ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سازندگان Angry Birds دیگر برای ویندوزفون بازی نمی سازند

بازار تلفن های هوشمند به قدری گسترش یافته و پیشرفت کرده که دیگر تقریبا دو رقیب اصلی باقی مانده اند: گوگل و اپل با سیستم عامل های فوق العاده قدرتمندشان. تقریبا دلیلی وجود ندارد که ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۲ تیر ۱۳۹۵  |  ۱۹:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بازار تلفن های هوشمند به قدری گسترش یافته و پیشرفت کرده که دیگر تقریبا دو رقیب اصلی باقی مانده اند: گوگل و اپل با سیستم عامل های فوق العاده قدرتمندشان. تقریبا دلیلی وجود ندارد که توسعه دهندگان محتوا بخواهند تولیدات شان را روی سیستم عامل های دیگری عرضه کنند در حالی که سودی برای شان ندارد.

این مسئله فقط در مورد توسعه دهندگان کوچک و تازه کار صادق نیست، بلکه حتی شرکتی به بزرگی Rovio نیز چنین تصمیمی را اتخاذ کرده و قصد دارد تمامی فعالیت هایش را محدود به اندروید و iOS کند.

این یعنی کمپانی فنلاندی Rovio دیگر از ویندوز فون و ویندوز 10 پشتیبانی به عمل نخواهد آورد و بازی هایش را برای این پلتفرم عرضه نمی کند. نکته قابل توجه در مورد Rovio این است که آن ها پیشتر اکثر عناوین خود را روی ویندوز فون عرضه می کردند.

گویا حتی با آمدن ویندوز 10 هم شرکای نرم افزاری قرار نیست از مایکروسافت حمایتی کنند، دست کم تا زمانی که ویندوز 10 روی تعداد قابل قبولی از دیوایس های همراه نصب نشده باشد.

اگر به دنبال بازی های جدید Rovio هستید، باید حتما سیستم عامل اندروید یا iOS داشته باشید اما بازی های قدیمی همچنان روی ویندوز فون در دسترس و قابل بازی هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Ilia Majidi

    به درک? تو ایران که اصلا یا کم بازیکن داره

  • Ilia Majidi

    به درک ? تو ایران خیلی کم این بازی رو میکنن

  • Rivekan

    وی چت هم گفت برنامه نمی‌دم حالا برنامه یونیورسالش لو رفته ?

  • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

    پشتیبانی از ویندوزفون متوقف شد.

  • عماد

    یعنی واسه PC هم نمی یاد؟
    یا فقط ویندوز فون؟

    • M. Hosein Najafi

      فقط ویندوز موبایل

مطالب پیشنهادی