سری جدید اپل واچ به همراه کابل شارژ کوتاه تری نسبت به سابق عرضه می شود
در حالی که نخستین ساعت هوشمند اپل به همراه کابل شارژی دو متری در بسته بندی به دست مشتریان می رسید، اهالی کوپرتینو اعلام کرده اند که از این پس مدل های نخست و دوم ...
در حالی که نخستین ساعت هوشمند اپل به همراه کابل شارژی دو متری در بسته بندی به دست مشتریان می رسید، اهالی کوپرتینو اعلام کرده اند که از این پس مدل های نخست و دوم اپل واچ، با کابل شارژ کوتاه تر 1 متری عرضه خواهند شد.
البته این مسئله به معنای توقف فروش کابل های شارژ مغناطیسی دو متری نیست و اپل به فروش آنها با قیمت 39 دلار در فورشگاه های خود ادامه خواهد داد. علاوه بر این، کاربران در صورت تمایل به خرید کابل یک متری اضافه نیز باید مبلغ 29 دلار را در ایالات متحده بپردازند.
ناگفته نماند که سری دوم ساعت های اپل واچ، آداپتور یو اس بی 5 واتی را نیز در خود جای می دهند اما خریداران سری ابتدایی از این آداپتور که با قیمت 19 دلار به فروش می رسد بی بهره هستند و باید نسبت به خرید جداگانه آن اقدام کنند.
در نهایت لازم به ذکر است که هر دو مدل سری جدید اپل واچ از امروز برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته اند و در عرض 2 الی 3 هفته آتی، به دست مشتریان خواهند رسید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
آقایون اپلی مثل پستهای مربوط به انفجار سامسونگ صداتون در نمیاد؟ گوشی بترکه و شرکت بابت اشتباهش عذرخواهی کنه و همه گوشیها رو جمع کنه بهتره تا اینکه همه جوره به مردم زور بگی چون اپلی !!!
فک کنم اون یه متر اضافشم میخواد بعدها جداگونه بفروشه والا از اپل هیچی بعید نیس
بله چه کاریه.سیم شارژر 2 سانت!اگر کافی نیست بسته کمکی برای شما در نظر گرفته شده یه متر سیم 160 دلار ناقابل
عجببب سیم و کوتاه می کنه واسه سود بیشترِِ..از سیمم نمیگزره
دو تا اداپتور ده وات دارم خودم لازم نكرده بياد مدل پنج وات بگذاره
صبر كن ببينم اگر مدل ده وات و استفاده كنم مشكلي پيش نمياد
نسوزه ؟!!
قربونش برم اپل چیزی از خودروسازهای گرامی ما کم نداره، واقعا نمی دونم چرا این همه گرونی راه انداخته، اون از هدفونش و رنگ جت بلک آیفونش، این هم از کابلش که نصف شده، لابد الان میاد توضیح میده به خاطر اینکه سیم 2متری به محیط زیست آسیب میزنه!?
کسی میدونه چجوری میشه اپلیکیشن هایی که گوگل تحریم کرده رو دانلود کرد؟
یه روش ساده تر شما اپلیکیشن Iranapps یا Myket ُ نصب کنی.
بر خلاف اپلیکیشن بازار که آپدیت هارو دیر میزارن ، به سرعت آپدیت های جدیدُ قرار میدن، مخصوصا آپ های پر کاربرد مثل گوگل پلی سرویس و...
و همچنین بر خلاف بازار که قسمت Search تبدیل شده به نمایش اپ های پولی و عدم نمایش اپ های هم گروه و دقیق، اصلا اینگونه نیست و دقیقا شما را به چیزی که نیاز دارید میرسونه.
راه حل شما پاک کردن صورت مسئله است. هیچ فروشگاه شخص ثالثی جای گوگل پلی را نمیگیره. آپدیت فقط از گوگل پلی، برای اپلیکیشن ایرانی ممکنه آدم مجبور بشه این فروشگاه ها را استفاده کنه
parshub.تو اپدیت قوی تره
راهی که محمد رضا هم راه خوبیه ولی راهی که من استفاده میکنم اینه که:
یه اکانت گوگل که خودت داری که باهاش وار گوگل پلی شدی دیگه...یدونه دیگه الکی بساز یا مال خونوادت رو رو گوشیت همگام سازی کن و فیلتر شکنت رو روشن کن و برو توش ( نیاز به پاک کردن داده نیست) حالا از حسابی که تحریمت کرده برو تو حساب دیگت...اون موقع چون دوباره میخواد مکانت رو بفهمه اون اکانت دیگت رو آمریکایی فرض میکنه حالا یک بار دیگه به اون یکی اکانتت سوییچ کن...حالا هر دو تا اکانت رو آمرکایی فرض میکنه حالا راحت دان کن☺ ( ولی بهتره حالا که فهمیده آمریکایی هستی برا اینکه مطمئن بشه و بتونی بیشتر ازش بهره ببری یه بار خارج شو دوباره برو توش...اینجوری تا پنج بار تقریبا دیگه موقعیت مکانیت رو چک نمیکنه ولی باز اگه فهمید فیلتر شکن روشن کن باز سوییچ کن...اگه بخوای لازم نیست دیگه دوبار سوییچ کنی از اکانت الکی که ساختی یا اکانت خانواده و اینا استفاده کن و دانلود کن???نیازی هم به هیچگونه پاک کردن دیتا و توقف اجباری و قطع کردن اینترنتو پاک کردن داده سرویس های گوگل پلی و اینا هم نداره...فقط دو مرحله داره:
1-روشن کردن فیلتر شکن
۲-سوییچ کردن به یه اکانت گوگل دیگه که در عرض کمتر از دو ثانیه انجام میشه
... ولی در هر صورت من موندم?? مگه اوباما تمام تحریم ها رو علیه ایران برنداشت؟؟؟ پس چرا بازم سایتایی مثه گوگل یا یونیتی بازم ایرانو تحریم میکنن???
به ترتیب زیر عمل کن
setting>apps>google play app>clear data
بعد از اون مراحل برو به فیلتر شکن متصل شو
و مطمئن شو که کاملا کانکت شدی
بعد برو توی اپ گوگل پلی
و لذت ببر
اگر بعدا دوباره بدون فیلتر شکن وارد شدی مجبوری اون مراحل بالا رو دوباره از نو بری
این کارایی که میگمو بکن حله:
1-برو تو ستینگ قسمت apps یا برنامه ها
2-برنامه ی گوگل پلی رو پیدا کن از تو لیست
3-بزن روش و گزینه ی کلیر دیتا( clear data) رو بزن
4-از ستیتگ بیا بیرون و برو vpn رو روشن کن (هات اات شیلد باشه بهتره)
5- مطمئن شو وی پی ان کانکته بعد که مطمئن شدی برو تو اپ گوگل پلی و لذت ببر
خب تو گوگل سرچ کن هست دیگ
داداچ دیتا گوگل مارکت پاک کن با حافظه پنهانشو بعد با قند شکن واش کن
اکنتتون باید برای آمریکا باشه. بهترین حالتش اینه که با یه اکانتِ نو، آی پی خودتون رو به امریکا تغییر بدین و گیفت کارت بخرین. بعدش همه چیز بدون فیلترشکن براتون باز میشه. راه های دیگه هم داره که نیازی به خرج ندارن ولی من همین راه رو رفتم و کاملا راضیم. دوستانی که می تونن لطفا اطلاعات کامل تری بدن
باید با اول دیتا رو پاک کنی تو تنظیمات بعد فیلتر شکن رو روشن کنی بعد بری داخل گوگل هر اپیلیکشنی رو دلت خواست دانلود کن
با نرم افزار های گذر از تحریم (چیلتر بشکن)
برین تو settings قسمت apps و Google play store رو پیدا کنید و روش کلیک کنید. clear cache رو بزنید وقتی پاک شد بیاید بیرون و حالا با قند شکن اقدام کنید درست میشه!