ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند لومیا ۵۲۵ و اجرای اندروید ۶.۰ [تماشا کنید]

نوکیا در سال ۲۰۱۴ موبایلی با نمایشگر ۴ اینچی و مشخصاتی نه چندان تاثیر گذار را با نام «لومیا ۵۲۵» معرفی کرد. حال این موبایل به شکل رسمی ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت کرده که ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱ شهریور ۱۳۹۵  |  ۱۷:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

نوکیا در سال ۲۰۱۴ موبایلی با نمایشگر ۴ اینچی و مشخصاتی نه چندان تاثیر گذار را با نام «لومیا ۵۲۵» معرفی کرد. حال این موبایل به شکل رسمی ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت کرده که در نوع خود، خبر بسیار جذابی است. نکته جالب تر ولی اینکه محصول مورد اشاره توانایی اجرای اندروید ۶.۰ را نیز پیدا کرده.

لومیا ۵۲۵ طبیعتاً به شکل رسمی قادر به اجرای سیستم عامل گوگل نیست، بلکه یک توسعه دهنده موفق شده تا «CyanogenMod 13» را بر روی آن به اجرا درآورد؛ سیستم عاملی که بر بستر نسخه ششم از اندروید توسعه یافته است.

این اولین باری نیست که یک هکر، موفق به پورت کردن اندروید روی یک لومیای ویندوزی می شود اما در هر صورت، در ویدیو می توان دید که کارکرد دستگاه بسیار بدون نقص بوده و بر خلاف گذشته، مانند یک سیستم عامل عادی می توان از اندروید در لومیا ۵۲۵ بهره گرفت. این در حالیست که «Triszka Balázs»، عنوان نموده که احتمالاً در هفته پیش رو «سورس کد» این پروژه را در اختیار کاربرانی که تمایل به انجام همین کار دارند، قرار خواهد داد.

این شخص همچنین خبر می دهد که در حال پورت کردن سیانوژن برای لومیا ۵۲۰ است و امید دارد که در آینده بتواند آن را برای لومیا ۹۵۰ هم ارائه دهد. در حال حاضر، این رام صرفاً با دستگاه هایی هماهنگی دارد که به چیپست های مجتمع اسنپدراگون S4 مجهز باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • MHS

    هر وقت اپل موافقت کنه و بشه IOS رو رو اندروید اجرا کرد اونوقت میگم علم پیشرفت کرده???

  • sam

    نوکیا در حال نابودیه

  • سامان

    وای چه عالی ، بتونه رو ۵۲۰ بیاره که معرکه هستش ?

  • Syiamak Bahari

    عجب نامردی حالا ما میخایم یه اندروید اپ کنیم بلد نیستیم? ? ? ? ? ?

مطالب پیشنهادی