بررسی تخصصی DxOMark از دوربین آیفون ۷ منتشر شد
مجموعه «DxOMark» به بررسی دقیق عملکرد دوربین ها می پردازد و حالا بررسی تخصصی اش از دوربین آیفون ۷ را نیز منتشر کرده و به آن امتیاز ۸۶ را داده است. این در حالیست که همین ...
مجموعه «DxOMark» به بررسی دقیق عملکرد دوربین ها می پردازد و حالا بررسی تخصصی اش از دوربین آیفون ۷ را نیز منتشر کرده و به آن امتیاز ۸۶ را داده است. این در حالیست که همین مجموعه در سال گذشته به آیفون ۶ اس پلاس و ۶ اس، امتیازهای ۸۴ و ۸۲ را داده بود.
آیفون ۶ اس، ۶ اس پلاس و اکنون ۷، هر سه از سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می کنند که به لنزی ۲۸ میلیمتری مجهز شده. امسال ولی دیافراگم لنز به f/1.8 رسیده و نور بیشتری را به سنسور می رساند. از سوی دیگر موتور لرزشگیر مکانیکی که آن را به نام لرزشگیر اپتیکال یا OIS می شناسیم نیز در آیفون ۷ حضور دارد و اپل می گوید که خود سنسور اصلی و ۱۲ مگاپیکسلی هم بهبود یافته و با سنسوری که سال پیش در آیفون ها به کار رفته بود تفاوت دارد.
DxOMark اشاره می کند که در قیاس با آیفون ۶ اس پلاس، تصویر برداری ثابت در آیفون ۷ ارتقا یافته و بافت تشکیل دهنده تصاویر واقعی تر به نظر می رسد در حالی که پیش از این و در نمونه ۶ اس و ۶ اس پلاس، اندکی مصنوعی به نظر می رسید.

DxOMark، رندر صحیح رنگ ها و بالانس سفید مناسب را یکی دیگر از دلایل خود برای اعطای امتیاز ۸۶ به آیفون ۷ ذکر کرده است.
در باب موارد منفی هم DxOMark خبر می دهد که دوربین آیفون ۷ گاهی با مشکل فوکوس کردن مواجه می شود و برخی اوقات نویزهایی واضح در فضاهای کم نور ثبت می شوند. OIS به دوربین کمک می کند تا در محیط های تاریک تصاویر بهتری بگیرد، اما هنوز هم گاهی اوقات در چنین حالتی نماهای تار قابل مشاهده هستند.
فلاش مجهز به ۴ عدد LED که اپل نامش را «True Tone» گذاشته نیز عملکرد قابل توجهی از خود بر جای گذاشته و باعث ثبت تصاویری واقع گرایانه شده است.
مجموعه DxOMark در حال حاضر مشغول آزمایش دوربین آیفون ۷ پلاس است و در روزهای پیش رو باید انتظار مشاهده بررسی تخصصی اش را از دوربین آیفون ۷ پلاس داشت.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
فقط سونی بدون تعصب
واقعا که این لیست یه دنیا رو زیر سوال برده اولا شما تو واقعیت و تست های ویدیویی ببینید ک کاملا مشاهده میکنید ایفون7 در حد اس7هستش و نسخه پلاس ک بهتر و در ضمن نوت7 دوربینش از اس7 بهتره اینو همه میدونن پس چرا این نمره یه سوال دیگه دوربین 6اج با 6اج پلاس فرقی نداره:/ پس این چیه
یه چیزه دیگه هواوی پی9 با اون دوربین خوب ک جزو5گوشیه برترع از لحاظ دوربین نمره80!؟
این سایت واقعا جای تاسف داره و عزیزان همینجوری رو تعصب نظر ندن یه نگاه به امتیازات ایفون7 تو انتوتو و گیگ بنچ بندازن
دوربینش هم فوق العادس این سایت باید رو بررسی هاش کار کنه
چون جی اس ام ارنا و فون ارنا ایفون7 رو بهترین اعلام کردن تو2016 و حقش هم هس
بی دلیل نیست که s7 edge جایزه بهترین دوربین سال ۲۰۱۶ رو گرفته
کی گرفت؟
برترین اروپا ک پی9 شد
الانم ک بهترین صفحه رو آیفون 7 جایزشو گرفت
تو سرعت عمل هم ک خودت میدونی آیفون 7
انتوتو و گیگ بنچ هم ک میگن ایفون7
بهترین دوربین اس ۷ با اس۷ اج شدن
واقعا نا اميد شدم.توقع داشتم حداقل نمره ٨٨ بگيره.فقط تنها چيزى كه دوربين آيفون رو دوست دارم اينه كه بهترين عملكردش در حالت اتومات هست.تنظيمات دستى و پيچيده براى من كه از عكاسى سر در نميارن نداره .دوستان دوربين هاى ديگه در حالت اتومات بررسى ميكنه يا با تنظيمات دستى بالاترين كارايى رو از دوربين ميكشه و امتياز ميده؟!
نمره فلاشش از نمره فلاش ۶اس کمتره ?
فقط یه اسم جدید گذاشته با یه پسرفت ?
ایول به انتخاب خودم
s7 edge
اپل دوربینش هیچوقت عالی نبوده ولی همیشه راضی کننده هست و عکسی میگیره که هیچکی نمیگه بده و از همه مهم تر و چیزی که مردمو جذبش میکنه سریع بودن و نرم بودنشه وگرنه تو ثبت جزئیات از بقیه پایین تره
پس کو XZ
همیشه میگفتن اگه میخوای آیفون رو شکست بدی تو زمینه فروش اول باید دوربین بی نظیرشو شکست بدی ولی الان اوضاع فرق کرده.
سنسورهای دوربین سونی خیلی عالی هستن