ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویری احتمالی از موبایل جدید نوکیا لو رفت

در ماه مه سالی که پشت سر می گذاریم، نوکیا یک سری قراردادها و تفاهم هایی را به امضا رساند که در نهایت سبب می شود تا این کمپانی فنلاندی قادر به تولید اسمارت فون ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۷ تیر ۱۳۹۵  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در ماه مه سالی که پشت سر می گذاریم، نوکیا یک سری قراردادها و تفاهم هایی را به امضا رساند که در نهایت سبب می شود تا این کمپانی فنلاندی قادر به تولید اسمارت فون و تبلت اندرویدی با نام خودش باشد.

در میان کمپانی هایی که درگیر این قرارداد هستند نام شرکت چینی Foxcoon و کمپانی دیگری به نام HMD دیده می شود. HMD در حقیقت شرکتی است که توسط مدیران پیشین بخش موبایل مایکروسافت اداره می شود.

امروز اما تصویر گرافیکی جدیدی منتشر شده که نشان دهنده موبایل جدید و اندرویدی نوکیا با نام Nokia P1 است. گزارش شده که مهندسین InFocus/Sharp مهندسی این دستگاه را به عهده داشته اند.

اگر به یاد داشته باشید، چندی پیش Foxconn موفق به خرید Sharp شد و به همین سبب همه این ها را می توان به هم متصل دانست. به همین دلیل است که تصویر فوق را می توان به Sharp Aquos P1 نیز نسبت داد.

اما با این حال می توان نسخه نوکیا آن را هم محتمل دانست، چرا که قرارداد نوکیا و فاکسکان بیشتر بر سر حق استفاده از نام تجاری نوکیا است. به نظر می رسد که تلفن در دو رنگ آبی و قرمز کم رنگ در دسترس باشد.

متاسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت، تاریخ عرضه و سخت افزار این دستگاه در دسترس نیست. بر اساس ادعای مایکروسافت، نوکیا تا فصل سوم 2016 اجازه عرضه تلفن همراه با برند نوکیا را نداشته اما حالا رسما یک هفته از شروع فصل سوم می گذرد و باید شاهد خودنمایی نوکیا باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • احمد سالمی

    اون موقع که نوکیا سری N و X و یا C تولید میکرد ، دوران بلک بری تموم شده بود. به نظرم نوکیا باید برگرده.

  • nazarpoor

    نوکیا هنوزم رو اوجه

  • milad

    به نظرم باید دید که با چه امکانات و مشخصاتی عرضه میشه و ظاهرش هم باب طبع کاربره پس احتمال موفقیت نسبی وجود داره

  • به نظر من نوکیا داره بیخودی زور میزنه
    دیگه دوران درخشش نوکیا و بلک‌بری سپری شده

  • reza

    مثل کیک ترکیبش کردن و بیچوندنش

  • مسعود خدادادی

    سامسونگ و سونی رو مخلوط کردن این دراومده

  • Sina

    شبیه سامسونگه ...

مطالب پیشنهادی