ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بزودی امکان روشن کردن نمایشگر موبایل های مجهز به ویندوز 10 با دو ضربه مهیا می شود

یکی از مهندسین مایکروسافت به نام Goran P اخیرا در اپلیکیشن Feedback Hub این کمپانی نوشته است که قابلیت Double Tap to Wake (یا ضربه دوگانه برای بیداری موبایل) بزودی به اسمارت فون هایی خواهد ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۲ خرداد ۱۳۹۵  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یکی از مهندسین مایکروسافت به نام Goran P اخیرا در اپلیکیشن Feedback Hub این کمپانی نوشته است که قابلیت Double Tap to Wake (یا ضربه دوگانه برای بیداری موبایل) بزودی به اسمارت فون هایی خواهد آمد که از آن پشتیبانی می کنند و به ویندوز 10 مجهز هستند. مایکروسافت هنوز لیست معینی از موبایل های سازگار با این ویژگی منتشر نکرده است، اما حداقل با توجه به پست مهندس این کمپانی می دانیم که دارندگان Lumia 950 XL به طور قطع قادر به استفاده از آن خواهند بود.

اگر تا به حال کارکرد Double Tap to Wake را از نزدیک مشاهده یا تجربه نکرده اید، باید گفت همان طور که از نامش پیداست، به کاربر اجازه می دهد تا با دو ضربه پیاپی روی نمایشگر، صفحه موبایل را روشن کند. در این صورت، دیگر نیازی به فشردن دکمه پاور اسمارت فون نیست و روند به کاراندازی مجدد موبایل، با سرعت بیشتری انجام می شود.

dt copy

این قابلیت شاید از آن جهت مهم تلقی شود که با توجه به طراحی اکثر موبایل های ویندوزی، زدن دو ضربه پیاپی رو صفحه، بسیار آسان تر از فشردن دکمه پاور است.

در نهایت، اگرچه مایکروسافت عرضه قابلیت Double Tap to Wake برای موبایل های مجهز به ویندوز 10 را به صورت رسمی تایید کرده، اما کماکان تاریخ دقیقی برای آن ارائه نشده و نمی دانیم که دارندگان موبایل های سازگار، چه زمانی قادر به بهره گیری از آن خواهند بود. بنابراین فعلا باید تا ارائه خبرهای تکمیلی از سوی اهالی ردموند منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • پوریا

    خسته نباشن
    ال جی چند ساله که همچین ویژگی رو روی همه ی تبلت ها و موبایل هاش گذاشته قبل از همه ی برندها

  • reza_zarchi

    فکر کنم همین الان هم بعضی از مدلهای لومیا این قابلیت رو دارن!

  • علی

    اینم مینوشتید که تقلید از knock on الجی کرده

  • amin

    مرسی از تمامی دوستان دیجیاتویی.

  • alireza

    باید گفت شب بخیر. هواوی خیلی وقته کهدر نسخه های pخود از این تکنولوژی استفاده میکند

  • fardin

    الانم هست ک ?

  • shabgard

    فن های پلاستیک چرا اینقدر اصرارددارید اشغال بخرید واقعا باید چقدر گوشی بترکه خخ سامبوووم

  • shabgard

    نوآوری سامسونگ در سال 2017: استفاده از شیشه (اسکی از سونی) طراحی و جنس بدنه اسکی از اپل# دوربین ساخت سونی خخخ و رم های ایراد دار خخخ ساسونک می میخره؟!

    • آروین

      نه فقط همه سوتی میخرن

    • امیر

      واقعا متاسفم این طرفدارای سونی آخرم آدم نشدن

  • Ami

    آقا منظور شون احتمالا برا تمام گجت ها هست مثل سرفس یا گجت هایی از این دست وگرنه والا لومیا 520 تا اونجایی که همه میدونن اولین نسخه ویندوزی ارزان قیمت بود که قابلیت دابل تب رو داشت این چیز جدیدی نیست!!!!!!

  • ارمین

    امین دوست عزیز توی تمامیه تست ها و بنچ مارک ها و .... گوشی اچ تی سی 10 انچنان که تزش تعریف میسه نیست و الجی جی 5 و سامسونگ اس 7 از نظر کارایی خیلی بهتر از اچ تی سی هستن میتونی تست سرعت تست بدنه تست عملکر خواندن فایل های متنی که تو این تست الجی اول سامسونگ دوم اچ تی سی سوم که نشون میده خواندن فایل های متنی و برنامه ای الجی بهتر عملکرد رو داشت و دوربین اچ تی سی 10 زیاد قوی نیست تستش توی زومیت هست میتونی نگاه کنی داداش.
    خودمم باهاش کار کردم باهر3گوشی الجی بهتر بود بعد سامسونگ و بعد هواوی پی 9 و بعد اچ تی سی 10 دوربین پی 9 فعلا از همه پرچمدارای 2016 برتر هستش و عالی عمل کردش.
    میخوای پولتو بدی روی اچ تی سی برو یا سامسونگ اس 7 بخر یا هواوی پی 9 یا الجی جی 5 دوست عزیزم من تمام حرفام براساس تجربه شخصی استفاده ازین گوشیا و تست هاییی که دیدم هستش.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی