تصویر جدیدی از رندر HTC Nexus Marlin منتشر شد
هر دو تلفن همراه نکسوسی گوگل، امسال توسط اچ تی سی ساخته می شوند؛ دست کم شایعات این طور حکایت دارند. دو تلفن همراه با نام های رمز مارلین و سیلفیش به ترتیب در ابعاد ...
هر دو تلفن همراه نکسوسی گوگل، امسال توسط اچ تی سی ساخته می شوند؛ دست کم شایعات این طور حکایت دارند. دو تلفن همراه با نام های رمز مارلین و سیلفیش به ترتیب در ابعاد 5.5 و 5 اینچی به بازار عرضه می شوند تا جای نکسوس 5 اکس و نکسوس 6 پی را پر کنند.
اما برخلاف دو نکسوس پارسال که طراحی شان بسیار متفاوت با یکدیگر بود، گویا دو اسمارتفون اچ تی سی از لحاظ ظاهری شباهت بالایی به یکدیگر دارند و انتظار تفاوت چندان بالایی به جز سایز نمایشگر وجود ندارد.
تصاویر و رندرهای مختلفی تا پیش از این منتشر شده بود اما حالا همان افرادی که تصویر واقعی مارلین در حال اجرای اندروید 7 نوقا را منتشر کرده بودند، رندری از آن انتشار داده اند که در فوق می توانید مشاهده کنید.
در تصویر فوق که به گفته سازندگانش تقریبا شبیه به مارلین است، ظاهر دستگاه را از هر دو سو می بینیم. مثل تمامی نکسوس های گوگل، هیچ دکمه فیزیکی در بخش جلویی دستگاه قرار نگرفته و بدنه فلزی آن بسیار یادآور اچ تی سی 10 است.
در قسمت پشتی نیز به اندازه یک سکه کوچک، سنسور اثر انگشت قرار گرفته که البته حالت دکمه مانند ندارد و قابل کلیک نیست. حاشیه ها نیز حذف شده اند و دستگاه ظاهری جذاب به خود گرفته است.
از نظر شما این طراحی قابل قبول است؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
میده صبر کن
اقا چرا به سونی نمیدن نکسوس بسازه
از جلو شبیه جودی شبیه جن یفری از پشت خخخ
جلو اچ تی سی 10 پشت 5ایکس
لطفا به شرکتی که به گردن اندروید حق داره توحین نکنید
امیدوارم اگر سفارش رو به اچ تی سی دادن اچ تی سی از فرصت استفاده کنه او یه گوشی خوب بده بیرون که خودش رو هم نجات بده
ولی اچ تی سی اعلام کرده سرمایه ی خوبی برای توسعه ی طرح ها نداره واسه همین یکم ازش نا امیدم که رو نکسوز سرمایه کزاری کنه
گوشیای نکسوس فقط با الجی معنی پیدا میکنه !!! حیف ک گوگل رفته سراغ کمپانی های هواوی و اچ تی سی ک اصلا درحد الجی نیستن و نخواهند بود !
اچ تی سی از سامسونگم بهتره گوگل همینجوری شانسی گوشیاشو نمیده اچ تی سی بسازه اونم هر دو تاشو پس نظر نده !!!!
هواوی در حد ال جی نیست؟؟؟
خخخخخخ. از کسی که هوآوی رو با اچ تی سی توی یه سطح میدونه، همین نظر بر میاد.
طراحی پشتش ک کپی کرده از الجی ۵ایکس !!! کجای طراحیش جدیده ؟!!!
زبان طراحی اچ تی سی و اندروید خام؟یه دونه مشکی لطفا?
اچ تی سی مگه طراحیی داشته ک قابل قبول نباشه تو این زمینه به جرئت حرف اولو میزنه
ای کاش سنسور اثر انگشتش پشت نباشه!!!!!
قیافش هیچ فرقی با نکسوس 5x نداره. مگر اینکه فلزی باشه