ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر می گوید در 2 سال گذشته بیش از 300 هزار دلار بابت گزارش باگها به کاربران پرداخته است

بر اساس اعلام توییتر، از زمانی که این وبسایت برنامه ی اعطای جایزه ی مالی در مقابل گزارش باگها را در سال 2014 راه اندازی کرده است تاکنون 1662 کاربر 5171 باگ را گزارش و ...

سینا گلستانه
سینا گلستانه منتشر شده در ۹ خرداد ۱۳۹۵  |  ۱۳:۲۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بر اساس اعلام توییتر، از زمانی که این وبسایت برنامه ی اعطای جایزه ی مالی در مقابل گزارش باگها را در سال 2014 راه اندازی کرده است تاکنون 1662 کاربر 5171 باگ را گزارش و در مقابل رقم 322420 دلار از این شبکه ی اجتماعی دریافت کرده اند. کمترین مبلغ دریافتی در این میان 140 دلار است و بیشترین جایزه نیز 12040 دلار بوده است. البته باید در نظر داشت که فیسبوک هم برنامه ی مشابهی را اجرا می کند و محققین متعددی تاکنون بالای 100 هزار دلار را به همین روش از این وبسایت دریافت کرده اند که مجموع آن به میلیون ها دلار خواهد رسید، اما بالاترین رقم دریافتی یک شخص در مجموع برای گزارش باگهای توییتر 54 هزار دلار بوده که به سال 2015 باز می گردد.

توییتر علاوه بر این بابت کشف هر آسیب پذیری که امکان اجرای کد از راه دور را در اختیار هکرها قرار دهد، مبلغ 15 هزار دلار به شخصی که آن را گزارش داده پرداخت خواهد کرد که البته به گفته ی این شبکه ی اجتماعی خوشبختانه تاکنون چنین موردی سابقه نداشته است. توییتر علاوه بر این می گوید تنها حدود 20 درصد از باگهایی که در این وبسایت رفع شده توسط عموم کشف شده بوده و بخش عمده ی آن به دست محققین متخصص انجام گرفته است.

در نهایت لازم است اشاره کنیم که جزئیات بیشتر در مورد باگهای رفع شده و بیشترین آسیب پذیری ها در اینجا قابل مطالعه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • smc

    کلی باگ ریپورت کردم هیچی‌بهم نداده

  • Nima

    اییییییییوللللل ممنون که بخش امتیاز دهی رو برگردوندید ولی دیگه یکم دیره

    • Nima

      اگه مثل قبل اسم کسایی که امتیاز داده بودن رو هم میاورد خوب میشد

  • علی قنبری

    حسابمو چک کردم نیومده :))

مطالب پیشنهادی