ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزر تبلیغاتی رسمی موبایل HTC 10 به بیرون درز کرد

محصول مهم بعدی اچ تی سی تقریبا اینجاست. تلفن هوشمند HTC 10 یا همان پرچمدار آتی این شرکت تایوانی فردا به صورت رسمی رونمایی می شود اما دیگر نیازی نیست که انتظار دیدن آن را ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲۳ فروردین ۱۳۹۵  |  ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

محصول مهم بعدی اچ تی سی تقریبا اینجاست. تلفن هوشمند HTC 10 یا همان پرچمدار آتی این شرکت تایوانی فردا به صورت رسمی رونمایی می شود اما دیگر نیازی نیست که انتظار دیدن آن را بکشید.

در حالی که تنها چند ساعت تا این رویداد باقی مانده، ویدئویی به بیرون درز کرده که ظاهرا تیزر تبلیغاتی رسمی HTC 10 است و این تلفن هوشمند را با تمامی جزئیات به تصویر می کشد.

در این تیزر، موبایلی را می بینید که از یک بلوک فلزی به وجود می آید و از طراحی دقیق و بدون نقصی بهره می برد. آنطور که از روی این تصاویر می توان حدس زد، اصلی ترین مشخصه ظاهری این دستگاه انحنای قاب پشتی بدنه آن است که به این پرچمدار شخصیت می دهد و دست گرفتنش را هم برای کاربر راحت تر خواهد کرد.

اما در قسمت جلوی بدنه، همانطور که پیشتر در خبرها خواندید یک دکمه فیزیکی (احتمالا مجهز به اسکنر اثرانگشت) قرار دارد و دیگر دکمه های فیزیکی در نظر گرفته شده برای آن نیز در قسمت کناره ها تعبیه شده اند که عبارتند از دکمه قفل/ پاور و تنظیم کننده صدا.

در لبه پایینی موبایل هم می توانید یک پورت تایپ C را ببینید که برای شارژ کردن دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد و در کنار این مساله می توان به میکروفون و اسپیکرهایی اشاره نمود که با مهارت و استادی تمام در این بخش تعبیه شده اند.

دستگاه همانطور که انتظار می رود از اندروید بهره می برد و به رابط کاربری اختصاصی این شرکت به نام سنس مجهز شده است. انتظار می رود که دوربین این پرچمدار نسبت به نسخه های پیشینش بهتر باشد تا کاربران بهتر به خرید آن علاقه نشان دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • حامد

    به نظرم این نیست. چون قبلاً یه عکسی که خود سایت htc گذاشته بود اسپیکراش یه طراحی سوراخ سوراخی مثل سریای قبلی داشت، اما این نداره یه همچین چیزی. حداقل امیدوارم که حدسم درست باشه. حیفه شرکتی که با این عظمت و سابقه در طراحی بگه شب و روز رو طراحی وقت گذاشته نتیجش بشه این.

  • سام

    اثر انگشت یا باید پشت باشه یا جلو. کاربرد پشت سخته. اما جلو راحت و کاربردی تر هست.
    شکلش هم میتونه بیضی مربع مستطیل مثلت لوزی یا دایره باشه. که دایره یا مستطیل بیضی بهتر از بقیه هست.
    حالا چرا بعضیا گیر بیخود میدند نمیدونم. مثل این هست که بیایم و بگیم چرا صفحه نمایش این گوشی مستطیل است و از گوشی فلان تقلید کرده است. خوب همه صفخه نمایشها مستطیل هستند.
    این دوره زمانه بیشتر رابط کاربری هست که تقلیدی شده نه شکل گوشیا. چون اکثر گوشیا تقریبا شبیه هم هستند و فقط تفاوتشون در ظرافتاشون هست که شاید تا الان باظرافت ترین طراحی گوشی مخصوص اچ تی سی هست.
    اما رابط کاربری کلا 4 تا داریم یا سنس اچ تی سی هست یا ای او اس اپل یا کاشی های ماکروسافت یا اندروید خالص.
    بقیه رابطهای کاربری تقلیدی از یک یا چندتا از این رابطهاست.و یه تغییر کوچولو هم خودشون ایجاد میکنند.

  • pooria

    خیلی خوبه اما از این ویژگی اچ تی سی متنفرم که نمیتونه کارکنانش رو مجبور به رازداری کنه،باعث میشه به هیچ وجه سوپرایز نشیم

    • BVB

      یه گوشی چند مدت پیش معرفی کرد میان رده بود و طراحیش متفاوت. نمیدونم اسمش دقیقا چی بود ولی فک کنم توش X داشت. اون طراحی بینهایت عالی با حاشیه خیلی کم و دارای امضای طراحی اچ‌تی‌سی ینی اسپیکرای بوم ساوند به صورت خیلی زیبا بود. واقعا دلم میخواد بگیرم مدیر عاملشو بزنم که این طراحی رو گذاشته واسه گوشی جدید پرچمدارش و اون طراحی بینظیر رو گذاشت برای یه میان رده.

      • i Me

        One X9 بود
        خیلی خوشگل بود اون منم از اون خیلی خوشم اومد.
        باید مثل اون میزد :(

  • علی

    ایول داری اچ تی سی!این دفه همه انتقاداتو گوش کرد.مثل سنسور توشیبا، اصرار ورزیدن به اولتراپیکسل، تکراری بودن طراحی، حاشیه زیاد بالا و پایین، باتری کم ظرفیت، سی پی یو مشکل دار اسنپ ۸۱۰، خلا اثر انگشت و یو اس بی تایپ سی و ...

  • LawMen

    به به،باکلاسه،قشنگ معلومه حس لوکس و خاص بودن رو القا میکنه

  • amir

    واقعا اچ تی سی فک میکنه تمام مشکلات پیشینش با حذف ظاهری اسپیکرهای زیبای بوم ساند حل میشه؟ واقعا زشته واقعا،،،
    ارزش خرید داشت وقتی که:
    -اثر انگشت روی دکمه پاور میرفت.
    -لبه ها رو طوری طراحی میکرد تا مشکل سر خوردن پرچم داراش حل بشه.
    -شبیه نکردن گوشی به طراحی های بد و تکراری سامسونگ با حذف نکردن بوم ساند از طراحی ظاهری
    -و باتری و دوربین و ...

    • Winterpoem

      اقا ظاهر جلوی m9plus مگه چش بود هم اسپیکرای دوقلو هم اثرانگشت جلوی دستگاه بود پشتشم مثل m8بود

    • bad name

      ?? خدایا اینا نوبرن دل همه رو میبرن

  • یاسین

    همه چیش عالیه فقز از جلو که نگاش میکنی یه جورایی اصلا تو دل نمیره البته قسمت بالاش پایینش خوبه خدا کنه بالاش اینجوری نباشه

  • Ali

    سلام سلطااااان
    واقعا طراحيش فوق العادست . اين انتقاداى دكمه ى هوم واقعا منطقى و درست نيست

  • ami_esmaeili

    دوستان عزیز منتقد به این مساله توجه ویژه داشته باشید گوشی های اچ تی سی تو عکس هایی که ازش هست واقعا خوب به نظر نمیرسند ولی وقتی تو دستت میگیریش عاشق و شیفته طراحی زیباش میشه پس ازتون میخوام اول یه بار تو دستتون بگیریدش و بعد انتقاد کنید

  • حمید

    هیچ شرکتی مثل اچ تی سی تو درز دادن اخبار ماهر نیست !
    تا لباس کسایی ک میان واسه معرفی هم فک کنم درز میکنه...

    • M_B

      دیگه با مززه نشو...!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی