مدتی می شود که پرچمدار جدید ال جی، موسوم به جی ۵، به بازارهای جهانی راه یافته و امروز عاقبت نوبت به ایران و شهر تهران رسیده بود تا این اسمارت فون رسماً در آن رونمایی گردد و از این پس شاهد حضورش در بازار کشورمان باشیم.
مسئولین ال جی در توضیح اینکه دستگاه یاد شده چرا تا این حد دیر به دست ایرانیان رسیده می گویند، رونمایی و عرضه جهانی محصول مصادف بوده است با تعطیلات نوروز و از آنجایی که عملاً واردات به کشور به خاطر مسائل گمرکی از بیستم اسفند به بعد بسیار دشوار و در اکثر موارد غیر ممکن است ترجیح داده اند تا معارفه و ارائه ی آن به بازار ایران را به اردیبهشت ماه انتقال دهند.
اما در این بین و در حاشیه مراسم مورد بحث که در سالن زرین هتل پارسیان آزادی برگزار می شد، به اصحاب رسانه اعلام گشت از میان خانواده ی «دوستان» جی ۵، چهار عدد از آنها یعنی ماژول Cam Plus، ماژول صوتی Bang and Olufsen، دوربین ۳۶۰ و هدست واقعیت مجازی فعلاً در دسترس ایرانیان خواهند بود، البته راجع به قیمت این ابزارهای جانبی حرف خاصی به میان نیامد؛ ضمناً به حاضرین یادآوری شد، سایر ماژول هایی که تولید انبوه بشوند و در بازارهای جهانی مورد استقبال قرار گیرند نیز به یقین به کشورمان راه خواهند یافت.
از دیگر موارد عنوان شده هم اینکه کسانی که برای تهیه جی ۵ از یک ماه پیش در سایت ال جی در ایران پیش ثبت نام کرده اند به همراه این دستگاه یک هدفون رایگان Bang and Olufsen مدل H۳ دریافت خواهند نمود. جی ۵ در چهار رنگ نقره ای، صورتی، بژ و خاکستری در دسترس علاقه مندان خواهد بود و از امروز الی یک ماه آینده در بسته ی ویژه ای شامل یک کاور هوشمند، ماژول Cam Plus و یک محافظه صفحه نمایش به قیمت دو میلیون و صد هزار تومان به فروش خواهد رسید.
در حاشیه مراسمی که در بالا به آن پرداختیم جلسه پرسش و پاسخ نیز صورت گرفت و طی آن به تعدادی از سئوالات اصحاب رسانه جواب داده شد. در این جلسه از مسئولین مربوطه پرسیده شد که آیا وجود دو پرچمدار از ال جی در بازار یکی با عنوان جی ۵ و دیگری با نام V10 با یکدیگر هم پوشانی ندارند و سبب سردرگمی کاربران نمی شوند؟
مسئولین ال جی، در پاسخ اظهار داشتند که کماکان سری جی، پرچمداران اصلی کمپانی کره ای خواهند بود هر چند که عرضه خانواده V و توسعه محصولات تازه تر برای آن هم در دستور کار قرار دارد؛ ضمناً ال جی سعی خواهد کرد با اطلاع رسانی دقیق و بیشتر کاربران را از کارایی های متفاوت هر یک از این دو سری آگاه سازد و البته نهایتاً نباید فراموش کرد محصولی همچون V10 از نظر بدنه مقاوم تر بوده و برای افرادی است که می خواهند اسمارت فونی مستحکم تر داشته باشند.
در ادامه نیز ذکر شد که مانند بسیاری از دستگاه های مهم دیگر ال جی، به صورت رسمی نسخه دو سیم کارت جی ۵ وارد بازار کشور خواهد شد و علت نیز در آن است که اپراتورهای ایران مکمل یکدیگر هستند و در برخی مناطق که خدمات یکی از آنها در دسترس نیست کاربر ناچار می شود تا به سراغ استفاده از خدمات دیگری برود.
در پایان از شما دعوت به عمل می آوریم گزارش ویدئویی دیجیاتو از مراسم رونمایی پرچمدار جدید ال جی در ایران را مشاهده نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من یک ماهه اس ۷ رو دارم ولی هنوز بهش عادت نکردم.چند تا چیزش خیلی رو اعصابه
خیلی داغ میکنه
چ گوشی کار کنه چ نکنه شارژش بیش از حد کم میشه
تشخیص اتوماتیک نور صفحه گیج میزنه
وقتی فیلم نگاه کنی اگه پیام بیاد متوقف میشه و اگه نور رو زیاد کنی با اینکه رو تنظیم خودکار نور پس زمینس وقتی وارد منو اصلی بشی نور کم نمیشه
روش های اتصالش ب بقیه وسایل کمتره
گوشی قبلیم جی ۳ بود واقعا اذیتم با گوشی اس ۷
بلندگو هم نسبت ب جی ۳ ک الان اختلاف قیمت زیادی دارن واقعا ضعیفه
تازه خیلی هم لیزه مثل ماهی
اینقدر تعریف کردن از این گوشی بنظر من جالب نیست
ولی یکسری چیزا رو هم در حد عالیه
مثل دوربین و ظاهر شیک و ضد آب بودن البته اطمینان ندارم ک چک کنم
من اس 7 دارم و هیچکدوم از این مشکلات و نداره و اتفاقا باطریش عالیه
یا گوشی شما خاصه یا گوشی من ایراد داره
داغ شدنش رو تو نظرات بعضی سایتها گفتن
سر خوردنش هم ک واقعا وجود داره و همینطور موارد دیگه
سلام خدمت همه دوستان .میدونم نظرم ربطی به این بحث نداره ولی میشه بگید تا یکو پونصد بجز z5 چ انتخابی دارم البته عاشق سونیم ولی شاید گزینه های بهتری هم باشه ( بجز سامسونگ).اونایی که z5 دارن میشه مشکلا و خوبیاشو بگین
قیمت بسته ویژش عالیه
باید تبریک گفت به هواداران الجی
خداکنه دیجی کالا زود موجودش کنه
بی صبرانه منتظرش بودم ایول
سلام دوستان
بنده بین خرید گوشی LG G5 و Galaxy S7 شک درام ممنون میشم به بنده کمک کنید.....
دیجیاتو لطفا یه بررسی کامل بین این دو گوشی تهیه کن......
با تشکر
به نظر من s7 اصلا ارزش خرید نداره چون همون s6هست اگه میخای پولتو حروم نکنی Lg g5 بگیر
بستگی داره انتظارات شما از گوشی چی باشه
تا جایی که در تست های خارجی از این گوشی خوندم عملکرد باطری نا امید کننده ای داره و دوربینش هم اونچنان که باید خوب ظاهر نشده
اما از لحاظ سخت افزاری با اس820 کسری نداره و همه چی رو ساپورت میکنه
مورد بعد ماژولار بودن این گوشیه که اصطحلاک اونو بالا میبره و بعد مدتی احتمال خرابی درگاه ماژولار این دستگاه هستش که هیچ جایی بهش اشاره نشده
درکل سلیقه شماست که با ظاهر نه چندان جذاب این گوشی و چیزهایی که گفتم کنار بیاید یا خیر
خجالت بکش دوست عزیز!
بهتره خودت خجالت بکشی ترول جان
سلام. درخرید گوشی g5شک نکن. مطمئن باش بیشتر از s7 برات آپدیت میاد. تو چن وقته اخیر با گوشیای زیادی مث s7 و گوشیای مختلفه سامسونگو الجی کار کردم. کیفیته ساخته سامسونگ و صفحه نمایشش عالی بود اما مطمئن باش پشتیبانی ازت صورت نمیگیره. ولی واقعا از نظره ظاهری اگه بتونی تحملش کنی بخرش. خودم سامسونگی بودم و note3 و s6 داشتم. الجی یه چیزه دیگس. بی تعصب نظر بدید
البته بین این دوتا گوشی گفتم s7 بهتره
با اینکه طرفدار سونیم s7 بهتره
با این همه تاخیر میخواست دیگه اصا تو ایران معرفی نمیشد سنگین تر بود
خیلی هم عالی
گوشی به این خوبی
?
سلام...
فک کنم بیشتر شما دیجی ها منو بشناسید((از رو کامنت هام))
من یه کانال درباره تکنولوژی زدم
هرکس دوست داشت از کانال ما تبلیغ کنه یا جوین بده به آیدی زیر مراجه کنه...ممنون((محمد سلیمانی))
@tele_digi
در اوایل ویدئو....طرف تو شرکت اپل کار میکرد یه چیزی...ولی حالا چرا وقتی تو ال جی کار میکنه گوشیش اپله(روی میز)؟؟ یعنی خودشون محصول خودشونو قبول ندارن؟