ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اکنون تمامی کارابران ویندوز ۱۰ موبایل می توانند اپ اینستاگرام بتا را از ویندوز استور دریافت کنند

اپلیکیشن Instagram Beta تقریبا هرگز در جستجوهای ویندوز استور نمایش داده نمی شود و تنها راه دسترسی به این برنامه، دانستن نشانی URL آن و نوشتن آن در مرورگر است تا شما را به سمت صفحه ...

فروغ بیداری
فروغ بیداری منتشر شده در ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اپلیکیشن Instagram Beta تقریبا هرگز در جستجوهای ویندوز استور نمایش داده نمی شود و تنها راه دسترسی به این برنامه، دانستن نشانی URL آن و نوشتن آن در مرورگر است تا شما را به سمت صفحه مورد نظر در فروشگاه اپ های ویندوز هدایت نماید.

اما اکنون دیگر این مشکل برطرف گشته و شما حتی اگر URL هم نداشته باشید می توانید از ویندوز استور به راحتی این اپلیکیشن را دانلود و روی اسمارت فون خود نصب نمائید.

این اقدام نه تنها موجب خوشحالی کاربران ویندوز موبایل می شود، بلکه تعداد افرادی که از طریق این پلتفرم به جامعه اینستاگرامی ها اضافه می شوند را نیز افزایش خواهد داد.

اپلیکیشن مورد بحث برای دوستداران عکاسی یکی از بهترین شبکه های اجتماعی جهت به اشتراک گذاری عکس و فیلم به شمار می رود به طوری که در حال حاضر، این شبکه بیش از 400 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد. کمپانی سازنده اش نیز با اضافه نمودن فیلترها و امکانات ویژه ی جدید، هر روز افراد بیشتری را به سمت محصول خود جذب می نماید.

جا دارد اشاره کنیم که بسیاری از کاربران ویندوز فون تاکنون از اپلیکیشن شخص ثالث اینستاگرام موسوم به 6tag استفاده کرده و حتی این اپ را به Instagram Beta ترجیح می دهند. در تابستان سال 2013 بود که این اپ روانه ویندوز استور شد و اکنون پس از حدود سه سال، اینستاگرام بتا به طور مستقیم در اختیار کاربران ویندوز 10 موبایل قرار گرفته و توسعه دهندگان آن امیدوار هستند تا کاربران از 6tag مهاجرت نموده و به استفاده از نرم افزار جدید روی بیاوردند.

جهت دریافت اپلیکیشن مذکور می توانید به این آدرس مراجعه نمائید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • amir212

    چه چیزایی واسه وینفونی ها ارزوست
    چقدر این وینفون داغونه
    ارزوی اینستا دارن بدبختا
    اخه مگه مجبورین خودتون رو ازار بدید با وینفون؟

    • gatesnote

      تو خوب

  • parsa_masoudi

    مبارکه به زودی خبر های بیشتری میشنویم از ویندوز ماکروسافت

  • Hamed_P_Azad

    6tag از تمام اینستاگرام های بقیه پلت فرم ها هم برتره. واقعاً جای تاسفه که برای پلت فرم های دیگه نوشته نشده.

    • amir212

      6تگ مفتش گرونه
      وقتی پایه ترین امکانات اینستا رو نداره
      مثله اپلود ویدیو

      • Hamed_P_Azad

        داره دوست عزیز. البته از اونجائیکه برنامه نویسش یه شرکت مولتی میلیاردی نیست، برای یه سری قابلیت هاش باید پول بدی. اما شما برو قابلیت هاش رو ببین. خیلی از امکانات اینستاگرام بیشتره.

  • pourya_p

    6tag از هر اپلیکیشنه اینستگرام تو هر پلتفرمی بهتره . البته بعضی امکاناتش رو جدیدا باید با پرداخت درون برنامه ای فعال کنید ، اما هنوزم خوبه

  • مسعود

    ببین سیستم ویندوز چقدر عقبه که تازه اینستاگرام میگیرن ????

    • sadegh

      ببین چقدر جلوهه که 6Tag رو به کلاینت اصلیش ترجیح میدن! ? ?

    • BVB

      سیستم عقب نیست ? توسعه دهنده عقبه

مطالب پیشنهادی