مدیر فروش HTC در مورد عدم وجود شارژ وایرلس در HTC 10 توضیح داد
موبایل اچ تی سی 10 سرانجام پس از شایعات و انتظارات طولانی دیروز به صورت رسمی معرفی شد. از آنجا که تقریبا تمامی شایعه ها در مورد این موبایل صحت داشتند، تقریبا هیچ موضوع ویژه ...
موبایل اچ تی سی 10 سرانجام پس از شایعات و انتظارات طولانی دیروز به صورت رسمی معرفی شد. از آنجا که تقریبا تمامی شایعه ها در مورد این موبایل صحت داشتند، تقریبا هیچ موضوع ویژه ای در طول این مراسم به گوش نرسید و هیچ قابلیتی غیر از آنچه می دانستیم به آن نسبت داده نشد.
با اینکه ویژگی های این دستگاه بسیار قابل توجه به نظر می رسند، اما باز هستند افرادی که به آن ایراد می گیرند و نداشتن برخی قابلیت ها را به عنوان نقص این دیوایس به شمار می آورند. از جمله اشکالات وارده می توان به عدم وجود شارژ وایرلس اشاره نمود که در حال حاضر در پرچمدارانی همانند گلکسی اس 7 یا اس 7 اج شاهد حضور آن هستیم.
با اینکه شارژ بی سیم در بسیاری از موبایل های تحت اندروید وجود دارد، اما ال جی نیز آن را در G5 خود قرار نداده و HTC 10 تازه وارد نیز از وجود آن بی بهره مانده. برخی از کارشناسان دلیل این امر را فلزی بودن بدنه این تلفن هوشمند اعلام کرده اند اما مدیر بخش فروش بین المللی شرکت تایوانی یاد شده این ادعا را رد نموده و اظهار داشته که این مسئله به هیچ عنوان به جنس بدنه ی موبایل ربط ندارد.
آقای Darren Sng به طور شفاف توضیح داده که HTC نمی خواهد عملکرد را فدای ظاهر نماید و به همین دلیل نیز همان سیستم شارژ کلاسیک و به واسطه کابل برق را برای آن انتخاب نموده. او همچنین بیان داشته که: «درست است که شاید بدنه فلزی در این امر بی تاثیر نباشد اما ما دلیلی برای استفاده از شارژ بی سیم در جدیدترین موبایل خود ندیده ایم و بیشتر ترجیحمان این بوده تا کاربران از فناوری شارژ سریع بهره مند گردند که بسیار کاربردی تر از نوع بی سیم است.»
نظر شما در این رابطه چیست و آیا فکر می کنید توضیحات برند یاد شده در رابطه با مطلبی که در بالا مطرح گشت قانع کننده هستند یا خیر؟ آیا حضور هر دو راهکار شارژ در این موبایل را بیشتر می پسندید یا معتقد هستید شیوه ی فعلی نیازها را برطرف می نماید؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اخ شارژ وایرلس به چه دردی میخوره؟
والا از نظر من شارژ بی سیم کلی محدودیت داره که فقط بدرد پز دادن میخوره! کاربردی نداره
ایراد دیگه ای نبود که به شارژ وایرلس گیر میدین؟؟؟؟
استفاده از یو اس بی تایپ سی خیلی کاربردی تره تا موضوعی چون شارژ وایرلس.
گوشي من one m8 است ... ولي توجيه مدير اچ تي سی اشتباهه... الان تكنولوژي شارژ بي سیم به خودرو ها رسيده... تصور کنید تو اتومبيل گوشي تون رو بتونید بذارید رو سطحی که هم از گوشي محافظت کنه و هم شارژ بشه.... اونوقته که حرف مدير اچ تی سي توجيه خوبي واسه کوتاهیشون نيست و بالاخره تو نسل هاي آينده به گوشي هاش اضافه خواهد کرد...
شارژ بی سیم اصلا هم سریع نیست ، نمیدونم چرا گفتن سریعه یکی از دوستان
به نظر من ، تا تکنولوژی شارژ بی سیم مانند کوویک شارژ نشده و سرعت کافی نداره ، نبودش توی موبایل هیچ تاثیر قابل احساسی رو نشون نمیده
نبود شارژ بیسیم توی اچ تی سی 10 موضوعی نیست گه انتقاد بش وارد باشه چون اصلا چیز واجبی نیست
فقط ممکته واسه بعضی از اشخاص کهم باشه ، گه خیلی کم هستن
درسته که شارژ بیسیم چندان کاربردی نیست،اما به شخصه خودم گوشی ای که شارژ بیسیم نداشته باشه رو نمیپسندم. میشه با شارژ بیسیم فشار کمتری به درگاه usb وارد کرد.
شارژ بی سیم خیلی کاربردی نیست . برعکس شارژ سریع که واجب اندر واجبه
خیلی مسخره گفته!
نوت5 دارم همیشه هم از شارژ بیسیم استفاده میکنم
سارژش هم فست شارژ هست
روش هم نوشته
50 دیقه ای هم پر میشه
درسته.اخه فرقی نداره چه گوشی بی سیم رو یه دستگاه شارژ بشه یا وصل بشه به سیم.در هر صورت ما نباید موقع شارژ استفاده کنیم.واسه من حداقل یه مورد بی استفادس.ولی شارژ سریع واقعا لازم بود که قرار داده.مثل اینکه شارژر داخل خودشم از نوس فست شارژ کوالکام هست.