نگاه نزدیک به موبایل G9 Plus هوآوی؛ میان رده ای تمام فلزی به رنگ طلایی و نقره ای
کمپانی هوآوی به تازگی از تلفن هوشمند G9 Plus رونمایی کرد. این موبایل زیبا با مشخصات قابل قبول، از بدنه فلزی در رنگ های طلایی و نقره ای برخوردار بوده و قیمت معقول 360 دلاری برای آن ...
کمپانی هوآوی به تازگی از تلفن هوشمند G9 Plus رونمایی کرد. این موبایل زیبا با مشخصات قابل قبول، از بدنه فلزی در رنگ های طلایی و نقره ای برخوردار بوده و قیمت معقول 360 دلاری برای آن در نظر گرفته شده.
این دستگاه با صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن تمام اچ دی، چیپست اسنپدراگون 625 را به عنوان قلب تپنده در اختیار دارد. همچنین دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی با فلش LED دورنگ در پشت آن جای گرفته و از باتری قدرتمند 3340 میلی آمپر ساعتی نیز بهره می گیرد.
در همین راستا، به تازگی مجموعه تصاویری از این اسمارت فون منتشر شده که در ادامه آنها را می بینید:
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
















خوشکله
کسی میدونه میشه honor 7 نسخه 32 رو ایران پیدا کرد یا نه؟
از honor 8 چخبر ؟ایران نیومده هنوز؟
این گوشی چی ؟قرار نیست ایران بیاد؟
هیچیییبب دیگه، همه چیش خوبه فقط تو کف این موندم که چرا هنوز درگاه دوم سیمو هیبریدی میزنن، البته شاید این اینطور نباشه ،ولی خب اگه باااشه واقعا جاای تعجب داره
دوست عزیز این کادر مشکی که میگی دور صفحه هست برای اینه که صفحه رو اگه لمس کنی کناره های نسبتا خمیده ای داره ، یه حالت نرم مانند ، برا اونه .
سخت افزار و طراحی و قیمتش خوبه. یه چیز گوشیای هواوی رو اعصابه. این کادر مشکی دور صفحه نمایش گوشیاشو چرا بر نمیداره? !
دقیقا با شما موافقم ف مخصوصا وقتی زیاد بهش دقت کنی میره رو اعصاب
دمش گرم البته من نفهمیدم فرق این مدل با جی9 معمولی چیه اگه کسی میدونه مهم بگه.
سی پی یوش اگه اشتباه نکنم
هواوی هم مثل سامی داره قیافهای تکراری میزنه ولی خوب خوشکلن وواقعا تعریف یک میان رده با قابلیتهای بالارو دارن
ماشالله هواوی هم G8 عالی بود, هم G9, تازه من تو سایت GSM arena خوندم که این گوشی با کیفیت 4k هم فیلمبرداری میکنه
2160p@30fps
یه باکیفیت و خوش دستِ دیگه از هواوی?