همکاری رایتل و AT&T؛ سیم کارت های اپراتور آمریکایی در ایران زنگ می خورند
نشریه نیویورک تایمز در گزارشی خبر می دهد که سیم کارت های اپراتور آمریکایی AT&T در ایران قابل استفاده شده اند. این خبرگزاری می نویسد: «تا پیش از این موبایل های آمریکایی در ایران هیچ ...
نشریه نیویورک تایمز در گزارشی خبر می دهد که سیم کارت های اپراتور آمریکایی AT&T در ایران قابل استفاده شده اند.
این خبرگزاری می نویسد: «تا پیش از این موبایل های آمریکایی در ایران هیچ سیگنالی دریافت نمی کردند، اما این موضوع اخیراً در سکوت خبری تغییر کرده است. در روزهای اخیر یکی از سخنگویان AT&T تایید کرده که کاربران این اپراتور می توانند از خدمات صوت و دیتا در ایران بهره مند شوند. این امر توسط همکاری AT&T با اپراتور داخلی ایران، "رایتل" محقق گشته. یکی از کارمندان شرکت ایرانی، این همکاری را تایید کرده است.»
نیویورک تایمز همچنین اشاره می کند که این همکاری از ماه مارس (اسفند ۹۴ الی فروردین ۹۵) آغاز شده و در حال حاضر با همکاری رایتل، AT&T تنها اپراتور آمریکایی است که سیم کارت هایش در ایران قابل استفاده هستند.
«مسعود دانشمند»، عضو اتاق بازرگانی ایران در رابطه با همکاری رایتل و AT&T، در مصاحبه با نیویورک تایمز عنوان نموده: «این گامی در مسیر صحیح است. اینکه موبایل ها هم در ایران و هم در آمریکا زنگ می خورند، نشانه حسن نیت هر دو طرف است.»
در این میان «ایسنا» به سراغ رایتل رفته است و مدیر عامل این اپراتور، آقای «سید مجید صدری» نیز در همین رابطه چنین اظهار نظری داشته است:
«این اپراتور در حال حاضر با 87 کشور و 123 اپراتور سرویس رومینگ بین الملل دارد و با استفاده از این سرویس مشترکین رایتل میتوانند در سفر به هر پنج قاره از خدمات رایتل استفاده کنند. رایتل با 30 کشور آسیایی، 17 کشور آفریقایی، پنج کشور در آمریکا، 33 کشور اروپایی و دو کشور در اقیانوسیه قرارداد رومینگ دارد. مشترکین 113 اپراتور در 77 کشور امکان استفاده از اینترنت نسل سوم تلفن همراه (3G) و در 18 کشور امکان استفاده از نسل چهارم تلفن همراه (LTE) دارند.»
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ببینید نتایج رقابتی شدن این بخشو هر روز خبر میشنویم ک مثلا ایران سرعت 1.2 گیگ رو ازمایش کرد یا ...... اگ همه بخش ها مثله این بخش رقابتی بشه پیشرفت میکنیم
این رقابت هم با طرح ترابرد پذیری ایجاد شد
اون ایرانسل نه ایران خخ
چه فایده
با این قانون مسخره ای که گذاشتن که هرکی بیاد ایران دیگه آمریکا نمی تونه بره دیگه کی میاد که بخواد از گوشیش هم استفاده کنه
دستاورد های برجام همش الکن هستش. یک جاییش می لنگه.
این قرارمون نبود اوبامای بی...
کاش یه مقدار دولت به فتواهای مراجع عمل می کرد وضعیت مردم اینجوری نبود
اکر بیان ایران بازم میتونن برن آمریکا! ولی باید ویزا بگیرن.
که فرایندش چندین هفته زمان میبره که شامل بازپرسی هم میشه. اینکه چرا رفتن و ایران و چقدر ایران بودن و... با کیا ارتباط داشتن و ... همونطور که آمار میگه و وزیر علوم هم میگه حتی برای همایش های تو ایران هم دانشمند ها هم حاضر نیستن بیان. عوضی ها اینطوری تحریم ها رو برگردوندن بدون هیچ هزینه ای... کاش یک کم مسئولین ما عقل داشتن و ابتکار عمل داشتن
رفیق بی کلک رایتل ، ? آقا برید کنار از At&t اومدم
عجب فقط باید مکارم رو ترور کرد حرفی نزنه
معلوم نیست اینا کی هستن واقعا
وقتی آدم درست تربیت نشده باشه این میشه
متاسفم برات،مگه آقای مکارم خدایی نکرده از روی هوای نفسش این حرف میزنه،ایشان ده تا مصلحت دیگر رو هم میببنه،نه مثل تو که تا جلو بینیتو نمیبینی بعد حرفی میزنی،اقلا ادب رو رعایت کن
دوستان کسی اطلاع داره سیمکارت at&t رو از کجا میشه تهیه کرد؟
از کشور آمریکا?
چه عجب رایتل یه حرکتی زد
الان فتوا میدن حتی دست زدن به این سیم کارت ها حرام است! اگر اشتباهن دستتون بهش خورد باید غسل کنید...
چرا برچسب میزنی. آدم هایی که نمی تونن بحث منطقی بکنن سعی می کنن با برچسب زدن طرف مقابل رو تحقیر کنن. شما اگر نمونه فتوایی سراغ داری که مبتنی بر شریعت نبوده و من درآوردی هستش بگو لطفا...
چرا برچسب تعصب میزنید. اونهایی که اهل بحث منطقی نیستن برچسب میزنن و از برچسب ها برای تخریب استفاده می کنن. لطفا یک مورد فتوای افراطی رو بفرمایید ممنون میشم
اتفاقا من خیلی تحقیق کردم
این فتواهای جدید رو هم دیدم
توی تلگرام صد تا برات میاد فتواهای جدید
این ها رو اتفاقا برای تمسخر ساختن و دروغی هستن
میتونی یک سرچ تو اینترنت بکنی "قتوا های ساختگی" تا ببینی دروغ هستش
https://goo.gl/S5AqV7
متاسفانه شما رو تعصبت موندی و نمی خوای قبول کنی وگرنه هزارتا فتوای چرتو پرت که نمیدن
شما فکر کنم مرجع تقلید های ایرانی رو با وهابی ها اشتباه گرفتی. چون معمولا این حرف ها رو در مورد علمای وهابی میگن. اگر همین مرجع تقلید نبودن هنوز ما هنوز داشتیم به آمریکایی ها حق توحش میدادیم و سگ هاشون رو تمیز می کردیم
وهابی ها که اصلا آدم نیستن! منظورم همین های همین جاست...!
شما شیعه نیستی مگه
چرا اینطوری در مورد مرجع تقلید ها حرف میزنی
یک کم حرمت نگه داشتن هم خوب چیزیه
چرا ما شیعه هستیم ولی ابن مرجع نما ها مسلمون نیستن
پس کدوم یکی از این مراجع رو قبول نداری. شما یک مرجع درست معرفی کن ما ازش احکام دین رو بگیریم. نکنه میخوای از اول همه مون بریم مرجع بشیم. میخوای بریم خودمون دکتر هم بشیم خودمون برنامه نویس هم بشیم. خوب اینها رفتن تحقیق کردن در مورد دین. چندین سال خوندن.
آخه عزیز من، فتوا دادن هم حد و مرزی داره. شما یه تحقیق بکن ببین چه فتواها که نمیدن. من که با اصل دین مخالف نیستم ولی اینا هر چیزی رو که به نفعشونه به اسم فتوا تغییر میدن و دین رو تحریف میکنن...
چه فرقی به حال ما داره؟
باید قیمتها و خدمات AT&T برای ما فراهم بشه نه زنگ خور بودنش
مگه امریکا حرام نیست اقایون علما چرا ماشیناش حرامه سیم کارتاش حلال
یک ذره فکر کنی می فهمی
اگه یک مقدار در مورد علت فتوا ها تحقیق می کردی این حرف رو نمی زدی
من برم رایتلمو روشن کنم?