ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت و رونمایی از موبایل 37 دلاری نوکیا 216

به نظر می رسد که مایکروسافت کماکان به تولید موبایل های نوکیا ادامه می دهد. این کمپانی ردموندی اخیراً در حرکتی غافلگیرکننده از موبایل جدیدی به نام نوکیا 216 رونمایی کرده است. نوکیا 216 را ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۳۰ شهریور ۱۳۹۵  |  ۱۸:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به نظر می رسد که مایکروسافت کماکان به تولید موبایل های نوکیا ادامه می دهد. این کمپانی ردموندی اخیراً در حرکتی غافلگیرکننده از موبایل جدیدی به نام نوکیا 216 رونمایی کرده است. نوکیا 216 را می توان یک «فیچر فون» دانست که گرچه از بسیاری از قابلیت های موبایل های هوشمند امروزی بی بهره است اما از ویژگی هایی چون امکان اتصال به اینترنت بهره می برد.

مایکروسافت در حالی از این موبایل رونمایی کرده که پیش از این گفته بود تجارت فیچر فون های خود را به FIH Mobile، یکی از زیرمجموعه های فاکسکان فروخته و دیگر تمایلی به تولید این دست از دستگاه ها ندارد. نوکیا 216 یکی از ساده ترین موبایل هایی است که تا به امروز توسط مایکروسافت تولید گشته و از ماه آتی میلادی با قیمت 37 دلار در هند عرضه می شود.

bda3bd54-77af-4525-9609-7f586c564a2b-w600

موبایل مورد بحث به نمایشگر 2.4 اینچی QVGA مجهز شده و ضمن بهره گیری از دوربین اصلی و دوربین جلوی 0.3 مگاپیکسلی، سیستم عامل S30 نوکیا روی آن نصب شده است. ضمناً دستگاه تازه مایکروسافت از جک 3.5 میلی متری هدفون هم بهره می برد.

با توجه به اینکه مایکروسافت هر ماه، میلیون ها واحد از فیچر فون های خود را به فروش می رساند، درک این مسئله که چرا اهالی ردموند کماکان در تجارت این موبایل ها باقی مانده اند کار چندان دشواری نیست. ناگفته نماند که اوایل امسال، مایکروسافت به احتمال کنار گذاشتن اسمارت فون های لومیا اشاره کرد و شایعات اخیر هم به کنار گذاشتن این برند تا پایان سال جاری میلادی اشاره دارند.

be0ecef2-0eff-4896-a417-898d72c41af5-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • shayankia

    این گوشی برا من خوبه.ارزون،دوربین دار،باتری عالی تو اینجور گوشی ها هم هست.کلا اینا رو دوست دارم.

  • میلاد محمدلو

    خدا لعنت کنه ماکروسافت رو گند زد به برند باعظمت نوکیا با این کارهاش منفورترین شرکت از چشم من همین ماکروسافت ....

  • " ضمناً دستگاه تازه مایکروسافت از جک 3.5 میلی متری هدفون هم بهره می برد."
    خخخ
    تیکه خیلی خفیفی به آیفون 8 میلیونی

  • پدرام

    اگه یه گوشی بسازن
    مثل همین ساده ها
    ولی وای فای و واتساپ یا تلگرام داشته باشه خیلی عالیی میشه.
    صفحه کوچیک
    باطری ماندگار
    کوچیک و خوش دست
    گوشی دکمه ای
    نمیدونم چجوری شاید با اندروید وان بشه!
    فقط میدونم خیلی خوبه
    و بی صبرانه منتظرشم

  • سعید

    چه نازه
    اگه 10 دوازده سال پیش این گوشی ماکروسافت تولید میکرد پرفروشترین گوشی میشد
    اما وجود الان یکم عجیبه
    الانی که همه دارن سعی میکنن با این قیمت گوشی هوشمند بسازن

  • Elias_Khakpoor

    و یه مورد دیکه دوربین جلو فلش داره

    • shayankia

      شاید ال ای دی ناتیفیکیشنه!?

    • Mahdi Vajdi

      نه بابا

      • Mahdi Vajdi

        فک کنم یه سنسوره

  • Elias_Khakpoor

    یه چیزی که تو تبلیغ ویدویی که برای این گوشی هست جلب توجه میکنه استفاده از برند و نام نوکیا در اخر فیلم و اشاره زیاد به برند نوکیاس . قبلا کوشی های ساده هم در اخر تیزر ها اسم مایکروسافت میومد ولی الان نوکیا میاد

مطالب پیشنهادی