ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل با iOS 9.3 پایدارترین سیستم عامل چند سال اخیر را دارد

کمپانی تحقیقاتی Apteligent که روی بررسی و تست اپلیکیشن ها و سیستم عامل های موبایل تمرکز دارد، مطالعاتی روی میزان پایداری iOS و اندروید انجام داده که نتیجه آن، برتری iOS 9.3 به تمامی ورژن ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۲ فروردین ۱۳۹۵  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمپانی تحقیقاتی Apteligent که روی بررسی و تست اپلیکیشن ها و سیستم عامل های موبایل تمرکز دارد، مطالعاتی روی میزان پایداری iOS و اندروید انجام داده که نتیجه آن، برتری iOS 9.3 به تمامی ورژن های پیشین و اندروید 6.0 مارشملو بوده است.

این شرکت، iOS 9.3 را پایدارترین ورژن iOS طی سال های گذشته خوانده است. با این حال، اپل در ارائه ورژن جدید سیستم عامل اش دچار مشکلاتی هم شده بود و ورژن 9.3 بی دردسر باقی نماند.

همچنین، یک باگ بسیار جدی وجود دارد که سبب فریز شدن و در نهایت کرش کردن اپلیکیشن ها روی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس می شود. این مشکل درست زمانی پیش آمده که کاربران iOS 9.3 را نصب کرده اند.

علی رغم این مشکلات، بر اساس این گزارش طی هشت روز گذشته، iOS 9.3 نرخ ناپایداری 2.2 درصد را داشته که سبب می شود پایدارترین سیستم عامل فعال در اکوسیستم اپل نام گیرد. اندروید 6.0 نیز با نرخ ناپایداری 2.6، پس از iOS 9.3 قرار می گیرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، ورژن های 8، 9 و 9.2 سیستم عامل اپل، همگی نرخ ناپایداری 3.2 درصد یا بالاتر را داشته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • امیر

    یعنی بعد از این همه خبر که هنگ میکنه ایفون و یه عده که اینجا خودشون رو جر میدادن بخاطر هنوزم پایدارترینه ios?
    واقعا افرین

    • AZJAGUAR

      نميدونم از 9.3 چنتا بيلد اومده بيرون ولي بيلد آخرشو بايد نصب كني

      • امیر

        والا من روی ایفون 5اس و ایپد ایر هیچ مشکلی ندارم و نداشتم
        اما دیروز یه خبری اومد و زیرش یه عده که اصلا ای دیوایس ندارن خیلی ناراحت بودن!:))

  • امیر

    چرا توی هیچ اماری وینفون نیست؟
    اگر وینفون بود با این همه هنگ و داغونی رکورد میزد!:))

مطالب پیشنهادی