ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال سایبری بودن منشأ آتش سوزی های مراکز پتروشیمی رد شد

همان گونه که احتمالاً به خاطر دارید مدتی پیش چند آتش سوزی در مراکز مختلف پتروشیمی و صنعتی، خسارات زیادی در کشور ما به بار آورد که همین امر منشأ این آتش سوزی ها را در ...

پیام ادیب
پیام ادیب منتشر شده در ۷ مهر ۱۳۹۵  |  ۱۲:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همان گونه که احتمالاً به خاطر دارید مدتی پیش چند آتش سوزی در مراکز مختلف پتروشیمی و صنعتی، خسارات زیادی در کشور ما به بار آورد که همین امر منشأ این آتش سوزی ها را در هاله ای از ابهام فرو برد.

سید هادی سجادی، معاون امنیت سازمان فناوری اطلاعات ایران در همان زمان از احتمال سایبری بودن منشأ این آتش سوزی ها در مراکز پتروشیمی خبر داد و گفت: «با توجه به گمانه زنی ها در مورد منشأ تهدیدات سایبری در آتش سوزی‌ های اخیر تاسیسات صنعتی کشور، مرکز ملی فضای مجازی بررسی این موضوع را در دستور کار دارد».

حال دبیر شورای عالی فضای مجازی با اعلام نتایج بررسی تیم‌ های اعزامی ویژه به محل آتش‌ سوزی‌ های اخیر گفته است: «موضوعی دال بر حمله ی سایبری در حوادث اخیر به اثبات نرسید».

ابوالحسن فیروزآبادی درباره ی نتایج ارزیابی تیم‌ های ویژه ی این شورا برای بررسی منشأ سایبری آتش‌سوزی‌ های مورد اشاره، در این خصوص اظهار داشته است: «تیم‌ های ویژه در تاریخ مقرر گزارش خود را به شورا ارائه دادند و این گزارش را به مسئولین منعکس کردیم اما موضوعی که ثابت کند براساس حمله ی سایبری حادثه‌ ای اتفاق افتاده به اثبات نرسید».

وی افزوده است: «به این ترتیب موضوع احتمال حملات سایبری در آتش‌ سوزی‌ های اخیر با رد حمله ی سایبری به پایان رسید. اما در حین بازدید هایی که این تیم‌ های ویژه از مناطق حادثه دیده داشتند اشکالاتی ملاحظه شد که امیدواریم این اشکالات رفع شود».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • آریا . M

    عاملش بی کفایتی و بی عرضگی آنهاست چون افراد کاردان و با تجربه را کنار گذاشته اند و یه عده بیسواد و بی کفایت رو بعنوان مدیر آوردن راس کار .

  • molavy

    پس چند بار آتش سوزی تو ۶ ماه طبیعی هستش حتما.

  • molavy

    این که هر ماه خبر میاد یک پالایشگاه تو ایران آتش گرفت. فردا خبر میاد یک دونه تو عربستان. اصلا مشخص نیست یک جنگ نفت کش های دیگه این بار با نام جنگ پالایشگاه ها و بین ایران و عربستان راه افتاده

  • پوریا مقدسی

    شاید مردم نسبت به خیلی چیزا بد بین باشن،اما شک ندارم که یکی از قوی ترین ارتش های سایبری جهان رو داریم و به نظرم بعد چین،ایران حرف اول رو تو زمینه ی امنیت سایبری میزنه،دیدم که میگماااا

  • Ali kjh

    ماهم دوتا گوش دراز داریم و باور کردیم

مطالب پیشنهادی