ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل: بیشترین قاچاق توسط سایت های فروش اینترنتی انجام می شود

ابراهیم درستی، رئیس اتحادیه ی فروشندگان تلفن همراه، در واکنش به خبر برخورد با ۳ مغازه ی حاوی موبایل های قاچاق در پاساژ علاءالدین تهران در هفته ی گذشته گفته است: «همه با قاچاق مخالف ...

پیام ادیب
پیام ادیب منتشر شده در ۱۰ مرداد ۱۳۹۵  |  ۱۱:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ابراهیم درستی، رئیس اتحادیه ی فروشندگان تلفن همراه، در واکنش به خبر برخورد با ۳ مغازه ی حاوی موبایل های قاچاق در پاساژ علاءالدین تهران در هفته ی گذشته گفته است: «همه با قاچاق مخالف هستیم و واحد های عرضه کننده نیز خواهان جوی آرام برای کسب و کار هستند، اما اینکه در برخورد با کالای قاچاق نام یک پاساژ یا دو شرکت آورده شود، صحیح نیست».

رئیس اتحادیه ی فروشندگان تلفن همراه در ادامه افزوده است: «شاید دو یا سه فروشنده در پاساژ علاءالدین تخلف کنند، اما تمام ۷۰۰ واحد صنفی متخلف نیستند و بسیاری از کسبه ی این پاساژ به درستی تجارت می‌ کنند. پاساژ های دیگر هم همین شرایط را دارند».

درستی با اشاره به سایت های فربوش اینترنتی گفته است: «برای پیدا کردن کالای قاچاق به جای زیر ذره‌ بین قرار دادن واحد های صنفی، بهتر است مسئولان به سراغ سایت‌ های فروش اینترنتی بروند که انبار و انبارک‌ های آنها از کالای قاچاق تلفن همراه و حتی لوازم صوتی و خانگی پر است. در حال حاضر بیشترین قاچاق کالا در بازار توسط سایت‌ های اینترنتی انجام می‌ شود».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • مجتبی محبی

    من خودم قاچاق چیم بیا منو بگیر :(

  • ali mirzaei

    طرف خبر نداره اوضاع از چه قراره فقط یه نظریه داده

  • Hadi.TJ

    قشنگ معلومه این مغازه دارهای کلاش، چه دل پری از سایت های فروش اینترنتی دارن.... بابا، اون موقع که مردم همه گیر شما بودن، بجای اینکه با مردم خوب تا کنید ، فقط تو فکر کلاهبرداری و کلاشی و سود بیشتر خودتون بودید، به این فکر نکردید که یه روزی میاد که به این روز می افتید...حالا که چند تا سایت معتبر اومدن جنس اصل و بدون مشکل و بدون هیچ هزینه اضافی میدن دست مشتری، شما زورت اومده؟ اگر اون موقع خوب تا میکردید با مردم، مطمئن باشید الان هیچکس مغازه رو نمی داد به سایت های فروش اینترنتی...ولی واقعا خودتون کردید که لعنت بر خودتون باد...حقتونه...خدا میدونه با چند تا از این مغازه های پاساژ علائدین من دعوا نداشتم، سر پول زور گرفتن به اسم نصب آنتی ویروس و آپدیت و فعال کردن گارانتی و نصب زوری برنامه و خیلی چیزای دیگه...من یکی که از هیچکدومشون نمیگذرم...

  • محمدرضا ترابی

    آره شما راست میگی از فروشگاه های اینترنتی معتبری مثل دیجیکالا نباید خرید کنیم باید بیاییم از فروشنده های شما بخریم که درست حسابی گوشمون رو ببرن

  • محمدرضا ترابی

    آره از فروشگاه های اینترنتی معتبری مثل دیجیکالا خرید نکنید بیایید از فرونده های ما خرید کنید تا حسابی گوشتون رو ببرن

    • ami_ald

      الان دیجی کالا هم دزد شده من که به هیشکی اعتماد ندارم

  • علیرضا بدری

    موبایل که قاچاق به حساب نمیاد
    باید فقط جلوی کفش او لباس او آهن او مواد مخدر رو بگیرن چون فقط کیفیت و هزینه ی اینا مناسبه
    ولی باز هم نباید جلوی قاچاق کفش او لباس رو بگیرن چون باز هم در نبودن محصولات اعلای جورجیو آرمانی یا ال ن ال محصولات افتضاح ایرانی ساخته میشن چون مردم هم لازم دارن میخرن
    پس فقط باید تمرکز روی مبارزه با واردات مواد مخدر باشه
    ایران با ورود هرچیزی مقابله میکنه الا مواد

  • arman_ghasami

    والا قاچاق دولتیه ُ‌اخه چرا باید چلوشو بگیرن ُ والا

  • Ali

    اینهمه قاچاق قاچاق میکنید اخرشم نمیتونید جلوشو بگیرید!! فقط حرف!

مطالب پیشنهادی