ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه اقساطی تلفن های هوشمند به کاربران همراه اول

  در بسیاری از کشورهای دنیا، اپراتورهای موبایل، علاوه بر خدمات اصلی خود که همانا ارائه سیم کارت و پکیج دیتاست، امکانات دیگری را هم در اختیار کاربرانشان قرار می دهند و برای نمونه با ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۳۰ خرداد ۱۳۹۵  |  ۱۴:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

 

در بسیاری از کشورهای دنیا، اپراتورهای موبایل، علاوه بر خدمات اصلی خود که همانا ارائه سیم کارت و پکیج دیتاست، امکانات دیگری را هم در اختیار کاربرانشان قرار می دهند و برای نمونه با عقد قراردادهای یک ساله و دریافت مبلغی به صورت ماهانه، تلفن هوشمند مورد نیاز مشتریانشان را هم تامین می کنند.

حال، خبر رسیده که همراه اول نیز در نظر دارد سرویسی مشابه به این را در اختیار مشترکینش قرار دهد. در ادامه این مطلب توجه شما را به بیانیه خبری رسمی این شرکت در همین رابطه جلب می کنیم.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه کشور برای اولین بار در ایران و به منظور تکریم و افزایش رضایت مشترکین و همراستا با اپراتورهای معتبر جهانی، اقدام به عرضه تلفن های هوشمند به همراه میزان مشخصی اعتبار ماهانه به مدت یکسال (شامل مکالمه، دیتا و پیامک) به صورت اقساطی کرده است.

در راستای این طرح، مشترکین دائمی همراه اول براساس ارزش سیم کارت شان تخصیص اعتبار شده و می توانند با خرید یکی از بسته های در نظر گرفته شده که ترکیبی از «مکالمه، پیامک، اینترنت همراه» و یک مدل موبایل شیائومی است؛ بدون نیاز به ضامن، اقدام به خرید اقساطی کرده و هزینه آن را طی یکسال پرداخت کنند. جهت خرید، مشترکین می بایست از طریق «مراجعه به فروشگاه های همراه» و یا «ارسال عدد ۲۲ به سرشماره ۸۰۱۸» اقدام کنند.

همچنین تمامی مشترکین همراه اول می توانند برای خرید نقدی تلفن همراه، که به همراه یک عدد کارت اینترنت هدیه ۶ ماهه و سیم کارت اعتباری رایگان عرضه می شود به فروشگاه های همراه اول مراجعه و یا عدد ۲۲ را به سرشماره ۸۰۱۸ ارسال کنند.

برند بین المللی شیائومی که در سال ۲۰۱۰ تأسیس شده، حدود ۴۵ میلیارد دلار ارزش داشته و با شعار «متفاوت بودن گران نیست» با غول های تولید کننده تلفن همراه رقابت می کند. هم اکنون این برند از نظر فروش اسمارت فون در رتبه چهارم شرکت های تولید کننده موبایل در دنیا قرار دارد.

علاقمندان به این طرح می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Hadi

    آقا به نظر من نامردیه چرا چون اینا تولید ملی رو ول کردن رفتن سراغ این چینیا . عجب عملی دارن تو اقتصاد مقاومتی! !!

  • alireza

    گوشی redmi note 2 صرفه نظر از قدیمی بودنش با همبن گارانتی که همراهذ اول نوشته یه فروشگاه ۵۶۰ تومن میده اما اقساطی و این طرح ۱۱۶۰۰۰۰ تمام شدست،خوبه دیگه ماهی ۱۰۰ تومن میدی تمام که شد گوشیت میشه واسه ۳ سال پیش ۳۰۰ تومن ازت ور میدارن.

  • Kwsh

    کلا کاری به همراه اول و طرح فعلیش ندارم.
    ولی اگه طرح این مدلی اپراتورا بیاد رو کار و مث بقیه طرحاشون به اجبار واسه یکی از خدماتـ(!)ـشون پول نگیرن میتونه خوب باشه

  • _Alish_

    الان قیمت شیائومی می 4 دویست و بیست دلاره! با توجه به قیمت دلار یعنی ارزشی برابر 750 هزار تومان داره! بسته هایی هم که همراه اول همراه این گوشی میده چیزی حدود ماهانه 50 هزار تومان ارزش داره! یعنی بخوایم یه جمع ساده بزنیم چیزی که به دست ما میرسه میشه یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان! حالا چون اجناس قسطی حدود 14 درصد قیمت میاد روشون این بسته چیزی نزدیک یک میلیون چهارصد و پنجاه تومات این بسته ارزش داره(توجه کنید که 14 درصد فقط روی قیمت گوشی لحاظ میشه و بسته ها چون به صورت ماهانه داده میشه قبول نیست)
    حالا این بسته به پای مشتری یک میلیون و چهارصد هزار تومان درمیاد. یعنی اگه بخوایم منصف باشیم میبینیم که سر مشتری قرار نیست کلاهی بره! قبول دارم از طرف اپراتورها به مردم خیلی اجحاف میشه. ولی اگه یک طرح خوبی برگزار میشه بدون اینکه دانشی در موردش داشته باشیم اون رو نکوبیم! البته اینکه این طرح فقط مخصوص پی شماره های 1 تا 5 هست یهذره بده ولی بقیه شرایطش به نظرم خوبه! یعنی سودی قرار نیست به جیب مشتری بره ولی از اونورم قرار نیست سر مشتری کلاه بره!

  • کامران

    چی بگم گوشی 900 تومنی رو زده 1700

  • Golden.Beard

    یک مشت دزد و غارتگر جم شدن تو همراه اول پست فطرت که فقط مردم بی اطلاع و بچاپن و تیغ بزنن ! ننگ بر همراه اول !

  • حمیدرضا

    واقعا چقدر میتونن از بی اطلاعی مردم استفاده کنن و گوشی های تو انبار مونده شائومی رو به این قیمت بفروشن!
    روش جدید پول در آوردن

    • shahab

      عزیزم یکم درمورد شیائومی مطالعه کن اونا تجارتشون اینطوریه که یه محموله گوشی میسازن بعد تو سایتشون میفروشن . اصلا تو انبار مونده ندارن و هرچی میسازن رو میفروشن .

  • ارش

    گوشی ۲۲۰ دلاری و ۱،۵۰۰،۰۰۰ میفروشه?

    • Morteza

      قیمتش کجاست ؟ توی سایت که چیزی نیست
      بعدم گوشی رو که جدا نمیفروشه و با اینترنت ، مکالمه و پیامک باهمه اونم اقساطی .
      این قیمتی که شما میگی دقیقا چیه ؟

      • Mehdi Rahimi

        دیدی گفتم دکتری

  • شهراد

    البته تو کشورهای خارجی گوشی های پرچم دار جدید رو ميفرستن نه گوشی مال دو سال پیش رو !!!!

  • Atrin

    تویه سایت هیچ قیمتی نزده و کل گوشی هاشون هواوی هستن که مجانی هم بدن گرونه. معلومه قضیه فقط کلاه مشتریه.? ?

    • Morteza

      شما خیلی سواد بالایی دارید تو این زمینه
      این طرح مربوط به شیائومی هست
      هوآوی کلا یکی دیگه س

      • Mehdi Rahimi

        شما خیلی دکتری

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی