ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

زاکربرگ برای امنیت بیشتر، با نوار چسب وبکم لپ تاپ خود را می پوشاند

روز گذشته اینستاگرام (شرکت تابعه فیسبوک) رسیدن شمار بازدیدکنندگان ماهانه اش به رقم 500 میلیون نفر را جشن گرفت و همزمان زاکربرگ هم عکسی از خود را در حالی که از شنیدن این خبر مشعوف ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲ تیر ۱۳۹۵  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

روز گذشته اینستاگرام (شرکت تابعه فیسبوک) رسیدن شمار بازدیدکنندگان ماهانه اش به رقم 500 میلیون نفر را جشن گرفت و همزمان زاکربرگ هم عکسی از خود را در حالی که از شنیدن این خبر مشعوف بود روی این شبکه اشتراک گذاری محتوای تصویری منتشر نمود.

اما برخی چشم های ریزبین در این تصویر متوجه یک نکته جالب شدند: وبکم لپ تاپ زاکربرگ که روی میز قرار داشت با یک تکه نوار چسب پوشیده شده بود.

اینطور که به نظر می آید مدیرعامل فیسبوک آنقدر از هکرها هراس دارد که تصمیم گرفته گام های امنیتی اضافه ای را برای محافظت از خود بردارد و از این طریق چشمان هر خرابکاری که به دنبال سوء استفاده و به دست گرفتن کنترل دوربین لپ تاپش است را ببندد.

جالب است بدانید که ظاهرا جک میکروفون این لپ تاپ نیز با چیزی مسدود شده (مشخص نیست چه ماده ای) تا راه برای هرگونه سوء استفاده احتمالی مجرمان بسته شود.

Untitled
سه نکته در مورد این تصویر: - وبکم با نوار چسب پوشیده شده - جک صدا با نوار چسب پوشیده شده - از کلاینت ایمیلی تاندربرد استفاده می کند

Screen_Shot_2016-06-21_at_6.26.25_PM.0

(آنطور که سایت Gizmodo یادآور شده، تصویر واقعا به میز زاکربرگ مربوط می شود زیرا همین چیدمان سال گذشته نیز در یکی از ویدئوهای سرویس استریم ویدئوی این شرکت رویت گردید).

البته اضافه کنیم زاکربرگ تنها شخصی نیست که نگرانی های امنیتیاش تا این اندازه بالاست. در آوریل امسال، جیمز کامی یکی از مدیران اف بی آی هم اظهار نمود که بعد از مشاهده لپ تاپ فردی که چسب روی وبکمش قرار داشته تصمیم گرفته دست به چنین اقدامی بزند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • sorush33

    این روزها همه چسب می زدند.شما چطور؟

  • Soheil

    پس منم خلم

  • Hani

    فکر میکردم خودم خلم فقط

  • sam

    من چندین ساله این کار رو می کنم آخه یه بار توی سایتی کلیپ های وبکم مخفی مردم رو دیدم که موقع چت وبکمشون رو هک کرده بودن دیگه فهمیدم امنیت یعنی کشک.. ?

  • ali

    نکته ششم اپل خیلی خوبه حتما بگیرید

  • میلاد

    پدر منه
    روی دوربین تلویزون رو چسب زده

  • Ali Kharaman

    نکته پنجم.رتینا هم هست

  • Hadi.TJ

    نكته چهارم، از مك بوك و سيستم عامل مك استفاده ميكند...

مطالب پیشنهادی