ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات موبایل میان رده نوکیا از طریق پایگاه داده Antutu فاش شد

همان طور که می دانید با شروع سه ماهه چهارم سال 2016، ممنوعیت استفاده از برند نوکیا توسط این کمپانی برای تولید و عرضه موبایل هایش پایان یافته، و در همین راستا هفته قبل شاهد اسمارت ...

حمید مقدسی
حمید مقدسی منتشر شده در ۱۷ مهر ۱۳۹۵  |  ۱۵:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همان طور که می دانید با شروع سه ماهه چهارم سال 2016، ممنوعیت استفاده از برند نوکیا توسط این کمپانی برای تولید و عرضه موبایل هایش پایان یافته، و در همین راستا هفته قبل شاهد اسمارت فون D1C این شرکت بودیم که از پایگاه داده Geekbench سر درآورد.

حال، دوباره این محصول را در نتایج بنچمارک Antutu مشاهده می کنیم و این بار با مشخصات سخت افزاری بیشتری آشنا خواهیم شد.

در نتایج وب سایت Geekbench دیدیم D1C از چیپست اسنپدراگون 430 بهره می گیرد، و 3 گیگابایت رَم در کنار آن جای گرفته. حال در پایگاه داده Antutu این موارد تأیید می گردد، ضمن اینکه جزئیات بیشتری نیز از این تلفن همراه میان رده فاش شده.

Nokia-D1C-AnTuTu

طبق این نتایج، موبایل D1C از نمایشگری با رزولوشن 1920×1080 برخوردار است. علاوه بر این در کنار 3 گیگابایت رَم، 32 گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده که رقم مطلوبی برای بسیاری از کاربران به شمار می رود.

همچنین دوربین اصلی به سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز شده، و دوربین جلو نیز 8 مگاپیکسلی بوده که وظیفه ثبت سلفی و انجام مکالمات تصویری را بر عهده دارد. در اسمارت فون میان رده D1C نوکیا شاهد نصب اندروید 7.0 به صورت پیش فرض خواهیم بود.

گفتنی است هرچند استفاده از چنین سخت افزاری در موبایل میان رده، آن هم از جانب شرکت پرطرفدار و معتبری همچون نوکیا نسبتاً امیدوارکننده به نظر می رسد، اما همگان منتظر آن هستند که این کمپانی با ارائه پرچمداری قدرتمند به فتح دوباره بازار تلفن همراه نائل آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • s.heydar.heydari

    نوکیا برگرد که دیگه مجبور نباشم سامسونگ نارنجکی بگیرم c7 شرف داره به نوت ۷

  • pars

    رابط کاربری و امکانات نرم افزاری هم خیلی مهمه امیدوارم خوب باشه . کلا بنظرم میتونه موفق باشه با این افتضاحی که برای برند سامسونگ با نوت7ش بوجود امده رقیب اصلیش بنظر هواوی برند سوم دنیاست

  • behnam

    چرا محروم بود؟

    • pars

      بخاطر مایکروسافت نمیتونست گوشی بزنه

  • Hamid Madadi

    نام نوکیا یک نوستالژی پر از خاطره است

  • saeed_ebrahimi

    این بازار تکراری، یه برند متفاوت و شگفت انگیز مثه NOKIA میطلبه... حتی اپل هم کم کم خودشو باید برای رقابت سخت آماده کنه..... منتظرتیم

  • فرزاد

    عاشق نوکیا ام
    اگه عالی باشه
    صددرصد گوشی بدهیم نوکیا خواهد بود
    عشق=فقط نوکیاااا

  • میلاد محمدلو

    نوکیا=عشق

  • 123456

    نوکیا بهترین گوشیه جهان هستی اصلا قابل مقایسه نیست با بقیه ایشالا دوباره قوی تر از گذشته بیاد وسط...

  • amir

    نوکیا?,دوباره موبایل درجه یک هاش رو بزنه عالیه

  • احمد سالمی

    میان رده ی خوبیه
    البته دوربین های نوکیا همیشه یه سرو گردن از بقیه بهتر بوده
    افرین به نوکیا داره از نو فعالیتش رو شروع میکنه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی