ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تیزر جدیدی از HTC 10 که به باتری این دستگاه اختصاص دارد

احتمالا می دانید که شرکت اچ تی سی دو روز دیگر یعنی در روز 24 فروردین از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به HTC 10 رونمائی خواهد نمود. البته نامی که در همه اخبار و شایعات ...

فروغ بیداری
فروغ بیداری منتشر شده در ۲۲ فروردین ۱۳۹۵  |  ۱۳:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

احتمالا می دانید که شرکت اچ تی سی دو روز دیگر یعنی در روز 24 فروردین از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به HTC 10 رونمائی خواهد نمود. البته نامی که در همه اخبار و شایعات برای این محصول به کار می رود هنوز به صورت رسمی از طرف شرکت سازنده تائید نگشته و خود اهالی تایوان از هشتگ #PowerOf10 برای صحبت در مورد موبایل آتی شان استفاده می نمایند.

آنها از این محصول به عنوان یکی از بهترین اسمارت فون ها یاد نموده اند که تمامی امکانات آن با وسواس ویژه ای انتخاب شده تا بتواند پس از ورود به بازار، کاربران بسیاری را به سمت خود جلب نماید. در همین راستا نیز یک تیزر تبلیغاتی جدید از سوی شرکت مورد بحث منتشر و در آن روند تلاش HTC در طراحی و ساخت این تلفن هوشمند به تصویر کشیده شده.

در ویدئویی که می توانید در ادامه مطلب تماشا کنید، تمامی تاکید کمپانی روی باتری دستگاه است که ادعا می شود حتی با انجام فعالیت های سنگین نیز تا یک روز دوام دارد و همراه کاربر خواهد بود. در این فیلم 30 ثانیه ای در مورد بزرگ بودن باتری هیچ صحبتی نشده و احتمال داده می شود که نرم افزار دستگاه به گونه ای بهنیه سازی شده باشد که باتری را به شکلی متعادل و معقول مصرف نماید.

بر اساس شایعات پیشین، باتری دستگاه مورد اشاره 3 هزار میلی آمپر ساعتی است و این دیوایس به صفحه نمایش 5.15 اینچی Quad HD و چیپست اسنپدراگون 820 مجهز خواهد بود.

در ادامه می توانید ویدئوی یاد شده را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • mohammad

    دوستان من خودم طرفدار سامسونگ هستم اما اچ تی سی واقعا سوختش صد میرزه به این گوشی هایه چینی مخصوصا هوآوی دلتون خوشه هواوی هم شد گوشی اخه

  • فرزاد

    اچ تی سی فقط تو m9 ضعیف عمل کود.
    همیشه عالی بوده.طراحی زیبا .عالی عالی.گل کاشتی

  • علی

    تبلیغاش با کلاسه بر خلاف بعععضی کمپانیا!

  • میثم

    آقا من کوتاه میام ولی میبینیم کدوم کمپانی حال کدومو میگیره هوآوی یا اچ تی سی.موفق باشید.

    • آروین

      خدا شفات بده،اچ تی سی رو هیچ وقت با بنجل چینی مقایسه نکن همون ام 9 که مشکل داشت باز می ارزید به صد تا از مته و سیمان هاوایی!
      در ضمن از یکی خواهشمندم هوایی y330 اینو ازش بگیره الان خودشو باهاش دار میزنه،موفق باشی?

  • Mehrdad

    گفته من در جواب جناب ب.ز نبود اشتباه شد

    • BVB

      نوشته در جواب به M_B ? اپلیکیشن دیجیاتو واقعا با تمام وجود آپدیت نیاز داره

      • M_B

        آره واقعا موافقم✋?
        من هر روز برنانه هامو آپدیت می کنم
        آرزوم شد یه بار ببینم این دیجیاتو آپیدیت شه...!!
        به نظرم یکم تغییر تو رابط کاربری و سریع تر شدن نیاز داره ...

  • Mehrdad

    خوشم میاد از htc که حرس مخالفاشو در میاره
    ?????

  • ب .ز

    الا هواویا انصاف میکن ، اشغال تویی یا اچ تی سی
    ???

    • BVB

      باورم نمیشه هواوی هوادار داره ???

  • میثم

    اچ تی سی خودشو کشت

  • hamidreza

    خیلی خبر از این گوشی گذاشتین
    بخدا نهایتا ده نفر بخوان بخرن ابنو تو ایران
    آشغالی بیش نیستن اچ تی سی ها
    نصفشون بعد از 6ماه زردی میگیرن
    همه هم داغ میکنن
    دوربین جی 5 و اس 7 و پی9 رو مقایسه کنین کنار هم

    • ُShahrokh

      برو خدا روزیتو جای دیگه بده ، برو لرادر من ، برو

    • M_B

      آخه بنده خدا تو چی حالیت میشه بنده میای اینجا نظر میدی
      همه شیره خوردن کارشناس شدن ...!!
      برو با همون هاواییی(هاووی) چیه..!** با همون کار کن.
      دیگم نبینم بیای زیره پست ک راجب htc هست نظر بدی???

      • میثم

        دادا آرامش خودتو حفظ کن.یه ‌باردیگه درمورد HUAWEI اینطوری حرف زدی من میدونم و تو بااون اج دی دیت.پرچم هوآوی بالاست.

        • ُShahrokh

          خخخخخخخخخخ
          اره ، پرچم هاوی بالاس ، البته روی بام دستشویی خخخخخخ
          خوشتیپ ، تو اول برو تلفظ صحیح کلمه رو یاد بگیر بعد ببیا نام ببر و حمایت کن .... اشغال چینی هم خدایا حامی داره خخخ

        • TIKTAAK

          حاجی تو حبابی رو دستت بگیر اخه توهین به اچ تی سی تو اونموقع که اچ تی سی اولین گوشی اندرویدی رو زد تو قنداقت بودی حالا کمپانی می خواد تیزر بده برای باتری دلیل نمیشه تو که فنه اسباب بازیت هستی بیای درباره این کمپانی نظر بدی یا می خوای نظر بدی بی احترامی نکن به بقیه فن های بقیه کمپانی ها من خودم الجی دارم اون اقا سامسونگ داره اون یکی سونی و اچ تی سی و یکی اپل دلیل نمیشه که بیاد به فنای دیگه بی احترامی کنه
          #شعور #فرهنگ #خیلی_خوبه

        • M_B

          برو حبابی یه با مصرفت و بگیر بچه جوووون?
          گوشی های بی کیفیت_پشتیبانی نرم افزاری در حد صغر_رابط کاربری در حد صفر (High Copy Aplle ✋??????)

          در ضمن خریدارای این شرکت های چینی مینی مضخرف همون چینی ها و شما ایرانیای ظاهر بین هستیدّ..

          • bad name

            high apple copy /:

          • میثم

            همین بیکیفیت داره اپل و سامسونگم میکوبه ؛دیگه اچ دی دی و سونی و الجی چیزی نیستن

        • R.N

          حبابی...بچه جون وقتی htc اولین گوشی اندروید رو زد اون حبابی کجا بود؟بررووووو..خخخخخخ

  • jj

    کشتن مارو با این گوشیشون
    چقدر تبلیغات کردن واسه این گوشی
    یعنی یه معجزه میکننن تو صنعیت باتری سازی مثلا؟
    یا مقدار و میبرن بالا که میشه همون دروید توربو

    • ُShahrokh

      خیلی جالبه هااا ، اون موقع که روزی یه تبلیغ برای اس 7 میکردن یه سگ جعبه گوشی رو وا میکرد ، یه اشتر اورده بودن نقاشی میکرد و کلی تبلیغای ببی معنی ، تو کجا بودی هاااان ، که الان داری اینارو میگی .... ذره ای انصاف ندارن مردم ایران ، اه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی