ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چت بات Tay مایکروسافت با توئیت های عجیب دوباره فعال شد

شاید با چت بات توئیتری مایکروسافت که به Tay موسوم است آشنایی داشته باشید؛ رباتی با قابلیت گفتگو که همانند یک نوجوان 19 ساله می تواند توئیت نماید. این ربات توسط تیم توسعه هوش مصنوعی ...

فروغ بیداری
فروغ بیداری منتشر شده در ۱۱ فروردین ۱۳۹۵  |  ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شاید با چت بات توئیتری مایکروسافت که به Tay موسوم است آشنایی داشته باشید؛ رباتی با قابلیت گفتگو که همانند یک نوجوان 19 ساله می تواند توئیت نماید. این ربات توسط تیم توسعه هوش مصنوعی اهالی ردموند ساخته شده و هدف از آن تست و ساخت ماشین یادگیری زبان محاوره ای است.

همان طور که خود تیم سازنده نیز پیشتر اعلام داشته بود، این ربات در عین فعالیت در شبکه اجتماعی، قرار بود از مردم نیز محاوره های تازه بیاموزد و به این ترتیب دایره لغات آن گسترش یافته و به مرور هوشمندتر بشود.

اما چند روز پیش به دنبال مطالب نامناسب و نژادپرستانه ای که این چت بات پست نموده بود، مایکروسافت مجبور گشت به طور رسمی از تمامی کاربران عذرخواهی نماید. «پیتر لی» توسعه دهنده Tay در این رابطه اظهار داشته بود که تعدادی از کاربران از قابلیت موسوم به «بعد از من تکرار کن» این چت بات سوء استفاده کرده و موجب شده اند که Tay دیالوگ هایی بعضا نژادپرستانه را مطرح نماید.

حالا امروز پس از چند روز عدم فعالیت، این چت بات دوباره توئیت های خود و حرف های عجیبش را آغاز کرده است. به طور مثال، یکی از پست های او این بوده: «من جلوی پلیس مواد مخدر استفاده کرده ام!»

البته این فقط یکی از صدها توئیتی بوده که این ربات مبتنی بر هوش مصنوعی در دقایق اخیر پست نموده و در آغاز دوباره فعالیت های خود از این دست توییت های عجیب، کم نداشته.

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که شرکت مایکروسافت آیا این ربات را دوباره غیر فعال خواهد کرد یا اینکه به آن اجازه می دهد تا به ارسال چنین پست هایی ادامه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • لي لي

    اتفاقا چقدر bot جالبي هست اين تاي.. من از يكي ديگه از bot هاي مايكروسافت استفاده كردم واقعا شگفت زده شدم..
    دارم فكر ميكنم با اين طرز تفكر ما ايرانيها اگه اين bot به زبان پارسي بود واقعا چه چيزي از اين بدتر ياد ميدادن بهش.. مثل اين بچه هايي كه تربيت شدن و حرفهاي زشت و ركيك توي اينترنت (توي شبكه هاي اجتماعي) ميزنن.
    و هوش مصنوعي تاي واقعا با اون جوابهايي كه ميده نشون ميده چقدر هوشمنده.
    كسايي كه ادعاي تكنولو‍ژي ميكنن ميتونن برن فرهنگ خودشون رو يا هر چيز خوب و خلاقانه ي ديگه ايي كه ميتونن رو يه اين bot ياد بدن تا بشه يه منبع خوب از اطلاعات يا بشه مثل انسان دانا
    يا ميتونن از bot ها براي كارهاي بهتري استفاده كنن

  • امیر

    گردول جان شما به دروغگوهات بپرداز
    مثلا دیشب که نوشتی 1520 سال 2012 اومده!
    2012 کجا و 2014 کجا

  • امیر

    ما به این حرفای صد من یه عاز گردی عادت کردیم
    مثلا دیشب میگه 1520 سال 2012 اومده!
    دروووغ!!
    1520 نوامبر 2013 اومد یعنی درخقیقت 2014!

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    یه کاربری به اسم Gustave m هست توی توییتر و صحبت هاش خیلی دقیقا و شایعات زیادی که درست هستن و لینک های برنامه ها قبل از معرفی رسمی و ... رو می زاره / گفته مایکروسافت داشته تست می کرده امروز و مشکلی وجود نداشته / می تونید توی توییتر خودش بخونید

  • شهریار

    مایکروسافت . غول نرم افزاری
    ترررررر زده رسماااااااا

    • Rivekan

      ببخشید ولی اینجا خونه تون نیست درست صحبت کن /:

      • علی

        مایکی پرستا حمله کردن!

  • امیر

    من به اقای گردی پیشنهاد میدم از اینترنت استفاده نکنه چون فا سده!
    کلا کاری جز ما ست مالی گندای مایکی نداره این مردک

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    خوب لااقل این مطالب رو پوشش می دید اپدیت هم بکنید مطالب رو ، مایکروسافت اکانت tay رو حالت private گذاشته / اون مشکل اولی نشون می داد چقدر اینترنت می تونه فاسد باشه در عرض کمتر 1 روز مردم بهش یاد داده بودن حرف های نژاد پرستانه بزنه ، tay با توییت های کاربرا بزرگ می شه و یاد می گیره

    • امیر

      بهرحال تو وظیفه خودت میدونی که هرکندی مایکی زد جمع اش کنی ههههه

      • Divan Greedy (thankyouaj)

        اینم عکسش

      • Divan Greedy (thankyouaj)

        یکی بهش توییت زده بود
        You are a stupid machine
        Tay هم جواب داده بود
        well i learn from the best :) if you don't undrestnad that let me spell it out for you I LEARN FROM YOU AND YOU ARE DUMB TOO
        می دونی منظور این توییت چیه ؟؟ این یعنی اینکه tay از من و تو یاد می گیره ، پس اینکه نژاد پرست شده یعنی افرادی که فکر می کنن خیلی بامزه هستن اما برعکس خیلی احمقن این صحبت ها رو بهش یاد دادن

      • Divan Greedy (thankyouaj)

        Tay مثل یه بچه می مونه ، با توییت های مردم یاد می گیره و توسعه پیدا می کنه اصلا به خاطر همین مایکروسافت منتشرش کرده برای کارهای تحقیقاتی ، حالا به بچه می تونی یاد بدی که نژاد پرستی کار خوبیه یا می تونی یادش بدی کار خوبی نیست و ... اینم همین طوره

        • امیر

          راستی دیروز کفتی 1520 سال 2012 معرفی شده!!
          اینقدر دروو غ؟!
          1520 نوامبر 2013 اومد یعنی 2014 تقریبا
          انتظار داری واسه گوشی یک سال و شیش ماه پیشم اپدیت نده مایکی؟

      • Rivekan

        گند؟ :|
        فکر نمیکنم یه ربات که میخاد تعامل هوش مصنوعی با دنیا رو مورد آزمون و چلنج قرار بده گند باشه، گند باگ و کرش های iOS 9.3 توی سافاری هست (؛

        • مهدی

          گند گوشی های وینفونی هستند که کسی نمیخره :)

          • Rivekan

            البته برای ادم هایی که به علت عقده هاشون دست به تخریب همه چیز میزنن هم قابل استفاده هست (؛

        • امیر

          اخه اپل غوووول نرم افزار دنیا نیست!:)))
          مایکی غوله و غولی که هرچی میسازه نصفه و نیمه است
          و وکیلش مقیم اینجاش مسءول جمع کردنشه

  • 1.amir

    اخر این مایکروسافت با این tay یه کاری دست خودش میده??

مطالب پیشنهادی