برخلاف PS4 Pro، اسکورپیو عناوین انحصاری را با رزولوشن 4K پردازش می کند
از همان ابتدا هضم شعار «تجربه واقعی گیمینگ با رزولوشن 4K» سخت بود. با وجود این که مایکروسافت و سونی برای بازاریابی بهتر پلتفرم های خود از این جمله استفاده کردند اما به واسطه سخت ...
از همان ابتدا هضم شعار «تجربه واقعی گیمینگ با رزولوشن 4K» سخت بود. با وجود این که مایکروسافت و سونی برای بازاریابی بهتر پلتفرم های خود از این جمله استفاده کردند اما به واسطه سخت افزار ضعیف کنسول ها نسبت به رایانه های شخصی، بازیکن ها پیشبینی نمودند صحبت های دو کمپانی تنها حربه تبلیغاتی بوده و اسکورپیو یا پلی استیشن پرو قابلیت ارائه کیفیت مناسب از 4K را نخواهند داشت.
با معرفی رسمی پلی استیشن پرو که این شایعات رنگ و بوی حقیقت به خود گرفتند و مشخص شد که کنسول میان نسلی ژاپنی ها بیشتر بازی های معروف را به رزولوشن 4K آپ اسکیل خواهد کرد. همین مسئله توانست تا بازیکن ها را نسبت به سرنوشت اسکورپیو نگران کند. با این وجود صحبت های ردموندی ها نشان می دهند اسکورپیو عاقبتی مشابه پلی استیشن پرو نداشته و کنسول آن ها می تواند عناوین را با این رزولوشن پردازش کند.

این خبر را Shannon Loftis، مدیریت بخش انتشارات استودیوهای مایکروسافت، طی مصاحبه ای با وب سایت USA Today داد. به اعتقاد او تمام بازی هایی که ردموندی ها ساخته و همزمان با عرضه اسکورپیو به انتشار می رسند روی 4K پردازش خواهند شد. بد نیست بدانید این کمپانی پیشتر گفته بود دیوایس جدید آن ها قدرتمندترین کنسول جهان است.
جالب اینجاست شایعات هم نشان می دهند اسکورپیو 40 درصد از پلی استیشن پرو قوی تر خواهد بود. با توجه به این که پلتفرم آمریکایی ها تعطیلات سال آینده عرضه می شود، می توانیم امیدوار باشیم تا مایکروسافت از قیمت نهایی و سخت افزار اسکورپیو طی کنفرانس E3 2017 خود پرده برداری کند. پلی استیشن پرو هم دهم نوامبر امسال [20 آبان] با قیمت 400 دلار وارد بازار خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ps4 معمولی خودمونو عشقست
سونی خیلی عجله کرد
من فكر ميكنم به خاطره فاصله زمانى عرضه هيچ مشكلى براى دوتاشون پيش نمياد بازي كن هاي جديد مطمئنن سراغ ps4 pro ميرن و بازيكن هاى حرفه اي كه الان كنسول دارن منتظر اسكورپيو ميشن.
البته من منتظر nx هستم ببينم كمپانى نينتندو روش جديد و انقلابى رو معرفى ميكنه مثل wii يا نه. سرگرم كننده ترين كنسول دنيا رو نينتندو ميسازه. ولى سونى و ماكروسافت افتادن توي رقابت گرافيك و رزولوشن حتى فريم ريت هم فدا كردن .
@shayankia
مخالفم این که شما فعلا تلویزیون 4کی ندارید مهم نیست، 4کی به سرعت در حال گسترشه و به زودی به استاندارد بازار و گیم تبدیل میشه و کنسول بازی هم وسیله ای هست که در مدت زمان طولانی تعویض میشه پس بهتره بالاترین قدرت رو داشته باشه و از بالاترین رزولوشن ممکن پشتیبانی کنه.
شما فکر کن تلویزیون 8K هم داشته باشی و کنسولت از 8K هم پشتیبانی کنه،وقتی همش گیر میکنه و فریم تا 20 یا 15 پایین بیاد،چه لذتی داره؟
این دوتا در کنار هم کامل هستن.
ولی خب راست هم میگی،رزولوشن ها روز به روز داره بالاتر میره و کیفیت بالاتر بهتر هم هست.ولی کاش یه فکر اساسی هم برای فریم بکنن.
حتی اگه دیجیاتو پست بزاره که بخش پلی استیشن سونی جمع شد ? !!!!
.
.
.
بازم یه عده ای هستند که میان میگند :
" فقط سونی " ? ?
.
بسه دیگه ?
اصلا معنی دیجیاتو مساوی شده با ضدسونی بودن
فقط سونی
مگه نباید تیوی 4K داشته باشیم تا بتونیم واقعا 4K رو حس کنیم؟حداقل برای من که زیاد فرقی نمیکنه.برای من فقط و فقط نرخ فریم مهمه.
کلا قوی تر هست
حالا میتونه در رزولوشن نمود داشته باشه یا اینکه بازی جزئیات بیشتری داشته باشه...
برای شما آره ولی الان خیلی ها تلویزیون 4k دارن قیمت مناسبی هم پیدا کردن tv ها