موتورولا اعتقاد دارد سامسونگ ایده نمایشگر همیشه روشن را از موبایل های موتو دزدیده است
امروز سامسونگ بالاخره فبلت مورد انتظار گلکسی نوت 7 را به بازار عرضه می کند که یکی از محبوب ترین اسمارت فون های سال جاری میلادی به شمار می رود. در حالی که برخی از ...
امروز سامسونگ بالاخره فبلت مورد انتظار گلکسی نوت 7 را به بازار عرضه می کند که یکی از محبوب ترین اسمارت فون های سال جاری میلادی به شمار می رود. در حالی که برخی از کمپانی ها، تمام استراتژی های سامسونگ را با دقت و علاقه دنبال می کنند، برخی دیگر چندان از عرضه نوت 7 خوشحال نیستند.
یکی از همین کمپانی های ناراضی، موتورولا است که در توییت اخیر خود گفته قابلیت نمایشگر همیشه روشن نوت 7، از موبایل های موتو قرض گرفته شده است. کمپانی مورد اشاره در توییت خود نوشته «در کدام کهکشان دزدیدن قابلیت های جالب موبایل های رقیب اشکالی ندارد؟» و زیر آن هشتگ TheOriginalAlwaysOnDisplay و تصویری از نمایشگر همیشه روشن Moto Z را قرار داده است.
اگرچه این اولین باری نیست که سامسونگ از نمایشگر همیشه روشن استفاده می کند و پیش از این شاهد استفاده از آن در موبایل های پرچمدار گلکسی اس 7 و اس 7 اج بوده ایم، اما حق تا حدودی با موتورولا است و این کمپانی اولین موبایل اندرویدی (یعنی Moto X) را به همراه این قابلیت به بازار عرضه کرده بود.
با این حال، Moto X هم اولین اسمارت فون جهان به شمار نمی رفت که چنین قابلیتی را برای کاربران به ارمغان می آورد و پیش از این شاهد بهره گیری از آن در موبایل N9 نوکیا و حتی موبایل های قدیمی تر سیمبین که به نمایشگر امولد مجهز بودند، مانند Nokia N8 بوده ایم. این قابلیت بعداً بهبود یافت و در موبایل های ویندوزی لومیا با نام «Glance Screen» قرار گرفت. بنابراین دقیقاً نمی توان گفت که نمایشگر همیشه روشن توسط موتورولا ابداع شده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
موتورولا همش چیز های چرت وپرت میگه نوکیا اول اومد روی گوشی هایش گذاشت پس اعتقاد موتورولا درست نیست
من نوکیا E7 داشتم اونم نمایشگر همیشه روشن داشت دلیل نمیشه بگی طرح دزدی اگه اینجور باشه که دنیا پیشرفت نمیکنه
الان قدرت تبلیغاتو میبینید.یه ایده پیش پا افتاده و بسیار قدیمی تبدیل شده به یکی از ویژگی های مهم پرچمدارای سامسونگ!
چرا اینا خل شدن
ال جی هم از این تکنولوژی استفاده میکنه چه ربطی داره بنظرم هر فناوری که کار آمد باید در پرچم دارها استفاده بشه حالا شاید از روی یکی دیگه کپی کنه، مثل اینکه بگی وای فای رو اول گوشی من داشت پس فلانی از روی من تقلید کرده!
این مال نوکیا بوده و هست که بقیه شرکت ها هم همونو بهینه تر و بهتر اوردند
من روی گوشی nokia c7 این قابلیت رو دارم . هنوزم مثل گل داره کار میکنه . بهترین وسیله واسه چک کردن ساعته?
رو رو برم خوبه همه میدونن این برا نوکیا بوده??? حتی گوشیای غیر امولد نوکیام اینو دارن، حتی دابل تپو بدون امولد دارن
خود موتورولا هم اولین نبوده.
بعضیا کلا کارشون اینه از سامسونگ خرده بگیرن وگرنه LG G5 هم همین قابلیتو داره چرا هیشکی به اون گیر نمی ده ???
خخ سامسونگ اینو از موبایل های لومیا کپی زده سنسور عنبیه هم قبلا نوکیا لومیا 950 زده بود.کلا سامسونگ کپی کردنش حرف نداره? ?
یکم کمتر بخندونمون g5 چی؟
اپل که اسمش هم رو از سامسونگ کپیمیکنه iphone 6s plus یا همون سیکس پلاس اول اس پلاس بود