ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

روابط عمومی همراه اول، تندیس زرین و نشان تعالی ۶ ستاره دریافت کرد

پنجمین دوره ی آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومی ايران، عصر روز چهارشنبه ۳۰ تيرماه با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، اساتید دانشگاه و صاحبنظران روابط عمومی در مرکز همایش های کتابخانه ی ملی برگزار ...

پیام ادیب
پیام ادیب منتشر شده در ۲ مرداد ۱۳۹۵  |  ۱۷:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پنجمین دوره ی آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، عصر روز چهارشنبه ۳۰ تیرماه با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، اساتید دانشگاه و صاحبنظران روابط عمومی در مرکز همایش های کتابخانه ی ملی برگزار شد. در این مراسم از روابط عمومی های برتر کشور با اهدای تندیس و نشان ویژه تقدیر به عمل آمده است.

بارت دی وریس، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) نیز در پیام ارسالی خود به این مراسم، از اقدام فعالان روابط عمومی کشور برای انتخاب روابط عمومی های سرآمد تقدیر و مدل ارتباطی دوسویه همسنگ را نقشه ی راهی برای ارتباطات استراتژیک و بستری برای رسیدن به سرآمدی عنوان کرده است.

پس از ارزیابی روابط عمومی های برتر کشور بر اساس مدل تعالی EFQM، روابط عمومی های سرآمد در ۳ سطح زرین (کسب حداقل ۷۰۰ امتیاز)، سیمین (کسب امتیاز بین ۶۵۱ تا ۷۰۰) و بلورین (کسب امتیاز بین ۵۵۰ تا ۶۵۰) معرفی شدند. روابط عمومی همراه اول نیز که در ارزیابی های صورت گرفته امتیازات لازم را کسب کرده بود، به عنوان روابط عمومی سرآمد (تثبیت سرآمدی)، تندیس زرین و نشان تعالی شش ستاره دریافت کرد.

مدل تعالی سازمانی EFQM یک استاندارد اروپایی است که به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم ها در سازمان های مختلف به کار گرفته می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • ebrahimzadeh

    مگه اینکه خودشون به خودشون تندیس بدن

  • Supernova

    تندیس زرین "؟$%@&*#&*&*!"

  • سپهر هدایت

    دور هم نشستند و برا خودشون نوشابه باز میکنند.

  • بهمن آریا

    خود گویی و خود خندی، عجب مرد هنرمندی

  • امین فرج زاده

    به خودشون حال میدن دیگه با این خدمات و پشتیبانی ضعیف

  • مهرداد علیخانی

    جیباشون رو پر پول میکنه اونا هم جایزه رو میدن بهش

  • رضا

    آفرین همینطور نوشابه برا هم باز کنید.تنها کاری که بلدین همینه

  • saro

    خداییش من نمیدونم این همه جایزه رو کی میده به همراه اول؟مملکت هرکی هر کیه به خدا مملکت خر تو خره.اپراتور از همراه اول افتضاح تر وجود نداره.اینترنتش که هیچ.پیام میفرستی باهاش به یه همراه اول دیگه باید نیم ساعت صبر کنی پیامو تحویل بده

مطالب پیشنهادی