عرضه اقساطی تلفن های هوشمند به کاربران همراه اول
در بسیاری از کشورهای دنیا، اپراتورهای موبایل، علاوه بر خدمات اصلی خود که همانا ارائه سیم کارت و پکیج دیتاست، امکانات دیگری را هم در اختیار کاربرانشان قرار می دهند و برای نمونه با ...
در بسیاری از کشورهای دنیا، اپراتورهای موبایل، علاوه بر خدمات اصلی خود که همانا ارائه سیم کارت و پکیج دیتاست، امکانات دیگری را هم در اختیار کاربرانشان قرار می دهند و برای نمونه با عقد قراردادهای یک ساله و دریافت مبلغی به صورت ماهانه، تلفن هوشمند مورد نیاز مشتریانشان را هم تامین می کنند.
حال، خبر رسیده که همراه اول نیز در نظر دارد سرویسی مشابه به این را در اختیار مشترکینش قرار دهد. در ادامه این مطلب توجه شما را به بیانیه خبری رسمی این شرکت در همین رابطه جلب می کنیم.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه کشور برای اولین بار در ایران و به منظور تکریم و افزایش رضایت مشترکین و همراستا با اپراتورهای معتبر جهانی، اقدام به عرضه تلفن های هوشمند به همراه میزان مشخصی اعتبار ماهانه به مدت یکسال (شامل مکالمه، دیتا و پیامک) به صورت اقساطی کرده است.
در راستای این طرح، مشترکین دائمی همراه اول براساس ارزش سیم کارت شان تخصیص اعتبار شده و می توانند با خرید یکی از بسته های در نظر گرفته شده که ترکیبی از «مکالمه، پیامک، اینترنت همراه» و یک مدل موبایل شیائومی است؛ بدون نیاز به ضامن، اقدام به خرید اقساطی کرده و هزینه آن را طی یکسال پرداخت کنند. جهت خرید، مشترکین می بایست از طریق «مراجعه به فروشگاه های همراه» و یا «ارسال عدد ۲۲ به سرشماره ۸۰۱۸» اقدام کنند.
همچنین تمامی مشترکین همراه اول می توانند برای خرید نقدی تلفن همراه، که به همراه یک عدد کارت اینترنت هدیه ۶ ماهه و سیم کارت اعتباری رایگان عرضه می شود به فروشگاه های همراه اول مراجعه و یا عدد ۲۲ را به سرشماره ۸۰۱۸ ارسال کنند.
برند بین المللی شیائومی که در سال ۲۰۱۰ تأسیس شده، حدود ۴۵ میلیارد دلار ارزش داشته و با شعار «متفاوت بودن گران نیست» با غول های تولید کننده تلفن همراه رقابت می کند. هم اکنون این برند از نظر فروش اسمارت فون در رتبه چهارم شرکت های تولید کننده موبایل در دنیا قرار دارد.
علاقمندان به این طرح می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
آقا به نظر من نامردیه چرا چون اینا تولید ملی رو ول کردن رفتن سراغ این چینیا . عجب عملی دارن تو اقتصاد مقاومتی! !!
گوشی redmi note 2 صرفه نظر از قدیمی بودنش با همبن گارانتی که همراهذ اول نوشته یه فروشگاه ۵۶۰ تومن میده اما اقساطی و این طرح ۱۱۶۰۰۰۰ تمام شدست،خوبه دیگه ماهی ۱۰۰ تومن میدی تمام که شد گوشیت میشه واسه ۳ سال پیش ۳۰۰ تومن ازت ور میدارن.
کلا کاری به همراه اول و طرح فعلیش ندارم.
ولی اگه طرح این مدلی اپراتورا بیاد رو کار و مث بقیه طرحاشون به اجبار واسه یکی از خدماتـ(!)ـشون پول نگیرن میتونه خوب باشه
الان قیمت شیائومی می 4 دویست و بیست دلاره! با توجه به قیمت دلار یعنی ارزشی برابر 750 هزار تومان داره! بسته هایی هم که همراه اول همراه این گوشی میده چیزی حدود ماهانه 50 هزار تومان ارزش داره! یعنی بخوایم یه جمع ساده بزنیم چیزی که به دست ما میرسه میشه یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان! حالا چون اجناس قسطی حدود 14 درصد قیمت میاد روشون این بسته چیزی نزدیک یک میلیون چهارصد و پنجاه تومات این بسته ارزش داره(توجه کنید که 14 درصد فقط روی قیمت گوشی لحاظ میشه و بسته ها چون به صورت ماهانه داده میشه قبول نیست)
حالا این بسته به پای مشتری یک میلیون و چهارصد هزار تومان درمیاد. یعنی اگه بخوایم منصف باشیم میبینیم که سر مشتری قرار نیست کلاهی بره! قبول دارم از طرف اپراتورها به مردم خیلی اجحاف میشه. ولی اگه یک طرح خوبی برگزار میشه بدون اینکه دانشی در موردش داشته باشیم اون رو نکوبیم! البته اینکه این طرح فقط مخصوص پی شماره های 1 تا 5 هست یهذره بده ولی بقیه شرایطش به نظرم خوبه! یعنی سودی قرار نیست به جیب مشتری بره ولی از اونورم قرار نیست سر مشتری کلاه بره!
چی بگم گوشی 900 تومنی رو زده 1700
یک مشت دزد و غارتگر جم شدن تو همراه اول پست فطرت که فقط مردم بی اطلاع و بچاپن و تیغ بزنن ! ننگ بر همراه اول !
واقعا چقدر میتونن از بی اطلاعی مردم استفاده کنن و گوشی های تو انبار مونده شائومی رو به این قیمت بفروشن!
روش جدید پول در آوردن
عزیزم یکم درمورد شیائومی مطالعه کن اونا تجارتشون اینطوریه که یه محموله گوشی میسازن بعد تو سایتشون میفروشن . اصلا تو انبار مونده ندارن و هرچی میسازن رو میفروشن .
گوشی ۲۲۰ دلاری و ۱،۵۰۰،۰۰۰ میفروشه?
قیمتش کجاست ؟ توی سایت که چیزی نیست
بعدم گوشی رو که جدا نمیفروشه و با اینترنت ، مکالمه و پیامک باهمه اونم اقساطی .
این قیمتی که شما میگی دقیقا چیه ؟
دیدی گفتم دکتری
البته تو کشورهای خارجی گوشی های پرچم دار جدید رو ميفرستن نه گوشی مال دو سال پیش رو !!!!
تویه سایت هیچ قیمتی نزده و کل گوشی هاشون هواوی هستن که مجانی هم بدن گرونه. معلومه قضیه فقط کلاه مشتریه.? ?
شما خیلی سواد بالایی دارید تو این زمینه
این طرح مربوط به شیائومی هست
هوآوی کلا یکی دیگه س
شما خیلی دکتری