آنر نوت ۸ رسماً معرفی شد؛ فبلتی قدرتمند با قیمتی به مراتب کمتر از گلکسی نوت ۷
هوآوی ساعتی پیش از یک تلفن هوشمند غول پیکر به نام Honor Note 8 پرده برداشت. محصول مورد نظر به نمایشگری ۶.۶ اینچی با رزولوشن 2K مجهز گشته و به نظر می رسد که شرکت یاد ...
هوآوی ساعتی پیش از یک تلفن هوشمند غول پیکر به نام Honor Note 8 پرده برداشت. محصول مورد نظر به نمایشگری ۶.۶ اینچی با رزولوشن 2K مجهز گشته و به نظر می رسد که شرکت یاد شده می کوشد با فبلت خود، در مسیر مستقیم رقابت با شیائومی Mi Max قرار گیرد.
آنچه نیرو بخش به این فبلت غول پیکر شده، چیپست هایسیلیکون کایرین ۹۵۵ است که درون آن می توان یک پردازشگر گرافیکی Mali-T880 MP4 را نیز یافت؛ همان چیپستی که در P9، پرچمدار کنونی این شرکت نیز در خدمت کاربر است.
حافظه رم آنر نوت ۸ به چهار گیگابایت می رسد اما در خصوص حافظه داخلی، سه انتخاب ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در انتظار کاربر است. هوآوی در جدیدترین فبلت خود از یک سنسور فیلم و تصویر برداری ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده و این بار خبری از ماژول دوگانه دوربین نیست. در جلوی دستگاه نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز به لنز واید ۸۵ درجه تعبیه شده. سنسور اثر انگشت و پشتیبانی از شبکه LTE نیز دو ویژگی مثبت دیگر آنر نوت ۸ هستند.
فبلت مورد اشاره همچنین به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری تجهیز شده که البته با توجه اندازه و رزولوشن نمایشگر، چندان هم غیر طبیعی نیست.
محصول مورد بحث ابعادی برابر با ۱۷۸.۸ در ۹۰.۹ در ۷.۱۸ میلیمتر دارد و وزن آن به ۲۱۹ گرم می رسد. هوآوی خبر می دهد که آنر نوت ۸ در تاریخ ۱۹ مرداد ماه -۹ آگوست- برای فروش عرضه خواهد شد. نسخه ۳۲ گیگابایتی ۳۴۵ دلار و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن نیز ۴۲۰ دلار قیمت دارند.
می توان دید که فبلت هوآوی ۱۰۰ دلار از Mi Max گران تر است اما در عوض، رزولوشن 2K و همچنین یک چیپست مجتمع قوی تر را در اختیار کاربر قرار می دهد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.



نوت7 +
آنر نوت 8 -
دوستان ربطی به حجم رم نداره ایفون فقط 2 گیگابایت رم داره بستگی هر شخص داره این گوشی برای افراد عادی که نیست با صفحه نمایش بزرگ پس انتقاد الکی نکنید
بازهم استفاده از چیپ های کرین که تو بخش گرافیک افتضاح هستن ..نمیدونم چطور تونستین این رو با نوت7 در یک سطح ببینید?
همون آیکون های نوت 7 می ارزه به کل هواوی ??
وقتی بنچمارکش در بیاد معلوم میشه رو p9 که رزولوشنش fhd بود 90000 شد الان با این سخت افزار فک کنم مسخره میشه ????
واقعا عالیه برای کسی که فبلت خیلی بزرگ در حد یک تبلت بخواد.ولی در کل ننمیشه گفت که این می تونه جایگزین نوت 7 باشه.درسته که 400 دلار ارزون تره ولی اگر محدودبین پول نباشه خرید این به جای نوت 7 بسیار کار غلطی است
خیلی میگفتن هوآوی بده, فلانه و... البته اولاش خوب نبود, من هم نمیگرفتم و میرفتم سمت برند های دیگه, اما چهار, پنج ماهی است که جی هشت رو خریدم و بی نظیره و درحال حاضر عاشق محصولات میان رده و بالا رده هوآوی هستم, ولی نوت هفت قوی تر از اینه, حداقل به خاطر داشتن قلم کاربردی و رم بالاتر.
نوت باید قلم داشته باشه. این نداره
قلم نوت ۷ کل این رو میرزه این کجاش از نوت ۷ قویتره.بعدش نوت ۷ قراره رمش ۶ باشه این که ۴ هست
پولشم نگاه کن
خیلی بزرگ نیست؟؟ این رسما تبلته. شخصا گوشی 5.5 اینچ رو بزرگ میدونم این خو دیگه هیچی. غولپیکره. تو جیب خو هیچی فک کنم توو کیف دستی هم جا نمیشه ??