این رویداد در ذهن شکل می گیرد این است که آیا شرکت مورد بحث توانسته اسمارت فونی بسازد که آن را یه سر و گردن بالاتر از سامسونگ و الجی قرار دهد یا خیر؟
به روزرسانی: در جهت تکمیل خبر بد نیست بدانید، رسانه های آنلاین خبر داده اند که اچ تی سی برای آنها دعوت نامه ای فرستاده و اعلام داشته در تاریخ 12 آوریل مصادف با 24 فروردین ماه (تاریخ یاد شده در بالا) از جدیدترین اسمارت فون خود رونمائی خواهد نمود.
از آنجا که هشتگ #powerof10 نیز در متن نامه به چشم می خورد بدون شک در تاریخ یاد شده شاهد رونمائی از HTC 10 خواهیم بود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.











من تعصبی به هیچ گوشی ندارم.ولی اچ تی سی اومده و بهترینهارو داره اریه میده.ای کاش قبل از حرف زدن در مورد چیزی ازش اطلاعاتی داشته باشیم تا بتونیم بهتر درک کنیم
دوستان همین الان htc در توییتی از بخش پایین دستگاه عکسی منتشر کرد که وجود دکمه های خازنی و حسگر اثر انگشت که با دکمه هم ادغام شده رو تایید میکنه،شکل و شمایل واقعی دستگاه مشخص شد که واقعی هستن این عکسا
در متن m9 دوم که نوشته شده در مورد گرد بودن دوربین باید +M9 باشد
همچین چیزی هم نیس...یاد حرف دیجیاتو افتادم : در سال جدید بیشتر سازندگان موبایل هایی معرفی میکنن که شبیه اس7 سامسونگ هست . باس قبول کرد اچ تی سی دیگه داره خلاقیت خودشو از دست میده..
البته این نظر شخصیه
دوست داشتنی به نظر میاد! ?
طراحی زیبایی داره ولی بنظرم طراحی می۵ قشنگتره
یه بار میگن دوربین فوق العاده بعد میگن دوربین نکسوس 6 بعدا کجاش فوق العادس یه بارمیکن صفحه نمایش از نوع LCD5بعد میگن سوپر اومولد خدای خودتون میدونید دارید چیکار میکنید
اره داش ، هر روز یه چی میگن ، فون ارنا یه چی میگه ، جی اس ام ارنا یه چی ... دیجیاتو سه چی
تا 24م نشه نمیشه از هیچی اطمینان خاطر داشت
درود بر شما به دلیل اینکه از فوکوس لیزری یا فوکس لیزر استفاده کرده میتونه نوید بخش یک دوربین فوق العاده باشیم البته این تمام ماجرا نیست و به قدرت نرم افزاری و سخت افراری دوربین هم بسیار مربوط خواهد بود و به نظرم میتونه با بزرگانی همچون جی 5 جی 4 جی 3 رقابت کنه چون این فوکوس سرعت بسیار بالایی داره و مخصوصا در نور کم عملکرد خوبی خواهد داشت
بدبخت طراحی نمونده کپی کرده قبلیارو.یکی به این بگه تا کی میخوای سخت افزار پسماند سامسونگ رو استفاده کنی یکم آپدیت شو.درسته دوست ندارن ولی میتونی بازم تلاش کنی???
خداوند متعال سلامتی عقلی و روانی رو به شما بازگرداند ...
آخه دادو تو از کجا میدونی از قبل سلامتی روان داشته که میگی ......بازگرداند؟؟؟
آخه بدبخت اون طراحی که دیدی از آنتن بگیر تا تا جنس فلزی بدنه تا صفحه نمایش انحصارن برا خود کمپانی HTC و اصالت در طراحی رو نشون میده...
شما اگه اپل یا سامی دوست داری برو زیزه پستاش ازش تعریف تمجید کن نه اینکه بیای اینجا از روی عقده چرت بگی...?
من نه طرفدار سامی هستم با آشغال جدیدش نه اپل که شده سایپا .من طرفدار بهترین هستم نه کپی ترین.ایده اچ تی سی از اول مثل خیار بوده فقط اندازه هاش فرق میکرد ولی خیار همون خیاره که اگه مردمانی مثل شما نبودند این خیار رو مصرف نمیکردند
امسال میترکونه به طرز فجیحححح
حالا طراحی امسالش اینجوری خوب شده،سال بعد واسه پرچمدار بعدی یکم شک بر انگیزه بتونه مث این بازخورد خوب داشته باشه یا نه،چون طراحی از نو خیلی مشکله باید دید چی میشه