انتشار تیزر جدیدی از HTC 10 که به باتری این دستگاه اختصاص دارد
احتمالا می دانید که شرکت اچ تی سی دو روز دیگر یعنی در روز 24 فروردین از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به HTC 10 رونمائی خواهد نمود. البته نامی که در همه اخبار و شایعات ...
احتمالا می دانید که شرکت اچ تی سی دو روز دیگر یعنی در روز 24 فروردین از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به HTC 10 رونمائی خواهد نمود. البته نامی که در همه اخبار و شایعات برای این محصول به کار می رود هنوز به صورت رسمی از طرف شرکت سازنده تائید نگشته و خود اهالی تایوان از هشتگ #PowerOf10 برای صحبت در مورد موبایل آتی شان استفاده می نمایند.
آنها از این محصول به عنوان یکی از بهترین اسمارت فون ها یاد نموده اند که تمامی امکانات آن با وسواس ویژه ای انتخاب شده تا بتواند پس از ورود به بازار، کاربران بسیاری را به سمت خود جلب نماید. در همین راستا نیز یک تیزر تبلیغاتی جدید از سوی شرکت مورد بحث منتشر و در آن روند تلاش HTC در طراحی و ساخت این تلفن هوشمند به تصویر کشیده شده.
در ویدئویی که می توانید در ادامه مطلب تماشا کنید، تمامی تاکید کمپانی روی باتری دستگاه است که ادعا می شود حتی با انجام فعالیت های سنگین نیز تا یک روز دوام دارد و همراه کاربر خواهد بود. در این فیلم 30 ثانیه ای در مورد بزرگ بودن باتری هیچ صحبتی نشده و احتمال داده می شود که نرم افزار دستگاه به گونه ای بهنیه سازی شده باشد که باتری را به شکلی متعادل و معقول مصرف نماید.
بر اساس شایعات پیشین، باتری دستگاه مورد اشاره 3 هزار میلی آمپر ساعتی است و این دیوایس به صفحه نمایش 5.15 اینچی Quad HD و چیپست اسنپدراگون 820 مجهز خواهد بود.
در ادامه می توانید ویدئوی یاد شده را تماشا کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
دوستان من خودم طرفدار سامسونگ هستم اما اچ تی سی واقعا سوختش صد میرزه به این گوشی هایه چینی مخصوصا هوآوی دلتون خوشه هواوی هم شد گوشی اخه
اچ تی سی فقط تو m9 ضعیف عمل کود.
همیشه عالی بوده.طراحی زیبا .عالی عالی.گل کاشتی
تبلیغاش با کلاسه بر خلاف بعععضی کمپانیا!
آقا من کوتاه میام ولی میبینیم کدوم کمپانی حال کدومو میگیره هوآوی یا اچ تی سی.موفق باشید.
خدا شفات بده،اچ تی سی رو هیچ وقت با بنجل چینی مقایسه نکن همون ام 9 که مشکل داشت باز می ارزید به صد تا از مته و سیمان هاوایی!
در ضمن از یکی خواهشمندم هوایی y330 اینو ازش بگیره الان خودشو باهاش دار میزنه،موفق باشی?
گفته من در جواب جناب ب.ز نبود اشتباه شد
نوشته در جواب به M_B ? اپلیکیشن دیجیاتو واقعا با تمام وجود آپدیت نیاز داره
آره واقعا موافقم✋?
من هر روز برنانه هامو آپدیت می کنم
آرزوم شد یه بار ببینم این دیجیاتو آپیدیت شه...!!
به نظرم یکم تغییر تو رابط کاربری و سریع تر شدن نیاز داره ...
خوشم میاد از htc که حرس مخالفاشو در میاره
?????
الا هواویا انصاف میکن ، اشغال تویی یا اچ تی سی
???
باورم نمیشه هواوی هوادار داره ???
اچ تی سی خودشو کشت
خیلی خبر از این گوشی گذاشتین
بخدا نهایتا ده نفر بخوان بخرن ابنو تو ایران
آشغالی بیش نیستن اچ تی سی ها
نصفشون بعد از 6ماه زردی میگیرن
همه هم داغ میکنن
دوربین جی 5 و اس 7 و پی9 رو مقایسه کنین کنار هم
برو خدا روزیتو جای دیگه بده ، برو لرادر من ، برو
آخه بنده خدا تو چی حالیت میشه بنده میای اینجا نظر میدی
همه شیره خوردن کارشناس شدن ...!!
برو با همون هاواییی(هاووی) چیه..!** با همون کار کن.
دیگم نبینم بیای زیره پست ک راجب htc هست نظر بدی???
دادا آرامش خودتو حفظ کن.یه باردیگه درمورد HUAWEI اینطوری حرف زدی من میدونم و تو بااون اج دی دیت.پرچم هوآوی بالاست.
خخخخخخخخخخ
اره ، پرچم هاوی بالاس ، البته روی بام دستشویی خخخخخخ
خوشتیپ ، تو اول برو تلفظ صحیح کلمه رو یاد بگیر بعد ببیا نام ببر و حمایت کن .... اشغال چینی هم خدایا حامی داره خخخ
حاجی تو حبابی رو دستت بگیر اخه توهین به اچ تی سی تو اونموقع که اچ تی سی اولین گوشی اندرویدی رو زد تو قنداقت بودی حالا کمپانی می خواد تیزر بده برای باتری دلیل نمیشه تو که فنه اسباب بازیت هستی بیای درباره این کمپانی نظر بدی یا می خوای نظر بدی بی احترامی نکن به بقیه فن های بقیه کمپانی ها من خودم الجی دارم اون اقا سامسونگ داره اون یکی سونی و اچ تی سی و یکی اپل دلیل نمیشه که بیاد به فنای دیگه بی احترامی کنه
#شعور #فرهنگ #خیلی_خوبه
برو حبابی یه با مصرفت و بگیر بچه جوووون?
گوشی های بی کیفیت_پشتیبانی نرم افزاری در حد صغر_رابط کاربری در حد صفر (High Copy Aplle ✋??????)
در ضمن خریدارای این شرکت های چینی مینی مضخرف همون چینی ها و شما ایرانیای ظاهر بین هستیدّ..
high apple copy /:
همین بیکیفیت داره اپل و سامسونگم میکوبه ؛دیگه اچ دی دی و سونی و الجی چیزی نیستن
حبابی...بچه جون وقتی htc اولین گوشی اندروید رو زد اون حبابی کجا بود؟بررووووو..خخخخخخ
کشتن مارو با این گوشیشون
چقدر تبلیغات کردن واسه این گوشی
یعنی یه معجزه میکننن تو صنعیت باتری سازی مثلا؟
یا مقدار و میبرن بالا که میشه همون دروید توربو
خیلی جالبه هااا ، اون موقع که روزی یه تبلیغ برای اس 7 میکردن یه سگ جعبه گوشی رو وا میکرد ، یه اشتر اورده بودن نقاشی میکرد و کلی تبلیغای ببی معنی ، تو کجا بودی هاااان ، که الان داری اینارو میگی .... ذره ای انصاف ندارن مردم ایران ، اه