ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرانسل فناوری VoWiFi را با موفقیت آزمایش کرد

ایرانسل به عنوان یکی از پیشگامان عرصه مخابراتی در ایران، پیوسته در حال آزمون و خطای فناوری های جدیدی است تا برای مشترکین خود استفاده از آن ها را امکان پذیر سازد. از همین رو، ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲ مهر ۱۳۹۵  |  ۱۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ایرانسل به عنوان یکی از پیشگامان عرصه مخابراتی در ایران، پیوسته در حال آزمون و خطای فناوری های جدیدی است تا برای مشترکین خود استفاده از آن ها را امکان پذیر سازد. از همین رو، این شرکت در جدیدترین اقدام خود، به آزمایش فناوری VoWiFi پرداخته است.

در ادامه می توانید بیانیه خبری ایرانسل را مطالعه کنید.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تماس VoWiFi (Voice over WiFi) از جمله فناوری‌های نوظهور ارتباطی در جهان است که برای برقراری تماس‌های صوتی با کیفیت مطلوب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با استفاده از این فناوری، مشترکان ایرانسل می‌توانند در هر نقطه‌ای که یک شبکه وای فای در دسترس باشد، (حتی در خارج از کشور) بدون در نظر گرفتن پوشش شبکه اپراتور در آن منطقه، از طریق اتصال به وای فای، تماس‌های صوتی با سرعت و کیفیت بالا را تجربه کنند.

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، پیش از این نیز برای نخستین بار در ایران، فناوری تماس تلفنی بر بستر نسل چهارم تلفن همراه (VoLTE) و نسخه ششم پروتکل اینترنت (IPv6) بر بستر موبایل را با موفقیت آزمایش کرده بود.

همچنین ایرانسل در راستای پیشگامی در توسعه جدیدترین فناوری‌های روز دنیا، چندی پیش توانست رکورد سرعت اینترنت همراه در ایران و منطقه را با دستیابی به سرعت 1200 مگابیت بر ثانیه با استفاده از نسل 4.5 اینترنت همراه ثبت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • آریا عالی پور

    حتما میخواد مثل 4g با کیفیت پایین تر از استاندارد و قیمت غیر منطقی بده،تاکید میکنم هر کی تو ایران یه گوشی باز حرفه یا یه پرو گیمر باشه با این نوع سرویس اینترنت به مشکل میخوره،من ده ساله که فقط اینترنت شبانه میگیرم تا بتونم دانلودامو انجام بدم در صورتی که تو کره جنوبی تو بدترین حالت سرعت20 مگابایته،کره جنوبی یک کشور کوچیک با منابع کم،ایران با این همه نفت و سرمایه نمیتونه؟،میتونه اما پشت این ماجرا اتفاقاتی هست.

  • Hossein Sanaei

    بروبچ ب نظرتون مودم 4g از گوشی خیلی بهتره؟من گوشیم 4g ساپورت نمیکنه به این فکر کردم مودم 4g بگیرم که شبانه بتونم راحت دانلود کنم! نظرتون چیه؟
    حیف مودم خوب خیلی گرونه دیجی TP-LINK Archer MR200 Dual رو میده 440ت :|

    • رضا آرین

      شما مودم هواوی ۳۱۵ بگیر که خیلی بهتر از این مودمبه که نوشتی.قیمتش هم حدود ۴۰۰ تومنه. دیجی کالا کاا گرون فروشه.ضمنا مودم قطعا از خود گوشی بهتره

    • بهداد

      ببین این درسته که با یه گوشی 4G هم میشه کار مادم رو انجام داد اما اگه منطقت آنتن دهی خوب داره میتونی این کار رو بکنی ولی اگه آنتن دهی منطقه ضعیف باشه همین مادمی که گفتی عالی جواب میده و آنتنهاش مال وای فای نیست بلکه برای سند و ریسیو 4G هست و خیلی با گوشی توفیر داره من گوشیم S6 Edge هست ولی این منطقه کلا آنتن دهی ایرانسل ضعیف بود ولی مادم رو که گذاشتم راحت دارم با سرعت بالای 3 مگ و نزدیک 4 مگ دانلود میکنم . خودم طرفدار Dlink بودم اما به توصیه یه بنده خدایی عمل کردم و این رو گرفتم واقعا ارزش پولش رو برای من داشت

    • kamran naseri

      من الان یک ساله جای مودم از هواوی وای 550 استفاده میکنم 4G فوق‌العاده ، تازه ، 300 تومن خریدمش .

    • Mohammad Reza Baghban

      من نظرم خرید یک گوشی پشتیبانی کننده از 4جی هست تا مودم به عنوان کسی که خودش نوت 5 و یک مودم 4 جی ایرانسل داره، چند وقت پیش متوجه شدم میشه با حدود 600 تومان گوشی هووایی گرفت که 4جی ساپورت میکنه ولی مدلش رو یادم نیست ، حداقل بقل مودم چندتا کار دیگه هم برات انجام میده و پیشنهاد دیگمم اینه اگه گوشیتو خوب بر میدارن و زیاد افت نکرده از قیمتش بفروشی این پول بزاری روش یک گوشی با قابلیت پشتیبانی از 4جی بگیری

    • TeChNoLoGy

      یه گوشی مثل p8 lite بگیر 4g هم داره تازه می تونی هات اسپات کنی با لپ تاپ هم شبانه دان کنی

    • Ali Mbi

      مودم هواوی e8372 هم خوبه، جمع و جوره و ارزون تر

  • اینم که همش آزمایش میکنه
    ما که چیزی نمیبنیم!!!

  • alirezarz62

    ایرانسلم همش داره فقط ازمایش میکنه الان گوشی من نوت ۵ و با فناوری cat9 میتونه تا ۴۵۰ مگابیت سرعت رو روی بستر اینترنت 4G دریافت کنه ولی ایرانسل پهنای باندو گذاشته روی حداکثر 50 مگابیت (کمو بیش) این چه وضعیه از اون طرف اپراتور های امریکایی به سرعت 12 گیگابیت رسیدن و میگن پیش به سوی 5G از اینجا ایرانسل به 1.2 گیگابیت (1200 مگابیت) رسیده میگه پیش به سوی 5G ... ??

    • Vahid Saeedi

      داداش سرعتت 50 مگابیته و میگی این چه وضعشه؟؟؟?
      ما ده مگابیت(یک و خورده ای مگابایت)داریم خدارو هم شکر میکنیم?
      اگه منتظری برات اینترنتو گیگابیتی کنن ، منتظر نباش?
      اینجا ایرانه ، قبلا ارائه سرویس بیشتر از ۱۲۸ کیلوبیت به مردم عادی جرم حساب میشد(طبق گفته مدیر شاتل)پس ناشکر نباش?

    • Matin ZD

      تازه اون هم با بسته ۶ تا ۱۲ ظهر که سرعتش کم میشه قشنگ من اسفالت رو تو ۱ دقیقه تقربیا دانلود کردم عکساشم هست

    • Matin ZD

      عزیز اولا سرعت ۱۲ گیگابیت بر ثانیه هیچ جای دنیا نیست شاید ازمایشی
      دوم اینکه من خودم با 4G ایرانسل تا ۱۳ مگابایت بر ثانیه هم دانلود کردم به عبارتی ۱۳ * ۸ = ۱۰۴ مگابیت بر ثانیه با گوشی اس ۷ اج در اصفهان . کی گفته تا ۵۰ مگابیت شما منتطقه ای که هستی رو عوض کن بعدم ۱۳ مگابایت بر ثانیه کم نیست

      • Vahid Saeedi

        منم اصفهانم.کجای اصفهان 13 مگابایته؟

      • hossein s

        من در بهترین جای مشهد امتحان کردم سرعت بیشتر از۶۲ مگابیت نشد مال شما چطور شده ۱۳مگابایت؟4g ایرانسل به حساب خودش توی مشهد از همه جا بهتره پس شما چطور همچین سرعتی داشتی؟جالبه!

      • k1 strategy

        بایت نیست اون عزیز دل اون بیته
        سرعت شما 13 مگابیت بوده
        که زیاد هم نیست
        3g محسوب میشه

    • THEBEST

      فعلن دعا کن سرعت حد اقل به ۱۲ مگ برسه تو کل مناطق کشور بعد برو سراغ ۱۲گیگ....اهسته و پیوسته

      • Matin ZD

        قبول دارم سرعت رو باید همه جا ارتقا بدن

  • 하미도?

    به نظر کاربردی میاد.. فقط خدا کنه مثل ولی فای همراه اول نباشه.. ?

    • alirezarz62

      این دوتا چه ربطی به هم دارن اخه??

مطالب پیشنهادی