در ادامه موج هک شدن وبسایت های ایرانی، چند سایت قوه قضائیه نیز هک شده اند
پس از هک شدن سایت مرکز آمار ایران و سایت سازمان ثبت اسناد کشور، چند سایت مرتبط با قوه ی قضائیه نیز هدف حمله ی هکر یا هکر های عربستانی قرار گرفتند. سایت های اداره کل امور ...
پس از هک شدن سایت مرکز آمار ایران و سایت سازمان ثبت اسناد کشور، چند سایت مرتبط با قوه ی قضائیه نیز هدف حمله ی هکر یا هکر های عربستانی قرار گرفتند. سایت های اداره کل امور مترجمان رسمی قوه قضائیه به آدرس ekfam.ir و اداره ی حقوقی این قوه به آدرس edarehoquqy.ir از جمله قربانیان این حمله ی هکری بوده اند که هنوز نیز اگر در گوگل نام آنها را جستجو کنید با عبارت «تم الاختراق من قبل داعس هکر» مواجه خواهید شد.
علی کاظمی، مدیر کل امور اسناد و مترجمان رسمی قوه ی قضائیه در توضیح این اتفاق به ایسنا گفته است: «هکری به نام داعس شب گذشته سایت اداره کل امور مترجمان رسمی به آدرس http://ekfam.ir را هک کرد که صبح امروز (شنبه) مسئولان فنی و کارشناسان ما متوجه موضوع شده و سریع اقدامات لازم را انجام دادند. حمله ی سایبری جزئی بود و اگر دیشب متوجه می شدند همان موقع اقدامات لازم را انجام می دادند». به گفته ی کاظمی، به اطلاعات این سایت آسیبی وارد نشده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سپاه پاسداران، دیشب از وب سایت های گردن کلفته عربستان رو هک کرد به ادرس
www.saudi.gov.sa
نمی دونم چرا هک کردن رو افتخار کشور می دونین:/
وزارت دفاع ایران
فکر کنم این خبر رو دیجیاتو پوشش نداده که سایت وزارت دفاع که فوووق العاده مهمه هم هک شده
این جوجه هکر ها هم انگار بدجوری تن شون میخواره
هکرهای ایرانی کجان پس؟؟یه خودی نشون بدید خببببب
نشون دادن خوب...فقط نمیدونم چرا اونارو اطلاع رسانی نمیکنه دیجیاتو...هک سایت پادشاه عربستان به آدرس leader.com.sa و قرار دادن پرچم ایران تو سایتش...
شایعه
این ک شایعه س ولی سایت آمار کل و سایت مرکز آمار عربستانو هک کردن
شایعه نیست. اگر دیشب در جریان حملات سایبری بوده باشید (در انجمن های هک) دیشب این اتفاق افتاد و هم اکنون هم این سایت باز نمی شود
سایت های دولتی ایران هیچ وقت در و پیکر درست و حسابی نداشتن که هک کردنشون سخت باشه. حالا هم با تنش های سیاسیه که مورد حمله قرار گرفتن وگرنه قبلا هم تحت خطر بودن
این جوجه هکر ها باگ هایی که شرکتهای امنیتی پیدا میکنند رو میخرن و ازش استفاده میکنن، تازه هک هم نمیتونن بکنند فقط deface میکنن
fahmidim hackeri