ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسخه بعدی سیستم عامل موبایل اندروید
تکنولوژی

مطرح شدن نام «اندروید O» به وسیله موتورولا

شاید حدس زدن این که اسم رمز نسخه بعدی اندروید بعد از "N" می تواند "O" باشد، کار چندان دشواری به حساب نیاید، اما فهمیدن این که گوگل دقیقاً قصد چنین کاری را خواهد داشت یا ...

محمد مافی‌ها
محمد مافی‌ها منتشر شده در ۲ خرداد ۱۳۹۵  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شاید حدس زدن این که اسم رمز نسخه بعدی اندروید بعد از "N" می تواند "O" باشد، کار چندان دشواری به حساب نیاید، اما فهمیدن این که گوگل دقیقاً قصد چنین کاری را خواهد داشت یا خیر، می تواند جالب باشد. حالا شرکت موتورولا با انتشار یک پوستر تبلیغاتی برای Moto G4 Plus، از این واقعیت پرده برداشته است.

در شرایطی که هنوز اندروید N به طور رسمی منتشر نشده، کسی چندان به نسخه بعدی این سیستم عامل متن باز فکر نمی کند. اما به نظر می رسد موتورولا از بابت شیوه نامگذاری آن کاملاً مطمئن است و در پوستر تبلیغاتی Moto G4 Plus از این نسخه جدید به عنوان «اندروید O» یاد کرده. علاوه بر آن اطمینان داده که سیستم عامل موبایل هوشمندش به این نسخه ارتقا خواهد یافت.

oreo

ادعای مطرح شده توسط موتورولا تا حدی عجیب به نظر می رسد، چون بعید است حتی خود گوگل نیز در حاضر به طور کامل بداند آپدیت بزرگ بعدی سیستم عامل موبایلش واجد چه ویژگی هایی خواهد بود. از طرف دیگر موتورولا سابقه درخشانی در نادیده گرفتن و عرضه نکردن برخی از نسخه های اندروید برای موبایل هایش دارد.

این روزها حدس زدن نام دسری که اندروید نسخه جدید با آن نامگذاری می شود،‌ به یک تفریح میان علاقمندان دنیای تکنولوژی تبدیل شده است، حالا باید انتظار ردیف شدن نام خوردنی های خوشمزه ای را کشید که با حرف "O" آغاز می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • سید مهدی

    میتونه اسم بعدی اندروید اسکل باشه.....

  • Erfan

    حالا هی از این الفاظه رکیک استفاده کنید تا برخی از اقایون بیان بگن اندروید بالای 4 حرام است حرام.دشمن از طریقه انرویو n و o به جوانان رخنه میکند

  • ممد

    پس املت چی؟؟

  • Afshin_krj

    حتما اندروید P هم میشه پشکل???

  • سیاوش

    ان خز شد به نظرم اندروید زد زولبیا باشه!

  • مجتبی

    شک نکید اسم بعد الویه هست??????????

  • meysam Yousofzade

    یکی از دلیلایی که من noghli رو پیشنهاد دادم همین بود که بعد N حرف O داره و نگاه به آیندست، یکیم نقلی به معنی جم و جور و مناسبت بود، حیف که اصلا ایرانیا مستقیم حتا تحریمن برای پیشنهاد اسم! ?

  • جهان

    من فک میکنم اسم بعدی پرتقال باشه اورنج

    • Naji

      گوگل از روی شیرینی ها اسمشو بر می داره پس احتمال انتخاب پرتقال (اورنج) کمه ولی شاید (اوریو) اسم اندروید (او) باشه

    • mohammad

      میوه که نیس دسره ولی کاشکی بجز اینا هم میشد
      مثلا میذاشتن اکسیژن?

مطالب پیشنهادی