ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتورولا اعتقاد دارد سامسونگ ایده نمایشگر همیشه روشن را از موبایل های موتو دزدیده است

امروز سامسونگ بالاخره فبلت مورد انتظار گلکسی نوت 7 را به بازار عرضه می کند که یکی از محبوب ترین اسمارت فون های سال جاری میلادی به شمار می رود. در حالی که برخی از ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۲۹ مرداد ۱۳۹۵  |  ۱۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

امروز سامسونگ بالاخره فبلت مورد انتظار گلکسی نوت 7 را به بازار عرضه می کند که یکی از محبوب ترین اسمارت فون های سال جاری میلادی به شمار می رود. در حالی که برخی از کمپانی ها، تمام استراتژی های سامسونگ را با دقت و علاقه دنبال می کنند، برخی دیگر چندان از عرضه نوت 7 خوشحال نیستند.

یکی از همین کمپانی های ناراضی، موتورولا است که در توییت اخیر خود گفته قابلیت نمایشگر همیشه روشن نوت 7، از موبایل های موتو قرض گرفته شده است. کمپانی مورد اشاره در توییت خود نوشته «در کدام کهکشان دزدیدن قابلیت های جالب موبایل های رقیب اشکالی ندارد؟» و زیر آن هشتگ TheOriginalAlwaysOnDisplay و تصویری از نمایشگر همیشه روشن Moto Z را قرار داده است.

اگرچه این اولین باری نیست که سامسونگ از نمایشگر همیشه روشن استفاده می کند و پیش از این شاهد استفاده از آن در موبایل های پرچمدار گلکسی اس 7 و اس 7 اج بوده ایم، اما حق تا حدودی با موتورولا است و این کمپانی اولین موبایل اندرویدی (یعنی Moto X) را به همراه این قابلیت به بازار عرضه کرده بود.

با این حال، Moto X هم اولین اسمارت فون جهان به شمار نمی رفت که چنین قابلیتی را برای کاربران به ارمغان می آورد و پیش از این شاهد بهره گیری از آن در موبایل N9 نوکیا و حتی موبایل های قدیمی تر سیمبین که به نمایشگر امولد مجهز بودند، مانند Nokia N8 بوده ایم. این قابلیت بعداً بهبود یافت و در موبایل های ویندوزی لومیا با نام «Glance Screen» قرار گرفت. بنابراین دقیقاً نمی توان گفت که نمایشگر همیشه روشن توسط موتورولا ابداع شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • امیر عباس مصطفی نژاد

    موتورولا همش چیز های چرت وپرت میگه نوکیا اول اومد روی گوشی هایش گذاشت پس اعتقاد موتورولا درست نیست

  • ami_ald

    من نوکیا E7 داشتم اونم نمایشگر همیشه روشن داشت دلیل نمیشه بگی طرح دزدی اگه اینجور باشه که دنیا پیشرفت نمیکنه

  • الان قدرت تبلیغاتو میبینید.یه ایده پیش پا افتاده و بسیار قدیمی تبدیل شده به یکی از ویژگی های مهم پرچمدارای سامسونگ!

  • علی ویژه

    چرا اینا خل شدن

  • امینnew

    ال جی هم از این تکنولوژی استفاده میکنه چه ربطی داره بنظرم هر فناوری که کار آمد باید در پرچم دارها استفاده بشه حالا شاید از روی یکی دیگه کپی کنه، مثل اینکه بگی وای فای رو اول گوشی من داشت پس فلانی از روی من تقلید کرده!

  • HasanHoseinPoor

    این مال نوکیا بوده و هست که بقیه شرکت ها هم همونو بهینه تر و بهتر اوردند

    • نوید

      من روی گوشی nokia c7 این قابلیت رو دارم . هنوزم مثل گل داره کار میکنه . بهترین وسیله واسه چک کردن ساعته?

  • Gol pesar

    رو رو برم خوبه همه میدونن این برا نوکیا بوده??? حتی گوشیای غیر امولد نوکیام اینو دارن، حتی دابل تپو بدون امولد دارن

  • qwerty

    خود موتورولا هم اولین نبوده.

  • Arman_H_Soltani

    بعضیا کلا کارشون اینه از سامسونگ خرده بگیرن وگرنه LG G5 هم همین قابلیتو داره چرا هیشکی به اون گیر نمی ده ???

  • FarzinFaria

    خخ سامسونگ اینو از موبایل های لومیا کپی زده سنسور عنبیه هم قبلا نوکیا لومیا 950 زده بود.کلا سامسونگ کپی کردنش حرف نداره? ?

    • حسین معصومی

      یکم کمتر بخندونمون g5 چی؟
      اپل که اسمش هم رو از سامسونگ کپی‌میکنه iphone 6s plus یا همون سیکس پلاس اول اس پلاس بود

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی