ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با حکم وزیر ارتباطات، ساماندهی شبکه های اجتماعی به سازمان تنظیم مقررات محول شد

ساماندهی شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های پیام رسان موبایلی از جمله مصوبات شورای عالی فضای مجازی است که وظیفه ی انجام آن به وزارت ارتباطات محول شده بود. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز ...

پیام ادیب
پیام ادیب منتشر شده در ۲۱ تیر ۱۳۹۵  |  ۱۶:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ساماندهی شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های پیام رسان موبایلی از جمله مصوبات شورای عالی فضای مجازی است که وظیفه ی انجام آن به وزارت ارتباطات محول شده بود. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز این مسئولیت را به رگولاتور محول کرده است. به این ترتیب دکتر عمیدیان، معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با حکم محمود واعظی، مسئول ساماندهی شبکه های اجتماعی شد.

در متن این حکم آمده است:

«با عنایت به سرعت تحول فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز گسترش شبکه های اجتماعی خارجی در کشور، لزوم ساماندهی فضای مجازی، امری اجتناب ناپذیر است. برای مقابله و مواجهه ی هوشمندانه با مشکلات عدیده ی ناشی از این شبکه ها، استفاده ی حداکثری از تمام ظرفیت های کشور برای تسریع و تسهیل در ایجاد و توسعه ی شبکه های اجتماعی بومی، ضروری است.

لذا با توجه به اهمیت موضوع، مسئولیت ساماندهی شبکه های اجتماعی به جناب عالی محول می شود تا با همکاری و همیاری کلیه ی عوامل ذیربط و بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات وزارت ارتباطات، سازمان ها و شرکت های تابعه، زمینه ی فراگیر شدن شبکه های اجتماعی بومی را فراهم سازید».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • reza_zarchi

    بهتره امیدوار باشیم که شاید این سازمان جدید از سازمان قبلی کمتر افراطی باشه...

  • سعید

    خب یه بارکی بگن ملت شعور ندارن و نیاز مند قیم هستن من نمیدونم چرا همه خودشونو دانا تر از مردم میدونن اون از روشن فکرامون این از متحجرینمون

  • Ali

    امیدوارم توسعه شبکه های اجتماعی بومی منجر به فیلتر کردن شبکه های جهانی نشه :-\

  • mostafa javidi

    به خدا اگر یه خط یا یه استیکر از پیام رسان ملی ارسال کنم
    همین خارجی هاش کنترل میشه
    داخلی که دیگه واویلاس
    دودستی همه اطلاعاتمونو تقدیم دوستان کنیم دیگه

  • Rivekan

    ساماندهی؟!؟
    نهایت کارشون فیلتر کردنه دیگه ?

  • rozbeh amoei

    ? یعنی چی آخه؟

  • امیرحسام شیخی

    ببین کیا برامون شدن عاقل

  • سجاد

    نمیدونم چه گناهی کردیم همه چیزمون رو باید برامون "ساماندهی"! کنن. صد سال دویست سال از همه جا عقبیم.

    • Pedram Zarei

      دقیقا.....

    • m.g.o

      به نظر منم نیاز به ساماندهی داره شبکه های اجتماعی چون مردم اصلا استفاده ازش رو بلد نیستن نمونش حمله به صفحات افراد و فحش دادن بهشون که یکیشون هم دیشب بخاطر تیم پرتقال و یه فوتبالیست پرتقالی که اصلا هیچ ربطی به ما نداره اتفاق افتاد به نظر من حتی اگه فیلتر هم بشن به نفعمونه حداقل فرهنگمون زیر سوال نمیره

  • علیرضا بدری

    چه خبر خوبی
    ??

مطالب پیشنهادی