ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دیجیاتو برای چندین ساعت از دسترس خارج خواهد بود

به اطلاع شما همراهان و مخاطبین گرامی می رساند، دیجیاتو به دلیل به روز رسانی و تغییرات فنی از ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه، ۳۰ فروردین ماه، برای چندین ساعت از دسترس خارج می گردد. بدیهی است با ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۹ فروردین ۱۳۹۵  |  ۲۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به اطلاع شما همراهان و مخاطبین گرامی می رساند، دیجیاتو به دلیل به روز رسانی و تغییرات فنی از ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه، ۳۰ فروردین ماه، برای چندین ساعت از دسترس خارج می گردد. بدیهی است با طی شدن فرآیند آپدیت سایت مجدداً از صبح دوشنبه و به مانند روال همیشگی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

پیشاپیش از صبر و شکیبایی تان سپاسگزاریم و امیدواریم تغییراتی که اعمال خواهند گشت بر تجربه ی کاربری شما موثر و مفید واقع شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • قسمت اکانت بذارید برا اپلیکیشن

    خسته شدم از بس ایمیل زدم

  • NIMA

    لطفا مثبت و منفی هم بزارید

  • parsa

    اگر توجه کرده باشید اولین پستی هست که تا گزاشتیدش این چنین نظر دادند پس لطفا یه فکر به حال قسمت ثبت نام و یه فکر به حال نظرات و رنگو روی سایت کنید کلا بیشتر وقط ها به سایت زو.. میرم فقط برا نظر کاربرانش ممنون

    • BVB

      دیگه میخوام خودمو بزنم از دست مسئولین :-/

  • CES

    ایا برنامه دیجیاتو رو تغییر میدید؟؟

  • anonymous

    موفق باشید

  • BVB

    جواب ندادن به کامنتا نشونه حرفه‌ای بودن نیس. توی سایتا و فروم های معروف هم پاسخ میدن به سوالات. برعکس باعث فعال شدن کاربرا و سرزدن بهتر و بیشتر از سایته اینهمه دارن درمورد اپلیکیشن میپرسن یه جوابی بدین خواهشن

  • حامد

    دمتون گرم برای برنامه هم ی اپدیت بدین

  • m.g.o

    آخ جون??

  • Josè Antonio R.E.Y.E.S

    برنامه رو هم آپدیت کنید... خیلی داغونه

  • فتوحی

    ایکاش ورژن ios رو هم داشتین؟

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی