ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپ فیسبوک مایکروسافت از منوی اپلیکیشن های ویندوز 10 موبایل حذف می شود

روز گذشته فیسبوک بالاخره اپلیکیشن اختصاصی خود را برای موبایل های مبتنی بر ویندوز 10 موبایل منتشر کرد تا مشخص شود که مایکروسافت به فعالیت اپلیکیشن خود برای دسترسی به این شبکه اجتماعی خاتمه داده است. ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۳۱ مرداد ۱۳۹۵  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

روز گذشته فیسبوک بالاخره اپلیکیشن اختصاصی خود را برای موبایل های مبتنی بر ویندوز 10 موبایل منتشر کرد تا مشخص شود که مایکروسافت به فعالیت اپلیکیشن خود برای دسترسی به این شبکه اجتماعی خاتمه داده است.

البته این خبر ابدا هم عجیب نیست: با در نظر داشتن این نکته که فیسبوک اپلیکیشن مختص به خود را دارد، شاید ادامه فعالیت کلاینت شخص ثالث مایکروسافت برای این منظور چندان هم عقلانی نباشد.

آنطور که در خبرها آمده، هم اکنون چهار اپلیکیشن برای دسترسی کابران این پلتفرم موبایلی به شبکه اجتماعی فراهم است که دو موردشان نسخه های رسمی ارائه شده از سوی مایکروسافت و فیسبوک هستند و دو مورد نیز نسخه های بتایی که برای آنها ارائه شده.

در هر حال آن دسته از کاربران ویندوز 10 موبایل چنانچه اپ فیسبوک مایکروسافت یا اپلیکیشن های بتای فیسبوک را باز کنند با پیغامی مانند متن زیر روبرو می گردند:

این نسخه از اپلیکیشن فیسبوک تاریخ گذشته است. آن را uninstall کرده از جدیدترین نسه فیسبوک در منوی اپلیکیشن های خود استفاده نمایید.
این نسخه از اپلیکیشن فیسبوک تاریخ گذشته است. آن را uninstall کرده و از جدیدترین نسخه فیسبوک در منوی اپلیکیشن های خود استفاده نمایید.

همانطور که می دانید بالغ بر هشتاد و پنج درصد از کاربران موبایل های ویندوزی هنوز هم جدیدترین نسخه از این سیستم عامل را دریافت نکرده اند و لذا این گروه حتما خوشحال می شوند اگر بدانند که فیسبوک و هم نسخه بتا در ویندوز 10 موبایل هنوز همان عملکرد مطلوبی را از خود به نمایش خواهند گذاشت که در ویندوز فون 8.1، 8 و 7 از آنها دیده بودیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • arman_ghasami

    متاسفانه تمامی نرم افزار های فیسبوک که برای ویندوز فون ساخته شده ان ـ منظور برنامه های توسعه داده شده توسط تیم فیسبوک ـ به دلیل ماهیت پورت بودن و ضعیف بودن بیش از اندازه از عملکرد بسیار پایینی برخوردار هستند و این موضوع ابدا مشکلی مربوط به پلتفرم ویندوز نیست ُ زیرا نرم افزار های با کارایی و عملکرد بسیار خوب که توسط یک فرد توسعه داده شده در این پلتفرم هست که هزاران برابر عملکرد بهتر نسبت به نرم افزار های فیس بوک دارن
    واقعا تیم توسعه فیس بوک رو باید ضعیف ترین تیم توسعه دونست

  • سامان

    نوش دارو پس از مرگ سهراب

مطالب پیشنهادی