ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موسس فیسبوک در واکنش به انفجار موشک فالکون 9: عمیقا مایوس شدم

موشک فالکون 9 شرکت اسپیس اکس روز گذشته پیش از پرتاب به سوی فضا در محل پرتاپ منفجر شد و خسارتی 200 میلیون دلاری به بار آورد که بخشی از این هزینه ها دامن گیر ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۲ شهریور ۱۳۹۵  |  ۱۶:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

موشک فالکون 9 شرکت اسپیس اکس روز گذشته پیش از پرتاب به سوی فضا در محل پرتاپ منفجر شد و خسارتی 200 میلیون دلاری به بار آورد که بخشی از این هزینه ها دامن گیر فیسبوک نیز شده است.

گفته شده که فالکون 9 دیروز حامل ماهواره Amos 6 فیسبوک بوده است. Amos 6 بخشی از پروژه Internet.org این شرکت برای رساندن اینترنت رایگان برای تمامی نقاط دنیا بود اما اولین تلاش مارک زاکربرگ، موسس فیسبوک با این انفجار، بی نتیجه ماند.

وی که گویا امروز در آفریقا است در اکانت فیسبوک خود نوشت: «از شنیدن خبر از بین رفتن ماهواره مان در نتیجه پرتاب ناموفق اسپیس اکس عمیقا مایوس شدم. ماهواره ای که می توانست برای بسیاری از کارآفرینان و دیگران در این قاره اینترنت را به ارمغان آورد.»

زاکربرگ این شکست را مانع ادامه راه ندانست و گفت: «خوشبختانه، ما تکنولوژی هایی مثل آکیلا را توسعه داده ایم که آن هم مردم را به یکدیگر متصل می کند. ما به ماموریت خود در متصل کردن مردم به یکدیگر متعهد می مانیم و کار را ادامه می دهیم تا زمانی که همه بتوانند از فرصت ارائه شده توسط این ماهواره ها بهره ببرند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • بهداد

    این زاکی متقلب هم این وسط اومده سرویسا خوشو تبلیغ کنه ها

  • s.s.b

    مگه بیمه نبود ؟

  • مجید

    یک صهیونیست هیچ وقت برای رضای خدا یا خلق خدا کاری نمی کنه!

    • keylogger log

      از پای تلویزیون پاشو

      • will

        داداش ربطی به تلویزیون نداره اینجا رو ببین رسما گفته که جز برنامه هوافضای اسرائیل بوده
        https://en.wikipedia.org/wiki/Amos-6

    • آریا

      حتمن مسلمونها میکنن!

      • آریا

        در ضمن ایشون اتئیست هستن نه صهیونیست

    • Ali kjh

      باشه فقط مسلمونا خوبن بقیه همه بد حالا برو دیگه نظر نده کسی نمیگه لالی

مطالب پیشنهادی