ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اسپنسر حرف خود را نقض کرد؛ اسکورپیو فراتر از رزولوشن 4K خواهد بود

سرگردانی ردموندی ها پیرامون اکس باکس اسکورپیو کاملا هویداست. دیگر عادت کرده ایم فیل اسپنسر، ریاست بخش اکس باکس، حرفی بزند و مدتی بعد با مصاحبه ای دیگر همان صحبت های خود را نقض کند. ...

محمد کریمی
محمد کریمی منتشر شده در ۳ تیر ۱۳۹۵  |  ۱۳:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سرگردانی ردموندی ها پیرامون اکس باکس اسکورپیو کاملا هویداست. دیگر عادت کرده ایم فیل اسپنسر، ریاست بخش اکس باکس، حرفی بزند و مدتی بعد با مصاحبه ای دیگر همان صحبت های خود را نقض کند. اگر به خاطر داشته باشید، چند روز پیش او در گفت و گویی اذعان داشت شرط اصلی خرید اسکورپیو داشتن تلویزیون 4K بوده و نمایشگرهای 1080 نمی توانند مزایای زیادی از مدل قوی تر اکس باکس وان را نشان دهند.

اکنون به نظر می رسد اوضاع دوباره فرق کرده است. یکی از خبرنگاران صنعت گیمینگ در مصاحبه ای با فیل اسپنسر سوال جالبی از او پرسید و گفت: «آیا سازندگان می توانند جای استفاده از رزولوشن 4K در بازی های اسکورپیو، بیایند و عناوین خود را با رزولوشن 1080P و فریم ریت 60 اما به همراه جزییات گرافیکی بسیار بالا بسازند؟.»

اسپسنر هم پاسخ داد با وجود این که در آینده بیشتر پیرامون این قضیه صحبت می شود، ولی هیچ وقت مایکروسافت نگفته که رزولوشن 4K برای بازی اسکورپیو اجباری خواهد بود. درست است، آن ها هیچ وقت به این مسئله اشاره نکردند اما سوال اصلی اینجاست انجام یک بازی با رزولوشن 1080P، فریم ریت 60 و جزییات گرافیکی بسیار بالا چیز کمی است که بازیکن ها نمی توانند مزایای موجود در اکس باکس اسکورپیو را ببینند؟

به نظر می رسد پیشبینی ها کم کم دارند رنگ و بوی حقیقت به خود می گیرند؛ کنسول های جدید صرفا محدود به رزولوشن بالاتر نیستند و مصاحبه های زیادی که از هر گوشه ای می شنویم، برای آن هستند تا جامعه همچنان به استقبال از اکس باکس ابتدایی و مدل اسلیمش که چند روز پیش معرفی شد، ادامه دهد. بد نیست بدانید اکس باکس اسکورپیو که پایان سال بعد به بازار عرضه می شود، قدرتی 4.5 برابری اکس باکس معمولی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • TNT

    عنوان متن رو یه جور نوشتید هرکی میخونه فک میکنه رزولوشن بالاتر از 4k رو هم ساپورت میکنه :|

    • parsa

      دقیقا همینطوره

  • parsa_masoudi

    بد نیست ولی به زودی ایکس باک اس فقط به بازار میاد برای همین بود که 360 کلا کنسل شد و قیمتشو تا 250 شایدم 199 دلار بیارند

مطالب پیشنهادی