ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقد و بررسی‌

بررسی ویدیویی دیجیاتو: Sony Xperia XZ

در حالی که بسیاری پیشبینی می کردند به دلیل مشکلات مختلف دیگر شاهد عرضه پرچمدار جدیدی از سری Xperia Z نباشیم، همین اتفاق هم رخ داد و سونی حدود 6 ماه پیش، پایان توسعه تمام ...

سینا گلستانه
سینا گلستانه منتشر شده در ۱۴ مهر ۱۳۹۵  |  ۲۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در حالی که بسیاری پیشبینی می کردند به دلیل مشکلات مختلف دیگر شاهد عرضه پرچمدار جدیدی از سری Xperia Z نباشیم، همین اتفاق هم رخ داد و سونی حدود 6 ماه پیش، پایان توسعه تمام تلفن های هوشمند فعلی خود را اعلام کرد.

اما نکته اینجا بود که سازنده ژاپنی همزمان، از سری جدیدی به نام Xperia X پرده برداشت که قرار است تمام تلفن های هوشمند این شرکت را از پرچمدار گرفته تا اقتصادی و میان رده در زیر یک سقف گرد آورد.

اما حتی محصولات جدید هم بهبود چندانی در اوضاع نابسامان بخش موبایل سونی ایجاد نکردند و حالا کمتر از 6 ماه بعد، این شرکت پرچمدار دیگری به نام Xperia XZ معرفی کرده است، محصولی که سونی آن را نگین جدیدی بر تاج خود می نامد.

شب گذشته بررسی کامل این تلفن هوشمند را در دیجیاتو مطالعه کردید، حالا از شما دعوت می کنیم در ادامه، برای درک بهتر ویژگی های دستگاه با بررسی ویدیویی Xperia XZ نیز همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (44 مورد)
  • Mahdiamir

    http://www.aparat.com/v/j6kQx
    چه ویژگیهایXZباعث استقبال و فروش بینظیرش شد؟ ?

  • Mahdiamir

    http://www.aparat.com/v/AIDuf
    نقد و بررسی اکسپریا XZ پرفروش ترین گوشی جهان درنیمه دوم سال2016ا

  • sina olaei

    از نظر نرم افزاری خیلی بهتر شده، و سریع تر و روون تر شده، در ضمن، دوربینش هم خیلی بهتر شده، هم پشت و هم جلو. طراحیش هم که خوبه، اون انحنای دور، خیلی گوشی رو خوش دست تر می کنه.
    صفحه نمایشش هم که نسبت به full hd خیلی خوبه،
    رابط کاربری سونی هم که باحاله، دیگه گوشی بهتر از این؟؟؟

  • saeed_t

    آقاي گلستانه شماميتونيددرباره ي سوني مطلب ننويسيدوايتقدرسونيوخراب نکنيد؟شماباکمپاني سوني مشکل داريد؟خواهشااينقدرافکارمردموبانظرات اشتباه خودتون خراب نکنيد.والسلام

  • Armin Abdi

    حسگر اثر انگشت تو اکسپریا اکس حذف شده بود؟ :|||
    شوخی میکنید؟

  • روزبه روزی طلب

    من که زد وان دارم و افتخار می کنم بهش چون همه ی برنامه ها و بازی ها رو اجرا می کنه و با همه چیز سازگاری داره بعضی وقتا فوتبال هم باهاش بازی می کنم :))) واسه خودش یه پا 1100 هست عشقه

    • matinsadraie

      منم همینطور

  • devil-tears

    اخه چرا اينقد بزرگ؟

  • YAS...

    یه سوتی بد تو فیلم دادین...

  • Reza.ahmadi

    سونی فقط دوربینش نمره باالا داره وگرنه به گرد پای سامسونگ هم نمیرسه?

    • amin___z

      شما درست میگی

    • army4030

      بله درست میگی تو انفجار سونی به گرد سامسونگ نمیرسه

    • army4030

      تو انفجار اره به گرد پای سامسونگ نمیرسه

  • meysam

    سونی بیسته...

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی