ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به HTC 10؛ آیا این موبایل تماما فلزی می تواند گلکسی اس 7 را کنار بزند؟

مدیران اچ تی سی چندی پیش از تایوان به سانفرانسیسکو سفر کردند تا جدیدترین پرچمدار خود را طی یک کنفرانس خبری اختصاصی به جهانیان معرفی کنند و HTC 10 سرانجام از راه رسید. خوشبختانه دستگاه ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲۴ فروردین ۱۳۹۵  |  ۱۷:۳۸

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مدیران اچ تی سی چندی پیش از تایوان به سانفرانسیسکو سفر کردند تا جدیدترین پرچمدار خود را طی یک کنفرانس خبری اختصاصی به جهانیان معرفی کنند و HTC 10 سرانجام از راه رسید.

خوشبختانه دستگاه به سرعت در اختیار حاضران جلسه معرفی قرار گرفت و آنطور که بسیاری از آنها تاکید می کنند HTC 10 دستگاهی بسیار زیبا و البته قدرتمند است که به امکانات سخت افزاری قابل توجهی مجهز شده است.

پرچمدار تازه اچ تی سی شبیه به همه اسمارت فون های اندرویدی موجود در بازار به نظر می رسد منتها همانطور که مدیران شرکت سازنده اش پیشتر وعده داده بودند با امکانات و مشخصات قابل توجه خود می تواند آنها را حسابی به چالش بکشد.

1460465330060_htc-10-product-london-6-w600-h600

وقتی برای نخستین بار این تلفن هوشمند با نمایشگر 5.2 اینچی اش را در دست می گیرید به سرعت متوجه بدنه مات آن خواهید شد که البته اثر انگشت را به خود جذب نمی کند. لبه های برش دار و بدنه اندک خمیده این موبایل هم مشخصه دیگری است که در نگاه نخست به آن پی می برید و میتوان آنها را مشخصه های اصلی در طراحی دستگاه خواند.

یک دکمه هوم روی بدنه دستگاه وجود دارد که به اسکنر اثر انگشت مجهز شده است و کار قفل گشایی موبایل و استفاده از دستیار دیجیتالی Google Now را برای کاربران ساده تر خواهد کرد.

پرچمدار تازه اچ تی سی اندکی از آیفون 6 اس بزرگ تر به نظر می آید و تقریبا با موبایل گلکسی اس 7 سامسونگ برابری میکند. در هنگام دست گرفتن این موبایل نیز نوعی حس سنگینی و استحکام را تجربه می کنید.

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید این تلفن هوشمند از اندروید 6.0 بهره می برد و اگر از وفاداران به محصولات اچ تی سی باشید بعد از کار کردن با آن متوجه خواهید شد که پرچمدار جدید فاقد برخی اپلیکیشن های مرسوم نظیر گالری است و در عوض جای خود را برخی اپلیکیشن های گوگل نظیر فوتوز داده است.

دوربین های جدید، صدای قدرتمند

1460465330429_htc-10-product-london-9-w600-h600

با باز کردن اپلیکیشن دوربین دستگاه منوی کاملا جدیدی را خواهید دید که کاملا هم قابل درک است. همانطورکه احتمالا می دانید این تلفن هوشمند یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی البته از نوع الترا پیکسل دارد و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی در قسمت جلوی بدنه کار گذاشته شده است (که به سیستم لرزشگیری اپتیکال مجهز شده و طبق اعلام شرکت سازنده در صنعت جایگاه نخست را دارد).

سیستم فوکوس خودکار دوربین دستگاه نیز در نوع خود بسیار سریع است اما پرسش هایی در مورد دقت رنگ این موبایل وجود دارد که در ادامه با انجام تست های بیشتر روی عملکرد دو دوربین تصویر روشن تری از این مساله به دست می آید.

تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی با این موبایل نیز به لطف هدفون های کیفیت بالای دستگاه (که طبق ادعای شرکت سازنده 100 دلار قیمت دارند) حتی با پایین ترین سطح صدا فوق العاده و دلچسب است.

1460465330088_htc-10-product-london-11-w600-h600

چنانچه صدای HTC 10 را در بالاترین میزانش قرار دهید می تواند فضای اتاق شما را پر کند اما بهتر است مراقب باشید انگشتان خود را روی اسپیکرهای آن قرار ندهید و یا اینکه برای گوش دادن به موسیقی دستگاه را وارونه (از روی نمایشگر) روی سطوح نگذارید زیرا در  این صورت صدا اندکی مبهم به گوش می رسد.

طبق اعلام شرکت تایوانی سازنده، این موبایل قرار است که در قالب ترکیب رنگ های مشکی-خاکستری، سفید-نقره ای و مشکی-نقره ای یا طلایی عرضه شود.

پیش سفارش برای نسخه های بدون قرار داد این موبایل از همین امروز شروع می شود و سایت اچ تی سی نیز آن را از تاریخ 12 آوریل به قیمت 699 دلار عرضه می کند.

قیمت این موبایل در انگلستان و استرالیا هنوز هم اعلام نشده اما انتظار می رود که در محدوده 490 پوند یا 915 دلار استرالیا باشد. تحویل دستگاه های سفارش داده شده نیز از ماه می شروع می شود.

j1 j2

1460465330017_htc-10-product-london-10-w600-h600

1460465330060_htc-10-product-london-6-w600-h600

1460465330121_htc-10-w600-h600

1460465330257_htc-10-product-london-2-w600-h600

1460465330307_htc-10-product-london-13-w600-h600

1460465330340_htc-10-product-london-4-w600-h600

1460465330378_htc-10-product-london-3-w600-h600

1460465330429_htc-10-product-london-9-w600-h600

1460465330474_htc-10-product-london-14-w600-h600

1460465330515_htc-10-product-london-15-w600-h600

1460465330554_htc-10-product-london-8-w600-h600

1460465330580_htc-10-product-london-16-w600-h600

1460465330624_htc-10-product-london-6-w600-h600

1460465330663_htc-10-product-london-9-w600-h600

1460465330721_htc-10-product-london-2-w600-h600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (51 مورد)
  • amirreza

    با سلام.خانم موسوی به شدت بین htc 10و s7موندم.خودتون کدوم رو پیشنهاد میکنید؟ ؟با توجه به اینکه کیفیت ساخت و موندگاری برام مهمه.

  • میلاد

    این میخواد اس ۷ رو کنار بزنه؟ روی چیش حساب باز کردین؟ دوستانی که از سامسونگ بد میگن کسی به زور بهشون سامسونگ نداده. اینقد چرت و پرت در مورد مشکلات سامی ننویسید چون برای همه کیفیت سامی معلومه. بنده خودم بعد از تست بیشتر برندها الان چند ساله فقط سامسونگ میگیرم و واقعا ازش راضیم. البته مشکلاتی هم هست اما هیچ گوشی و برندی هم بدون عیب و نقص نیست. من اس۶ اج داشتم بخاطر ظرفیت کم باتری و غیر قابل تعویض بودن نوت ۴ گرفتم و خیلی هم ازش راضیم. دوستانی که از نوت ۵ انتقاد کردین هم باید بگم یا اصلا نداشتین یا گوشیتون فیک بوده چون فکر نمیکنم سونی و الجی از نوت ۴ و اس ۶ بهتر باشن دیگه نوت ۵ و اس ۷ که جای خودشو داره. اما درکل بگم ازین بحث ها و طرفداریا و سنگ برندها رو به سینه زدن چیزی گیر ما نمیاد بیخود با هم دعوا نکنین. موفق باشین

  • علی

    بخداهمتون یه دیوانه ای بیش نیستین پولش توجیب اونامیره بعد شمامیایین باهن بحث میکنین ول کنین این بچه بازیهارو.بابا هرکی هرچی دوست داره عشقش میکشه بره بخره چراباهم بحث میکنین وبدوبیرامیگین خجالت بکشین

  • reza_zarchi

    من نمیدونم واسه چی دعوا میکنید؟؟
    سامسونگ گلکسی اس ۷
    سونی اکسپریا پرفورمنس
    ال جی جی ۵
    اچ تی سی ۱۰
    همگی بهترین بودن و نمیشه گفت که کدوم برتره... هر کدوم هم قابلیت های ویژه و خاص خودشون رو دارن و انتخاب هر کدومشون به سلیقه و نیازهای خاص کاربر بستگی داره...

  • ارمین

    دوستان یک.حقیقتو میگم.بهتون
    سامسونگ فقط دروغ میگه گوشیاش اول خوبه بعد مدتی افت زیاد کارایی میونه ولی اچ تی سی و الجی همیشه روونی اولشون رو دارن.
    من الجی v10 دارم بشدت راضیم دنبال اعداد و ارقام نباشید همون الجی جی 2 الان بازی های روزو با بهترین کیفیت انجام میدا.
    الانم سخت افزارها یکی هستش.
    من بشخصه یا الجی یا هواوی یا اچ تی سی
    اصلا سامسونگ خوشم نمیاد همش دروغ میگه تا محصولاتش فروش بره مردمم بعد مدتی میفهمن ولی حرفی نمیزنن.
    اج تی سی روراسته خیلی بیشتر از سامسونگ.
    من دوستم نت 5 داره میخواد بفروشه یا الجی جی 5 بخره یا اچ تی سی 10 یا شیائومی
    واثعا افرین به اچ تی سی با ساخت گوشی های خوش ساختش

  • امید

    منم نوت ۵ دارم میخوام بفروشم اینو بخرم سامسونگ یه کلاهبرداره قبلا اچ تی سی لجند داشتم بدنش ازین نوت با کیفیت تر بود سامسونگ یه ورقه نازک فلزی میذاره زیر شیشه به اسم فلز میفروشه باید کاور بندازی روش وگرنه شیشش خط خطی میشه همش ترس دارم بخوره زمین بدنه شیشه ایش پودر بشه اما اچ تی سی لجند بعد چهار سال هنوز به بدنش نگا میکردم لذت میبردم نوت رو بخاطر قلمش خریدم ولی اونقدرا هم کارایی نداره اچ تی سی جدید خیلی خوشگله

  • حسین

    از اچ تی سی انتظار همچین طراحی داغونی را نداشتم گند زد به ابهتش ، ام 8 را ادم میدید کیف میکرد

  • Mina

    Faqat s7edge khely golakhe ey jan qorbonesh beram

  • سامان

    سامسونگ یه آشغال ساز واقعیه، من جدیدا یه نوت ۵ دو سیم بخاطر دوربینش خریده بودم ولی در دو ماه کارکردن با مثلا پرچمدار سامسونگ متوجه اشکالات بی شمارش شدم دوربینش هم روی صفحه گوشی خوب نشون میده تو کامپیوتر عکس و ویدیویش عادیه.سامسونگ میخری نباید برنامه ای روش نصب کنی و بسیار ناپایداره.و یکی دو برنامه مقیم در حافظه نصب میکنی سرعتش افتضاح میشه من هم زمان اچ تی سی مدل m8دوسیم رو هم داشتم که حداقل مربوط به یک و سال و نیم قبلتر از نوت ۵ تولید شده بود واقعا غیرقابل قیاس هست.شما تا htcنداشته باشی نمیتونی به قدرت مهندسی اون پی ببری.قبلتر هم سامسونگ s5 دو سیم داشتم سامسونگ فقط های و هوی و تبلیغاته.

    • moein

      یعنی میتونم قسم بخورم تا حالا نوت دستت نگرفتی چ برسه نوت5 داشته باشی من نوت 4 دارم از این حرفایی که تو میزنی خیلی بهتره حالا چ برسه به نوت 5 سامسونگ دیگه رودست نداره وسلام دیگه اون دوران پلاستیکی گذشت

      • سامان

        بی دلیل قسم نخور بچه جان،اگه امکان آپلود عکس اینجا بود عکس نوت ۵ رو اینجا میزاشتم که ببینی .عکس نوت۵ رو برای فروش توی دیوار گرفته بودم. حاضر شدم با دو ماه کارکرد با حدود سیصد هزار تومن ضرر بفروشم. چرا که هم زمان گوشی m8 رو داشتم که بسیار سرحال و بی نقص و غیرقابل مقایسه بود.برادرم هم نوت ۵ رو خریده راضی نیست

        • احمد

          یکی شما راست میگی یکی چوپان دروغگو
          اخه بنده خدا سری نوت حتی برای طرفدارای اپل هم قابل احترامه بعد اومدی یه کاره همچین کامنتی میزاری؟؟؟؟؟
          htc همونی نیست کهm8 وقتی یه دفعه خاموش میشه دیگه به درد سطل زباله میخوره؟؟؟تعمیرکار میگفت سطح تمام بوردهاشو با چسب میپوشونه و تعمیرش کار حضرت فیله

  • sophist

    از طراحی htc فاصله گرفته و بیشتر شبیه lg g2 هست که فلزی شده

    این فقط نظر من بود

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی