ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Blade A2 با قیمت 91 دلار رسما از سوی ZTE معرفی شد

کمپانی ZTE امروز از تلفن هوشمند Blade A2 پرده برداشت که قرار است از طریق اپراتور چاینا موبایل به بازار بزرگ چین عرضه گردد. دستگاه یک نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 720 در 1280 پیکسل ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۸ خرداد ۱۳۹۵  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمپانی ZTE امروز از تلفن هوشمند Blade A2 پرده برداشت که قرار است از طریق اپراتور چاینا موبایل به بازار بزرگ چین عرضه گردد. دستگاه یک نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 720 در 1280 پیکسل دارد و از چیپست MTK6750 مدیاتک استفاده می کند که یک پردازنده هشت هسته ای 1.5 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Mali-T860 MP2 با فرکانس 520 مگاهرتز را در خود جای داده است.

یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی هم برای این موبایل در نظر گرفته شده که از تکنولوژی فوکوس خودکار تشخیص فازی بهره می گیرد و گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم به دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی آن محول گردیده است.

درست در زیر دوربین اصلی موبایل یک اسکنر اثرانگشت قرار گرفته که طبق ادعای شرکت سازنده قادر است ظرف تنها 0.3 ثانیه دستگاه را قفل گشایی کند.

این تلفن هوشمند در قالب رنگ های طلایی، نقره ای و خاکستری عرضه می شود و انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری 2500 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد. پشتیبانی از استاندارد ارتباطی  VoLTE، نسخه 5.1 اندروید که از قبل روی دستگاه بارگذاری شده به همراه رابط کاربری Mifavor 3.2 دیگر امکانات محصول تازه ZTE را تشکیل می دهند.

Blade A2 بدنه ای از جنس فلز دارد و قرار شده از 26 خردادماه با قیمت حدودی 91 تا 107 دلار عرضه گردد. اضافه نماییم که این مدل جانشین موبایل Blade A1 بود که سال قبل معرفی گردید.

ZTE_Blade_A2_AH_1-710x486

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • AlirezaKolbadi

    ای امااان پاک ۹۰ دلار؟فلزی؟چونه هم میزنین؟هشتا هسته داره ۱.۵ گیگ اهرتز بسه دیگه ۹۰ دلاره ها

  • Mohammad_Ghasemi

    خیلی عالیه اگ 300تومن باشه جدا قشنگم هس

    • shahab

      آره قشنگه اما به شخصه ترجیح میدم دوربین پشت رو به جای 13 مگاپیکسل 8 میزاشت ولی پردازشگر رو قویتر میکرد

  • احسان نوری

    پردازندش اصلا ضعیف نیست چرا چیزی تست نکردین نظر میدین کی گفته پردازنده های مدیاتک تایواتی ضعیفه چون پول خون باباش رو نمیگیره کلا این شرکتهای که ارزانترین گوشیها باکمترین قیمت میدن بیرون محکوم میشن

    • shahab

      کی درباره ی قیمت پردازنده نظر داد؟به فرکانس پردازندش توجه کن میفهمی قویه یا ضعیف . البته شاید یه دلیلی داشته که 8 هسته ایش کرده . شاید با تعدادهسته بیشتر این ضعفو پوشش داده باید بیاد بریم بببینیم

  • mohammad

    اگر یک بار مصرف نباشه عالیه ?

  • shahab

    سی پی یوش چه قدر ضعیفه :-(

    • امیر

      استاد... قیمتو نگاه کن بعد نظر بده!! با 300 تومن انتظار داشتی s820 بهت بدن؟؟!!

      • shahab

        عزیزم من بگم گوه خوردی خوبه ؟ بس میکنی ؟ میتونست بجای دکربین 13 یه 8 بزاره اما سی پی یو رو قوی کنه بعدش 8 هسته ای چرا سی پی یو 1 با چهارتا هسته هم آنچنان گرون در نمیاد.

    • Mohammad

      Baba nesbat be qeymatesh ino bego nakone mikhay cpu galaxy s7 bedan ba 92

      • shahab

        خو حالا چرا جوش میاری؟چون خیلی وقته زیر یو و نیم ندیده بودم گفتم

مطالب پیشنهادی