ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طبق گزارشی اپل صرفا آیفون 5.5 اینچی را به دوربین دوگانه مجهز می کند

براساس پژوهش تازه ای که نتایج آن امروز توسط مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد شرکت KGI Securities منتشر شد، دوربین دوگانه صرفا به نسل جدید آیفون های 5.5 اینچی اپل اختصاص خواهند داشت و در مدل ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۶ فروردین ۱۳۹۵  |  ۱۸:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

براساس پژوهش تازه ای که نتایج آن امروز توسط مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد شرکت KGI Securities منتشر شد، دوربین دوگانه صرفا به نسل جدید آیفون های 5.5 اینچی اپل اختصاص خواهند داشت و در مدل های دیگر به خدمت گرفته نمی شود.

کو در این یادداشت آورده است:

آیفون های جدید همان فرم نهایی مدل های 6 اس و 6 اس پلاس را خواهند داشت؛ اصلی ترین و مهم ترین به روز رسانی آنها نیز دوربین های دوگانه خواهد بود (که صرفا به مدل 5.5 اینچی آیفون اختصاص دارد) هرچند که انتظار می رود محصولات متعددی همراه با این ویژه از سوی رقبای این شرکت عرضه گردند.

گزارشات در مورد وجود یا فقدان دوربین دوگانه در آیفون 7، مدل پلاس یا هر دوی آنها متفاوت است اما کو در جدیدترین اظهار نظر خود تصریح نموده که این سیستم مختص به دستگاه های دارای نمایشگر بزرگ تر خواهد بود.

تحلیلگر مطلع شرکت KGI Securities پیشتر اظهار نموده بود که اپل دو مدل مختلف از آیفون 5.5 اینچی را در دست توسعه دارد که یکی از دوربین دوگانه بهره می برد و در دیگری از ماژول سنتی تک لنزی استفاده شده است.

حدودا 5 ماه تا زمان رونمایی نسل تازه آیفون باقی مانده است و شایعاتی که در مورد کاربرد دوربین دوگانه در این موبایل شنیده می شود صرفا به برپایه تصویر تاری است که آیفون 7 پلاس را همراه با این نوع لنز به تصویر می کشد.

fv_iphone_7_render_bottom

fv_iphone_7_render_side_carbon

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TeChNoLoGy

    دوربین دوگانه = خراب شدن طراحی

  • یه سوال

    یه ضرب المثل بود یه گوس فند که بره یه گله میرن دنبالش
    این چندوقته کار دو دوربینه اگه اشتباه نکنم رو الجی با وی تِن داد برای دوربین جلو.بعد جی فایو الجی بود که شنیدم.بعد هوواوی بعد الان اپل.
    اخه اپل چرا دیگه.این تقلیدِ دیگه.

  • امیر

    یعنی هر کی این سیاست اپل رو در پیش میگرفت ورشکست که هیچ تا الان اسمش رو هم فراموش کرده بودن..یعنی چی 3ساله داره یه طراحی نچندان جالب رو ادامه میده!! بعد انقد به اچ تی سی گیر دادن این گوشی زشت m10 رو طراحی کرد

    • امیر

      از طرفی شاید نسبت به 5اس زیبا نباشه 6اس اما اونقدر ها بد نیست
      وهمه چیزش اونقدر عالیه که ایشالا وقتی خریدی میبینی دیگه هیچی برات جاشو نمیگیره

    • امیر

      htc داره 4سال دوربینی به تمامه معنا اشغا ل میفروشه
      ایفون دلیل موفقیتش اینه که از هرچیزی شاید بهترینش نباشه اما درکنار هم کم ایرادترین گوشی بازاره
      درکنارios طلایی

    • امیر

      اشکال htc فقط همینه؟
      من ام8دیدم بعد از شیش ماه اونقدر خط داشته که طدف توی قاب قایمش کرده
      اما 6 دوساله داره مثله شیر کار میکنه

    • amir44ho@gmail.com

      به شدت باهات موافقم

مطالب پیشنهادی