ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین ویدیو از فصل جدید تاپ گیر بدون جرمی کلارکسون [تماشا کنید]

ستاره ها چقدر در دنیای رسانه اهمیت دارند؟ این پرسشی است که باسخ روشنی برای آن وجود ندارد اما می توان با تنها چند هفته انتظار پاسخ را دریافت. تیم تولید TOP GEAR به عنوان ...

سپهر زنگنه
سپهر زنگنه منتشر شده در ۱۴ فروردین ۱۳۹۵  |  ۱۹:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ستاره ها چقدر در دنیای رسانه اهمیت دارند؟

این پرسشی است که باسخ روشنی برای آن وجود ندارد اما می توان با تنها چند هفته انتظار پاسخ را دریافت.

تیم تولید TOP GEAR به عنوان موفق ترین تولید کننده مستند هایی با موضوع خودرو در جهان شناخته می شود و در چند سال اخیر علاوه بر درآمد هنگفت ناشی از فروش این مجموعه به شبکه های تلویزیونی، بیش از 300 میلیون مخاطب را در سرتاسر جهان بدست آورده است.

TOP GEAR-7

اما حالا این تیم بدون حضور سه مجری افسانه ای خود تا چه حد موفق خواهد بود.

کریس اوانز که سابقه اجرای رادیویی در همین شبکه را دارد و یکی از چهره های شهیر رسانه ای انگلیس محسوب می شود، اجرای این برنامه را بر عهده خواهد داشت اما در قسمت های مختلف، افراد سرشناس دیگری مانند مت لابلانک (بازیگر و کمدین امریکایی)، سابینا اشمیتز (راننده حرفه ای آلمانی)، ادی جردن (مفسر مسابقات اتومبیل رانی) ، کریس هریس (کارشناس خودرو) و چند نفر دیگر نیز در کنار راننده گمنام و حرفه ای تاپ گیر (استیگ)، نقش خواهند داشت.

TOP GEAR-11

درآمد شبکه بی بی سی از تولید تاپ گیر به حدود 70 میلیون دلار می رسد و موفقیت یا عدم موفقیت سری جدید بدون حضور کلارکسون، می و هموند، از اهمیت فوق العاده ای برای مدیران ارشد این شبکه برخودار است.

با این حال در هفته های آتی باید منتظر جدالی سخت بین طرفداران دوآتشه و متعصب جرمی کلارکسون در برابر قدرت رسانه ای تیم تولید جدید این برنامه باشیم.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-10-08 09:21:44Z | http://piczard.com | http://codecarvings.comœÿ@€CÆ~

پخش سری جدید تاپ گیر در حالی از ماه آینده میلادی آغاز می شود که جرمی کلارکسون و دو همکار نام آشنایش مشغول تولید چند قسمت ویژه و مهیج برای سری نخست برنامه جدیدشان در شبکه آمازون هستند.

درست پس از پخش تریلر سری جدید تاپ گیر، جرمی کلارکسون نیز تصویری از مجروحیت خودش در طی ساخت سری جدید برنامه را با این توضیح که امروز جان سالم به در بردم، منتشر کرده است.

JERMEY CLARKSON-1

این درحالیست که هنوز تاریخ پخش و اسم برنامه جدید کلارکسون اعلام نشده اما پخش سری تازه تاپ گیر با بررسی خودروهایی نظیر مکلارن 675، فراری اف 12 تی دی اف، آریل نومد، نسل تازه آئودی R8، فورد ماستنگ و تست و بررسی آستون مارتین ولکان در پیست یاس مارینا ابوظبی، قطعی شده است.

اولین تریلر فصل جدید تاپ گیر را در ادامه می بینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • Mohamad

    در عالی بودن جرمی شکی نیست
    و همچنین در فوق‌العاده بودن پشت صحنه BBC هم شکی نیست
    .....
    اگه مستند تخت گاز رو دیده باشید حتما به فکرتون خطور کرده یه روح داره فیلم برداری میکنه، نمونه بارزشم مستند plante earth
    مجری عالی + تیم عالی =مستند فوق‌العاده

  • Mustafa

    تاپ گیر بدون جرمی مثل یه بدن بی روحه. من مت له بلانک رو خیلی دوس دارم ولی هرکسی رو بهر کاری ساختن. همونجور که هیچ کس نمی تونه جای بلانک رو تو فرندز بگیره هیچ کس هم نمیتونه جای جرمی رو تو تاپ گیر بگیره. البته جرمی هم در کنار هموند و می اینهمه موفقه.در کل بدون این سه نفر تاپ گیری باقی نمیمونه

  • آرش

    یادمه جرمی با بخش فارسی بی بی سی داشت مصاحبه میکرد . ازش پرسیدن چرا تخت گاز آمریکا یا کشورهای دیگه موفق نشده گفتش به خاطر مجریاشه . ما سه نفر از دوره نوجوانی با هم دوست بودیم همین دوستی ادامه دار و صمیمیت بیش از حد بوده که باعث شده برنامه هامون اینگونه از آب دربیاد

  • مهمان

    از کلارکسون متنفرم
    انگلیسیه پس فطرت نژاد پرست

  • Dexter

    فقط مت لی بلانک

  • سعید

    من منتظر برنامه جرمی از امازون هستم
    شکست تخت گاز جدید مشخصه خب
    یادم نمیره زمانی که جرمی با ماشین ابی خاکیش میتونست یه سواری سوپر اسپرت (مدلش یادم نیست)شکست بده ولی نداد و از قصد باخت چون گفت واقعا حیف نیست این ماشین زیبا ببازه گفت ایپد زیباست هممون دوس داریم داشته باشم حالا مهم نیست به چه دردی میخوره مثل این سوپر اسپرت

    • Mohamad

      ماشین هم الفا رمئو 4c بود
      چون ماشینش بریتانیایی بود
      گفت این ماشین مثل بچم میمونه، درست میتونی تو یه مسابقه دو با از بچه‌ت ببری ولی تو از قصدت نمیبری...
      کلا یه جوری داشت حمایت از محصولات داخلی رو نشون میداد، و به صورت دیگه

    • امین

      الفا رومـءو بود اون ماشین

  • Mohsen

    دیگی که واسه جرمی نجوشه ،


    میخام سر سگ توش بجوشه !

  • m

    تاپ گیرو جرمی تاپ گیر کرده بود... این احمقا چیکار میخوام بکنن؟

  • امید

    نبوده این سه دوس‌داشتنی توی تخته گاز انقدر باورنکردنی به نظر میرسه که همین موضوع خودش تا مدتها میتونه درصد زیادی از فالوور های گذشته‌اش رو به پای این برنامهء جدیده ضده خاطرات گذشته بنشونه که بی بی سی هم خوب از این وقفه‌ی احساسی آگاهه و به سود خودش استفاده میکنه.
    این یعنی تا مردم به خودشون بیان به وضعیت جدید عادت کردن.
    سیاست میتونه غازهای احساس رو در گاراژی کهنه به چرا ببره.

  • Dexter

    فقط مت لی بلانک :))

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی