قیمت اینترنت ثابت برای مصرف کننده نهایی کاهش یافت
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، در مصوبه ای قیمت خدمات اینترنت در کشور را کاهش داد تا بالاخره کاربران نهایی، اینترنت را با قیمت ارزان تری دریافت کنند. طبق مصوبه ی این کمیسیون، شرکت های ارائه دهنده ...
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، در مصوبه ای قیمت خدمات اینترنت در کشور را کاهش داد تا بالاخره کاربران نهایی، اینترنت را با قیمت ارزان تری دریافت کنند. طبق مصوبه ی این کمیسیون، شرکت های ارائه دهنده ی سرویس اینترنت پرسرعت و نیز اپراتور های موبایل، از دیروز اول مردادماه باید سرویس اینترنت را برای کاربران، با نرخ های جدید محاسبه کنند.
این مصوبه برای اجرا از یکم مردادماه، به شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تأمین کننده ی اصلی پهنای باند اینترنت، شرکت مخابرات ایران، شرکت های اینترنتی و اپراتور های موبایل ابلاغ شده است.
شرکت ارتباطات زیرساخت ملزم به تخفیفی در حدود ۳۰ درصد در قیمت پهنای باند به اپراتور های ارتباطی کشور شده و تعرفه ی دسترسی مشترکان به اینترنت ثابت ADSL و وWiFi حدود ۱۶ تا ۳۰ درصد کاهش یافته است.
نرخ اینترنت به ازای هر کیلوبایت بر ثانیه به گونه ای در نظر گرفته شده است که مشترک به صورت پلکانی چیزی بین ۱۶ تا ۳۰ درصد کاهش قیمت را در سرویس خود احساس کند.
همان گونه که مشخص شده، در شرایط جدید، اینترنت غیرحجمی به معنای اینترنت نامحدود نیست، بلکه سقف مشخصی خواهد داشت.
در صورتی که از بین ترافیک بین الملل یا ترافیک داخلی خریداری شده، یکی به پایان رسید، ارائه کننده ی اینترنت موظف است سرویس خود را برای حجم ترافیک باقیمانده تا پایان دوره ادامه دهد. اگر ارائه کننده ی اینترنت امکان تفکیک ترافیک داخلی از ترافیک بین الملل را نداشته باشد، باید به میزان حداقل یک سوم سقف حجم ترافیک داخلی به سقف حجم ترافیک بین الملل مشترک اضافه کند.
در فروش فروش حجمی نیز، علاوه بر هزینه ی هر گیگ، هزینه ای تحت عنوان برقراری و نگهداری ماهانه و ۲ گیگابایت اینترنت به عنوان حداقل مصرف از مشترک اخذ خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.



تو پنل مخابرات هنوز قیمتای قبلی هست چیزی تغییر نکرده :-\
من منتظر بودم ارزون شه بخرم دیدم 2 روز گذشته و هیچ ارزون نشده همش دروغه
اینترنت اسلامی ایران جالبه هزینه نگه داری داره مثلا گیگ شما قابل پریدنه اینا با یک فناوری میتونند برات نگه داری کنند نپره نمیدونم اینا را از کجاشون در میارند دیدن همه ملت دارند رو میارند به اینترنت دارند کاری میکنند به جای نفت بفروشند اینترنت بفروشند
دولت دزد ها
نت خز شد بندازینش دور :|
چقدر ما مردم ایران بدبخت هستیم..خاک تو سرمون با این وزیر وزرامون?
چون تو گفتی خز شد:|
زندگیه یک سگ تو امریکا ،از زندگی ما تو ایران انسانی تره و حقوقش بیشتر رعایت میشه
از سوادت مشخصه که خودت را با کی مقایسه می کنی
نه تنها خوب تر شده بدتر هم شده.یعنی واقعا باید رید تو اینترنت کشور
الان ارزون كردن به نطر خودشون؟؟؟ اين هزينه نگهداري چيه يهو؟يعني براي اينترنت ٨ گيگ، ١٨ هزار تومان پول مفت بديم براي نگهداري؟؟؟... اون نامحدودشون هم كه واقعا مسخره اس...فقط قيمت حجم يكمقداري كم شده كه اونقدراهم به چشم نمياد واقعا
الان دقیقا چه طور شد ؟ این هزینه نگهداری دیگه چه صیغه ای ه ؟ یعنی یک گیگ حجم برای سرعت 8 مگ در میاد 20 هزار تومن ؟ ?
من ماهای پیش 50 گیگ از مخابرات میخریدم با مالیاتش میشد 87000 حالا شده 98000 کجاش ارزون شده تازه گرونم شده
دقیقا همینه که گفتی... منم قبلا یه سرویس میگرفتم 60 تومن الان همون سرویس رو توو سایت مخابرات استانمون زده 75 تومن رسما اینترنت گرون شده نه ارزون... آقا تیتر رو عوض کنید بزنید: قیمت اینترنت ثابت برای مصرف کننده نهایی گران شد. ?