ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری رایتل و AT&T؛ سیم کارت های اپراتور آمریکایی در ایران زنگ می خورند

نشریه نیویورک تایمز در گزارشی خبر می دهد که سیم کارت های اپراتور آمریکایی AT&T در ایران قابل استفاده شده اند. این خبرگزاری می نویسد:‌ «تا پیش از این موبایل های آمریکایی در ایران هیچ ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۸ مهر ۱۳۹۵  |  ۱۴:۴۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

نشریه نیویورک تایمز در گزارشی خبر می دهد که سیم کارت های اپراتور آمریکایی AT&T در ایران قابل استفاده شده اند.

این خبرگزاری می نویسد:‌ «تا پیش از این موبایل های آمریکایی در ایران هیچ سیگنالی دریافت نمی کردند، اما این موضوع اخیراً در سکوت خبری تغییر کرده است. در روزهای اخیر یکی از سخنگویان AT&T تایید کرده که کاربران این اپراتور می توانند از خدمات صوت و دیتا در ایران بهره مند شوند. این امر توسط همکاری AT&T با اپراتور داخلی ایران، "رایتل" محقق گشته. یکی از کارمندان شرکت ایرانی، این همکاری را تایید کرده است.»

نیویورک تایمز همچنین اشاره می کند که این همکاری از ماه مارس (اسفند ۹۴ الی فروردین ۹۵) آغاز شده و در حال حاضر با همکاری رایتل، AT&T تنها اپراتور آمریکایی است که سیم کارت هایش در ایران قابل استفاده هستند.

«مسعود دانشمند»، عضو اتاق بازرگانی ایران در رابطه با همکاری رایتل و AT&T، در مصاحبه با نیویورک تایمز عنوان نموده: «این گامی در مسیر صحیح است. اینکه موبایل ها هم در ایران و هم در آمریکا زنگ می خورند، نشانه حسن نیت هر دو طرف است.»

در این میان «ایسنا» به سراغ رایتل رفته است و مدیر عامل این اپراتور،‌ آقای «سید مجید صدری» نیز در همین رابطه چنین اظهار نظری داشته است:

«این اپراتور در حال حاضر با 87 کشور و 123 اپراتور سرویس رومینگ بین الملل دارد و با استفاده از این سرویس مشترکین رایتل می‌توانند در سفر به هر پنج قاره از خدمات رایتل استفاده کنند. رایتل با 30 کشور آسیایی، 17 کشور آفریقایی، پنج کشور در آمریکا، 33 کشور اروپایی و دو کشور در اقیانوسیه قرارداد رومینگ دارد. مشترکین 113 اپراتور در 77 کشور امکان استفاده از اینترنت نسل سوم تلفن همراه (3G) و در 18 کشور امکان استفاده از نسل چهارم تلفن همراه (LTE) دارند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (41 مورد)
  • SiNa

    ببینید نتایج رقابتی شدن این بخشو هر روز خبر میشنویم ک مثلا ایران سرعت 1.2 گیگ رو ازمایش کرد یا ...... اگ همه بخش ها مثله این بخش رقابتی بشه پیشرفت میکنیم
    این رقابت هم با طرح ترابرد پذیری ایجاد شد

    • SiNa

      اون ایرانسل نه ایران خخ

  • molavy

    چه فایده
    با این قانون مسخره ای که گذاشتن که هرکی بیاد ایران دیگه آمریکا نمی تونه بره دیگه کی میاد که بخواد از گوشیش هم استفاده کنه
    دستاورد های برجام همش الکن هستش. یک جاییش می لنگه.
    این قرارمون نبود اوبامای بی...

    • محمد امین

      کاش یه مقدار دولت به فتواهای مراجع عمل می کرد وضعیت مردم اینجوری نبود

    • امیر

      اکر بیان ایران بازم میتونن برن آمریکا! ولی باید ویزا بگیرن.

      • molavy

        که فرایندش چندین هفته زمان میبره که شامل بازپرسی هم میشه. اینکه چرا رفتن و ایران و چقدر ایران بودن و... با کیا ارتباط داشتن و ... همونطور که آمار میگه و وزیر علوم هم میگه حتی برای همایش های تو ایران هم دانشمند ها هم حاضر نیستن بیان. عوضی ها اینطوری تحریم ها رو برگردوندن بدون هیچ هزینه ای... کاش یک کم مسئولین ما عقل داشتن و ابتکار عمل داشتن

  • امیر بلوچی

    رفیق بی کلک رایتل ، ? آقا برید کنار از At&t اومدم

  • Hossein

    عجب فقط باید مکارم رو ترور کرد حرفی نزنه

    • molavy

      معلوم نیست اینا کی هستن واقعا
      وقتی آدم درست تربیت نشده باشه این میشه

    • kal021

      متاسفم برات،مگه آقای مکارم خدایی نکرده از روی هوای نفسش این حرف میزنه،ایشان ده تا مصلحت دیگر رو هم میببنه،نه مثل تو که تا جلو بینیتو نمیبینی بعد حرفی میزنی،اقلا ادب رو رعایت کن

  • komail

    دوستان کسی اطلاع داره سیمکارت at&t رو از کجا میشه تهیه کرد؟

    • Majid

      از کشور آمریکا?

  • Ali Mbi

    چه عجب رایتل یه حرکتی زد

  • سیدمحمدرضا ذوقی

    الان فتوا میدن حتی دست زدن به این سیم کارت ها حرام است! اگر اشتباهن دستتون بهش خورد باید غسل کنید...

    • molavy

      چرا برچسب میزنی. آدم هایی که نمی تونن بحث منطقی بکنن سعی می کنن با برچسب زدن طرف مقابل رو تحقیر کنن. شما اگر نمونه فتوایی سراغ داری که مبتنی بر شریعت نبوده و من درآوردی هستش بگو لطفا...

    • کاکا

      چرا برچسب تعصب میزنید. اونهایی که اهل بحث منطقی نیستن برچسب میزنن و از برچسب ها برای تخریب استفاده می کنن. لطفا یک مورد فتوای افراطی رو بفرمایید ممنون میشم

    • molavy

      اتفاقا من خیلی تحقیق کردم
      این فتواهای جدید رو هم دیدم
      توی تلگرام صد تا برات میاد فتواهای جدید
      این ها رو اتفاقا برای تمسخر ساختن و دروغی هستن
      میتونی یک سرچ تو اینترنت بکنی "قتوا های ساختگی" تا ببینی دروغ هستش
      https://goo.gl/S5AqV7

      • TeChNoLoGy حاجی زاده

        متاسفانه شما رو تعصبت موندی و نمی خوای قبول کنی وگرنه هزارتا فتوای چرتو پرت که نمیدن

    • molavy

      شما فکر کنم مرجع تقلید های ایرانی رو با وهابی ها اشتباه گرفتی. چون معمولا این حرف ها رو در مورد علمای وهابی میگن. اگر همین مرجع تقلید نبودن هنوز ما هنوز داشتیم به آمریکایی ها حق توحش میدادیم و سگ هاشون رو تمیز می کردیم

      • سیدمحمدرضا ذوقی

        وهابی ها که اصلا آدم نیستن! منظورم همین های همین جاست...!

    • molavy

      شما شیعه نیستی مگه
      چرا اینطوری در مورد مرجع تقلید ها حرف میزنی
      یک کم حرمت نگه داشتن هم خوب چیزیه

      • reza fooladi

        چرا ما شیعه هستیم ولی ابن مرجع نما ها مسلمون نیستن

        • molavy

          پس کدوم یکی از این مراجع رو قبول نداری. شما یک مرجع درست معرفی کن ما ازش احکام دین رو بگیریم. نکنه میخوای از اول همه مون بریم مرجع بشیم. میخوای بریم خودمون دکتر هم بشیم خودمون برنامه نویس هم بشیم. خوب اینها رفتن تحقیق کردن در مورد دین. چندین سال خوندن.

      • سیدمحمدرضا ذوقی

        آخه عزیز من، فتوا دادن هم حد و مرزی داره. شما یه تحقیق بکن ببین چه فتواها که نمیدن. من که با اصل دین مخالف نیستم ولی اینا هر چیزی رو که به نفعشونه به اسم فتوا تغییر میدن و دین رو تحریف میکنن...

  • آریا

    چه فرقی به حال ما داره؟
    باید قیمتها و خدمات AT&T برای ما فراهم بشه نه زنگ خور بودنش

  • ناصر

    مگه امریکا حرام نیست اقایون علما چرا ماشیناش حرامه سیم کارتاش حلال

    • محمد امین

      یک ذره فکر کنی می فهمی

    • محمد امین

      اگه یک مقدار در مورد علت فتوا ها تحقیق می کردی این حرف رو نمی زدی

  • Saeed_S21

    من برم رایتلمو روشن کنم?

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی