باگ جدید iOS 9.3 باعث کرش دستگاه هنگام لمس لینک های مرورگر سافاری می شود
هفته گذشته، اپل سیستم عامل iOS 9.3 را برای موبایل های آیفون عرضه کرد که قابلیت هایی جدید با خود به همراه می آورد. متاسفانه این آپدیت، مشکلات خاص خود را نیز داشت که اپل ...
هفته گذشته، اپل سیستم عامل iOS 9.3 را برای موبایل های آیفون عرضه کرد که قابلیت هایی جدید با خود به همراه می آورد. متاسفانه این آپدیت، مشکلات خاص خود را نیز داشت که اپل سعی دارد تا آن ها را برطرف نماید. بعد از رفع مشکل «باگ فعالسازی» که برای موبایل های قدیمی مشکل ایجاد می کرد، حالا کاربران خبر از باگ جدیدی در مرورگر سافاری داده اند.
ظاهرا در آپدیت جدید iOS، لمس لینک های داخل مرورگر سافاری، ایمیل یا دیگر اپلیکیشن های مشابه باعث هنگ و یا حتی کرش کردن آیفون و آپید می شود. بعد از انتشار این خبر، اپل به سرعت نسبت به مسئله واکنش نشان داد و گفت که با آپدیتی دیگر این مشکل نرم افزاری را برطرف خواهد کرد.
در حال حاضر، راه حل هایی موقتی برای این مشکل در نظر گرفته شده که البته نمی توان نسبت به عملکردشان مطمئن بود. برخی از توسعه دهندگان با جستجو در کدهای آپدیت iOS 9.3 متوجه شدند این ارور تنها روی برخی از دستگاه ها به نمایش در می آید و ارتباطی مستقیم با سازگاری اپلیکیشن ها و لینک های گسترده دارد.
برای مثال Bookings.com یکی از اپلیکیشن هایی است که موجب چنین مشکلی می شود، اما همه چیز به آن محدود نیست و سایر اپلیکیشن ها روی آیفون یا آپید نیز ممکن است دردسری مشابه برای کاربر ایجاد کنند. منابع نزدیک به اپل گفته اند اهالی کوپرتینو با توسعه دهندگان همکاری می کنند تا آن ها را به خوبی با رابط های برنامه نویسی آشنا سازند.
اگر تا به امروز به اپلیکیشن هایی برخورده اید که چنین مشکلی روی آیفون ایجاد می کنند، باید تا عرضه iOS 9.3.1 آن ها را از روی دستگاه حذف کنید. البته صرفا حذف کردن این اپ ها کافی نیست و برای آن که از کارکرد لینک ها اطمینان حاصل شود، باید فایل های Cache را نیز پاک کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اندروید کرش هم و بالا نیاد شما این قدر دستت توش بازه که بازم میشه درستش کرد مثلا اس 2 که خودم دارم هنوز براش رام کاستوم میاد هر وقت هم که کرش میکنه رامشو عوض میکنم
اتفاقا باگ های اندروید خیلی کمتره،باگ هایی که در اندروید 5 یا لالی پاپ بود بخاطر تحول عظیم در اندروید بود،بعدشم حالا خوبه مال اندروید نرم افزاری میشه مال اپل که یک سری از گوشیاش مشکل باطری و داغ کردن داشتند که بعد شکایت این جور چیزا فقط اپل قبول کرد باطری های گوشی ها عوض کنه
کلام اخر اقا امیر ما فهمیدیم شما اپل دارید اونم اخرین مدل
باگ هاش تو حلقم
با سلام . حالا دارم میفهمم استیو جابز چه حرفایی میزد ، اسطوره بود ، اصلا زمان اون چنین چیزایی تو آیفون وجود نداشت . حالا اونوقت آیفون 6 پلاس رو که معرفی کردن توی ویدئوی معرفیش میگفتن ساخت آیفونی با صفحه نمایش بزرگتر نیاز به (( بیشترین تلاش )) در بخش طراحی ، نمایشگر و .... از زمان اولین آیفون را داشت ، اصلا بابا استیو قصد ساخت موبایلی با صفحه نمایش بزرگ رو نداشت ، حالا آیفون SE رو ببینین چه استقبالی ازش شده ، نمیگم آیفون بده ، اتفاقا عالیه حتی آیفون 6 پلاس عالی بود و هست ، اما چرا 6s & 6s plus باید باگ داشته باشن . استو خودش گفته بود آخرین آیفونی که دیدم 4s بود که بعد از اون از دنیا رفت و تیم کوک دستو بزرگتر ساختن آیفون 5 رو داد . امیدوارم زودتر این باگ ها رفع بشه چون میخوام آپدیت کنم . موفق باشید .
اون جیگرته کیبوردم خودش اصلاح کرد
مطمئناً ویندوزموبایل از نزدیک ندیدی که میگی برهوت.اپدیت نمیده!؟من که تازه ویندوز 10 گرفتم قراره رد استون هم واسط بیاد امشب کنفرانسو ببین چون قراره میگرت کباب بشه
شايد اپل بعد از روي كار آمدن تيم كوك فروش و بازاريابي قويتري داشته ولي زمان استيو جابز باگ هاي iOS انگشت شمار بودند .
اگر اپدیت نداد به خاطر اینه که این مشکلات احمقانه براشون پیش نیاد و دستگاه کند نشه / طرفدارای اپل رفتن به دادگاه شکایت کردن به خاطر مشکلات تلفنشون بعد اپدیت بعد طرف می یاد اینجا .... بعدشم اپل از اپدیت کردن فقط دادن والپیپر جدید رو فهمیده یه فیلم برداری 4k رو عرضه نداشت با اپدیت بده بیرون یا live image رو ، روی ایپد ایر نمی تونی دو تا پنجره رو کنار هم باز کنی فقط روی ایپد ایر 2 به بالا می شه بعد یه تبلت 150 دلاری ویندوز می تونه برات دو تا پنجره رو باز کنه
اره وقتی ایفون 4اس 6 سال پیش رو هم بخوای به بروزترین ورژن اپدیت کنی این مشکلات پیش میاد
نه مثله مایکی که مثلا 925 پرچمدار دو سال بعد رو هیییچ اپدیتی بهش نداده
طرف دیشب اینجا نوشته 1520 سال 2012اومده!
خحخحخ
2012 کجا و 2014 که 1520 اومده کجا
د ر و غ چقدر اخه؟
دوست عزیز ۱۵۲۰ اکتبر ۲۰۱۳ اومده
فکر کنم هنگ کردی ، سیستم عاملت رو ریست کن ، این کامنت رو الان 10 باره گذاشته / سال 2012 معرفی و اواخر سال 2012 هم اومد , برای ATT که اینجوری بود بقیه دنیا رو نمی دونم در ضمن دیشب ننوشتم 2 ساعت پیش گفتم / فرق من با تو اینه که تو می یایی توهین می کنی و مثل بچه های 2 ساله می خوای حرفتو به کرسی بشونی من با عکس و دلیل و مدرک حرف می زنم
دوست عزیز دعوا چرا؟؟ D:
لومیا 1520 سال 2013 معرفی شده
لومیا 1520 از Snapdragon 800 استفاده میکنه که این چیپ در نیمه دوم سال 2013 عرضه شده
لینکی که به بازار اومدن 1520 در 2012 باشه رو بزار
وگرنه د ر و غ ممنوع
امیر جان چرا با دادن نظرهایی که ربطی به خبر نداره میخوای موضوع و عوض کنی . داداش اپل تیم کوک داره پشت سر هم خرابکاری میکنه قبول کن دیگه
اینارو ولش از ios چه خبر?!????