ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وزارت ارتباطات کماکان می گوید طرح رجیستری حتی به صورت آزمایشی هم اجرا نشده است

ضد و نقیض گویی در مورد طرح رجیستری موبایل در میان نهاد های دست اندرکار تمامی ندارد. پس از وعده ی مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص اجرای قطعی طرح رجیستری موبایل ...

پیام ادیب
پیام ادیب منتشر شده در ۴ مرداد ۱۳۹۵  |  ۲۰:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ضد و نقیض گویی در مورد طرح رجیستری موبایل در میان نهاد های دست اندرکار تمامی ندارد. پس از وعده ی مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص اجرای قطعی طرح رجیستری موبایل از اول مرداد، روز شنبه دوم مرداد، دکتر فرنقی زاد، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از آماده نبودن مقدمات اجرای طرح رجیستری خبر داد.

یک روز پس از آن، یعنی یکشنبه سوم مرداد، حسین فلاح جوشقانی، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اجرای فنی طرح رجیستری گوشی های موبایل به صورت آزمایشی خبر داد.

امروز دوشنبه نیز با وجود ادامه ی اخباری مبنی بر آغاز دوره ی آزمایشی طرح رجیستری و جزئیات اجرایی آن، پیگیری‌ ها از وزارت ارتباطات حاکی از تناقض و ناهماهنگی است.

مسئولین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز امروز اعلام کرده اند طرح رجیستری از روز گذشته برای تعداد محدودی از موبایل های کارمندان اپراتور ایرانسل آغاز شده و امروز برای اپراتور رایتل و فردا برای اپراتور همراه اول نیز اجرا خواهد شد.

اما با پیگیری رسانه ها در خصوص اجرای آزمایشی این طرح از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسئولین این وزارتخانه اعلام کرده اند طبق اعلام قبلی، هنوز نیز مقدمات اجرای این طرح مهیا نیست و حتی پایلوت طرح نیز آغاز نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Ali Yz

    دوستان من قصد خرید 6s دارم،الان بخرم ممکنه که ریجستر نشه؟

  • Pourya amirshekari

    این طرحی نیست که بشه به این راحتی عملیش کرد حالا هر روز بیان بگن شده اخر شب بگن نشده بعدشم این طرح عملی بشه به راحتی میشه با ۲۰۰ تومن گوشی رو فعال کرد توی ایران کار نشد نداره خخخ

  • fadavi

    اونایی که رفتن 6اس خریدن حالا بسوزن زودتصمیم
    گرفتین اپل مارک کمی توایران نیست که بخواید
    ورودشوممنوع کنیدجواب مردمو چی میدید??????? :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) خیلی هم خوب شد

  • سپهر هدایت

    دكتر فرنقی زاد، رئیس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از آماده نبودن مقدمات اجرای طرح رجیستری خبر داد. و گفت فقط خواستیم یه حالی از اپل فروشها بگیریم، و به طرفدارهای اپل و فناوری بگیم ما میتوانیم، انقدر اپل اپل نکنید، از این به بعد glx, glx کنید، راحت تو جیب جا میشه، مثل اپل هم مجبور نیستید یه عمر تحملش کنید هر کاری کنید خراب نشود و نگهش دارید، سرماه خراب میشه، میتونی نوش را بخری، اونوقت زندگی و زندگی کردن را درک میکنی.

  • محمد

    واقعا بعضی نظرات و میخونم میفهمم چرا به ما میگن جهان سومی
    ضریه زدن به اپل؟؟
    این که حالا چه طرح خوب یا بد بخوان جلوی قاچاق گوشی و فروش بدون هیچ گونه خدمات و بگیرن میشه بدنام کردن؟ بعضیا انگار دوس دارن بهشون توهین بشه

  • مجتبی محبی

    برن گمشن با این مدیریتشون... هر روز ی زری میزنن... باید بی ادب بود... حماقتم حدی داره...

  • pouya bakhtiary

    نمیتونید بگید نمیتونید دیگه فقط میخواید اپلو بدنام کنید.???

  • erfan tavassoli

    بابا اینا عرضه درست کردن بقیه چیزا رو ندارن حالا این طرح و اوردن سرشون گرم شه ملت نگن بیکار نشستن•___•

  • Shika

    اینها فقط دنبال ضربه زدن به اپل بودند اونم بخاطر آمریکایی بودنش که انجام دادند

    • mohammad

      اخه شما اقتصاد کشور خودتون براتون مهم نیست فکر آمریکا هستید .......... . واقعا که .

مطالب پیشنهادی