ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی احتمالا لانچر Sense خود را برای برندهای دیگر هم منتشر می کند

بنابر گزارش جدید Ausdroid، به نظر می رسد که اچ تی سی این روزها به دنبال تسترهای داوطلب برای آزمایش نسخه بتای Sense Home می گردد؛ اپلیکیشن/لانچر اختصاصی اچ تی سی که به طور پیش ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۳ تیر ۱۳۹۵  |  ۱۶:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بنابر گزارش جدید Ausdroid، به نظر می رسد که اچ تی سی این روزها به دنبال تسترهای داوطلب برای آزمایش نسخه بتای Sense Home می گردد؛ اپلیکیشن/لانچر اختصاصی اچ تی سی که به طور پیش فرض در محصولات این کمپانی نصب شده است.

اما نکته جالب ماجرا اینجاست که کمپانی تایوانی برای این آزمایش به دنبال صاحبان موبایل هایی به غیر از اچ تی سی می گردد. برای این منظور، تیم اچ تی سی به تعدادی از اعضای برنامه بتای HTC Preview ایمیلی ارسال کرده که در آن شرط لازم برای تست نسخه بتای Sense Home، استفاده از دستگاه هایی به غیر از اچ تی سی اعلام شده که اندروید 4.4 یا بالاتر روی آنها نصب شده باشد.

ثبت نام در این برنامه از همین امروز آغاز می شود و مطابق اسکرین شات زیر، تا پنج روز دیگر ادامه خواهد داشت. با این وجود در هیچ جای ایمیل قید نشده که این نسخه بتا چه زمانی به دست ثبت نام کنندگان در برنامه خواهد رسید.

HTC-Sense-Home-8-1200x336

نسخه هشت Sense Home در حال حاضر برای کلیه صاحبان موبایل های اچ تی سی در دسترس است، اما طبق گزارش جدید منتشر شده به نظر می رسد که به زودی همه اندرویدی ها می توانند به آن دسترسی داشته باشند. از مهم ترین قابلیت های جدیدترین نسخه این لانچر می توان به طرح بندی Freestyle، پشتیبانی بهتر از تم ها و فیدخوان BlinkFeed اشاره کرد که با یک سوایپ از چپ به راست در صفحه خانه اچ تی سی می توان به آن دسترسی پیدا کرد.

اگر تصمیم اچ تی سی جهت ارائه Sense Home برای تمام کاربران اندروید قطعی شود، مطمئنا طرفداران رابط کاربری منحصر به فرد گجت های این کمپانی از این مسئله استقبال خواهند کرد و ضمنا افرادی که قبلا موبایل های اچ تی سی داشته اند هم می توانند مجددا در موبایل های جدیدشان به فیدخوان BlinkFeed دسترسی داشته باشند.

نظر شما چیست؟ آیا حاضرید از Sense Home در دستگاه هایی به غیر از اچ تی سی استفاده کنید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • محسن

    چه خوب، منتظرش میمونم ?

  • میثم

    آقا اصلا اینا رو وللش EMUI رو عشقه...

    • javad

      داداش شما چیزی از سبکی نرم افزار و نزدیکیش به اندروید خالص و روون بودنش چیزی شنیدی؟

      • بابک

        نه ماها نشنیدیم ، ما با EMUI همیشه تو لگ و هنگ و گیر زندگی میکنیم ، اصلا نمیدونیم اندرویدو روونی یعنی چی .

  • ali

    من 10 دارم با همه متفاوت اصلا دوس ندارم تو برند های دیگه باشه

    • باقر

      داداش دکمه هومش خش نمیوفته؟بالای گوشی بلنگو که مال صدای بم هست آشغال جمع نمیشه؟؟؟؟

    • mr amazing

      داداش چن خریدی ، راضی هستی ازش ؟؟

      • ali

        من 2100 خریدم راضیم فقط واسش کاور پیدا نکردم.
        راضیم فقط تو شارژ اگه باهاش کار کنی داغ میکنه خیلی

        • باقر

          سوال منم جواب بده دیگه:| گارد میخوای از سایت آل دیجیتال سفارش بده

          • ali

            نه خش نمی افته.
            اشغالم جمع نمیشه فکر این چیزا نباشید که اینا عالی درست شدن

  • ب.ز

    من که تا حالا رابط اندرویدی که کارکردش مشخص و راحت تر از سنس باشه ندیدم...?

    • mahdi

      تو چقدر شیرینی / به دلم میشینی

      • arman.b7197

        توی چشمام حال خوبمو می بینی

    • amir.h

      گوله نمکی دیگ...چه میشه کرد

  • javad

    اخه اینجوری که رابط کاربری اختصاصی گوشیای خود کمپانی نمیشه که،و به عبارتی خز میشه و مخصوص نیست

  • میثم

    ایول

  • RZ@

    آخه بدرد چی می خوره که بخواد ارائه ش کنه من خودم گوشیم ۸۲۶ HTC ولی بجای سنسش با galaxy launcher کار میکنم ( چونکه تو دسته بندی پوشه هااش محدودیت آیکون تو هر پوشه داره ) ولی galaxy launcher.ا ین طور نیست

    • m_b

      اینم شد دلیل /:
      خو اون سنس روون و گذاشتی کنار گلکسی لانچر نصب کردی!!
      اون محدودیت نیست،میتونی پوشه دیگه بسازی تو هر کدوم فک کنم 12تا میره
      مگ چقد برنامه داری!

      • RZ@

        خب من علاوه بر برنامه های شرکتی و سیم کارت .... ۱۴۰ تا برنامه دیگه دارم !!!!!????

  • Nima_Asbagh

    یعنی رسما با این سیاست های مسخره دارن کمپانی رو نابود میکنن !!

مطالب پیشنهادی