ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 7 اپل احتمالاً از فناوری شارژ سریع برخوردار خواهد بود

به تازگی شایعاتی منتشر شده که بیان می دارند اپل قصد دارد آیفون 7 را با فناوری شارژ سریع بهینه و قدرتمند معرفی نماید. طبق تصویری که از سوی یکی از کاربران باسابقه توئیتر در حوزه ...

حمید مقدسی
حمید مقدسی منتشر شده در ۲۶ مرداد ۱۳۹۵  |  ۱۶:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به تازگی شایعاتی منتشر شده که بیان می دارند اپل قصد دارد آیفون 7 را با فناوری شارژ سریع بهینه و قدرتمند معرفی نماید.

طبق تصویری که از سوی یکی از کاربران باسابقه توئیتر در حوزه شایعات موبایل منتشر شده، ظاهراً این اسمارت فون از مجموعه مدارات ویژه ای برخوردار است که حداقل از جریان 2 آمپری با ولتاژ 5 ولت پشتیبانی می کند. همان طور که می دانید شارژرهای کنونی آیفون خروجی 1 آمپری دارند.

apple_iphone7_charging_circuitry_0
تصویر منتسب به بورد اصلی آیفون 7 در کنار بورد آیفون 6s

گفتنی است بسیاری از دیوایس های اندرویدی جدید به نوعی فناوری شارژ سریع مجهز هستند، یعنی طی چند دقیقه می توان باتری آنها را تا ظرفیت قابل قبولی پر کرد. در این زمینه می توان به کهکشانی های اخیر سامسونگ اشاره نمود که طی مدت 30 دقیقه از 0 تا 50 درصد شارژ می شوند.

البته کوپرتینویی ها نیز تلاش کرده اند تا روند شارژ آیفون های کنونی را تا حدودی بهبود بخشند، اما به اندازه کافی در این مسیر موفق نبوده اند تا بتوانند آن را به عنوان قابلیتی برجسته مطرح کنند. بنابراین با توجه به تبلیغات گسترده رقبا روی این نوع تکنولوژی، احتمالاً شارژ سریع در آیفون 7 قدرتمندتر خواهد بود.

لازم به ذکر است انتظار می رود سری آتی موبایل های اپل طی ماه بعد در دو مدل معرفی و به بازار عرضه شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • farsam

    دیجیاتو‌میشه خواهشا گوشی سامسونگ
    c5
    و c7
    رو بررسی کنید
    ممنون میشم تو هیچ سایتی ب فارسی هنوز نکردن.قصد خرید خیلیا دارن گوشی قشنگیه

  • farsam

    شارژ وایرلس چی؟
    فست شارژ نسخه دو یا سه ؟

  • Mohammad Armin

    اگه تو مسابقه دي جي اتو اول شم پي٩. رو ميدم بره بدش نميدونم ايفون هف بگيرم يا نوت ٧ خيلي انتخاب سختيه

    • '-_mohammad_-'

      ?

    • رضا H

      معلومه دیگه نوت ۷

  • mehrkam biglari

    زحمتشون میشه?

    • pine

      لابد اسمشم میزاره great charge و به عنوان اختراعی جدید و نو در سطح کهکشان معرفی میکنه

مطالب پیشنهادی